#1
Hier heb je van die uitgestorven waalstrandjes waar ik uren kan zijn. Ook vind ik het lekker om een deel van een trip gewoon op m'n bed te liggen.

azgaza zei:Paddo´s wil ik alleen in kamers met zachte banken doen overigens.
Drientje zei:azgaza zei:Paddo´s wil ik alleen in kamers met zachte banken doen overigens.
Onder een heel zacht en warm dekentje....
Doen!azgaza zei:Drientje zei:azgaza zei:Paddo´s wil ik alleen in kamers met zachte banken doen overigens.
Onder een heel zacht en warm dekentje....
Nog nooit gedaan, maar dat klinkt geweldig.

Drientje zei:En dan heel veel kopjes thee en lekkere dingetjes te eten. Dan vind ik paddo's wel heel tof. Ik ben een kou kleum 1ste klas en een dekentje om onder te liggen vind ik heerlijk als ik trip!
Dan ga jij toch echt naar de verkeerde feestjes. Feestjes waar ik kom kijken ze niet raar op als je waus bent, is eerder normaal dan uitzonderlijk.Pak Suiker zei:Thuis is altijd wel fijn.![]()
Maar in de natuur is ook leuk, mits je dus alleen met gewenste personen bent.
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom mensen trippen op feestjes zo leuk vinden, of echt iedereen moet flink waus zijn dan...
Ik heb zelf 1 keer op een feest gebruikt.
Nou, nooit meer, het is geen leuk gevoel om te weten dat iedereen kan zien dat jij iets genomen hebt, dan voel ik me zo bezwaard :P
Drientje zei:Dan ga jij toch echt naar de verkeerde feestjes. Feestjes waar ik kom kijken ze niet raar op als je waus bent, is eerder normaal dan uitzonderlijk.Pak Suiker zei:Thuis is altijd wel fijn.![]()
Maar in de natuur is ook leuk, mits je dus alleen met gewenste personen bent.
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom mensen trippen op feestjes zo leuk vinden, of echt iedereen moet flink waus zijn dan...
Ik heb zelf 1 keer op een feest gebruikt.
Nou, nooit meer, het is geen leuk gevoel om te weten dat iedereen kan zien dat jij iets genomen hebt, dan voel ik me zo bezwaard :P
En had je LSD op op een feestje?
Je kunt niet aan mij zien dat ik iets op heb. Laatste feestje was op een anti kraak boerderij en er waren ook ouders en schoonouders aanwezig. Ik was druiven aan het uitdelen en kwam langs een groepje met ouderen die het echt naar hun zin hadden. Ze vroegen of ik chocolade aan het uitdelen was en ik zei 'Met al die MDMA oogjes hoef ik geen chocolade te proberen, dat krijg je niet weggekauwd. De vrouw vroeg hoe je dan kon zien of iemand iets op had en ik zei 'aan de ogen, die zijn zo groot als schotels.' De man keek mij diep in mijn ogen en zei, 'Wat heb jij op dan? ' "Lsd,' zei ik een beetje brutaal. De vrouw vroeg meteen waar ze dat halen kon want dat was toch wel 15 jaar geleden sinds ze voor het laatst lsd op had.
Ik vind zulke encounters de leukste en vermaak me dan ook prima met het feit dat ik zo enorm goed functioneer met lsd achter mijn kiezen.
X
iedereen is aan de drugs...who cares?Pak Suiker zei:Drientje zei:Pak Suiker zei:Nee, dat was MDMA, maar het barste iets te veel van de nuchtere mensen, dus wellicht dat een feestje met meer niet-zo-nuchtere mensen een groter succes is. :P
Achja, dat is sowieso wel iets lastiger als je niet zo into hardcore/techno/tekno/goa/enz. enz. bent denk ik.
Met dit weer wel ja, al de mussen dood van het dak vallen van de warmte kun je even goed in het bos trippenImmo zei:Zolang het maar binnen is.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."