Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jou ideale triplocatie?

Wat is jou ideale triplocatie?

51 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier heb je van die uitgestorven waalstrandjes waar ik uren kan zijn. Ook vind ik het lekker om een deel van een trip gewoon op m'n bed te liggen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trippen kun je vrijwel overal doen, maar de ene plaats is mooier / geschikter dan de andere plaats. Post in dit topic waar jij het liefste gaat trippen!

Ik trip zelf het liefste in de natuur. Hier in de buurt heb je een groot nationaal natuurpark en dat vind ik ideaal om te trippen. Een heel mooi en rustig gebied.
Mijn laatste trip (2ce) was overigens in het Vondelpark te Amsterdam. Was ook wel leuk, maar anders / drukker
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thuis, in mijn tuin ofwel op de fiets naar een klein bosje hier verderop
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Parken zijn chill idd. Hier hebben we een groot park langs het markermeer waar je ook kampvuurtjes mag bouwen, dat is echt mooi :smoke:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik trip het liefst thuis, en dan met mooi weer in de tuin en met wat kouder weer op zolder (foto van zolder komt nog)









k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben zelf helemaal teruggekomen van het idee dat het leuk is om te trippen met mensen die je niet/amper kent (ayahuasca uitgezonderd, maar ja, dan gaat het ook niet om wel of niet leuk) Dus zelfs zo'n goafeest lijkt me niet echt chill onder invloed.
Ik zou graag is in de natuur willen trippen. Want zelfs zonder drugs is het al een trip! Het enige nadeel lijkt me dat je voorbijgangers onder ogen moet komen. Tenzij je natuurlijk zoals gnuxx woont^ :grin: Wauw, wat een tuin!
Maarre tot nu toe, is mijn ideale triplocatie lekker in mijn luie stoel :sunglasses:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind de psy feesten op ruigoord echt een ideale locatie voor LSD, maar het nachtelijke strand ook, mijn kamer ook, de nachtelijke lege straten van Amsterdam ook, en het huis van mijn vriend ook. Ik geef de voorkeur aan plekken met natuur, omdat de visuals daarop zo mooi zijn.

Paddo´s wil ik alleen in kamers met zachte banken doen overigens.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Paddo´s wil ik alleen in kamers met zachte banken doen overigens.
Klik om te vergroten...

Onder een heel zacht en warm dekentje....
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
azgaza zei:
Paddo´s wil ik alleen in kamers met zachte banken doen overigens.
Klik om te vergroten...

Onder een heel zacht en warm dekentje....
Klik om te vergroten...

Nog nooit gedaan, maar dat klinkt geweldig.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Drientje zei:
azgaza zei:
Paddo´s wil ik alleen in kamers met zachte banken doen overigens.
Klik om te vergroten...

Onder een heel zacht en warm dekentje....
Klik om te vergroten...

Nog nooit gedaan, maar dat klinkt geweldig.
Klik om te vergroten...
Doen!
En dan heel veel kopjes thee en lekkere dingetjes te eten. Dan vind ik paddo's wel heel tof. Ik ben een kou kleum 1ste klas en een dekentje om onder te liggen vind ik heerlijk als ik trip!
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#11
In de natuur trippen staat met stip op 1.
laatst in het Haagse bos getript (paddo's), zie foto's. vooral de grote 'stoel' was prefect geschikt om even op adem te komen :grin:

Heb ook een keer getript op paddo's in de bios. De gaos was compleet zeker door de film The Desent! maar toch wel een aanrader. Ook het omniversum in Den Haag is een zeer geschikte triplocatie http://www.omniversum.nl/panoviews/comb ... index.html in die zaal trip je m nuchter al

trip on! :stoned:
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Thuis of in een park hier in de buurt. Geen foto's by the way...
S
SashimichiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paddo's het liefst in een veilige omgeving zoals thuis of een verlaten huis maar afgelopen weekend toevallig ook in een park (Wilhelminapark te Utrecht). Met xtc vind ik het heerlijk om te dansen en licht enz. dus dan zijn dansavonden en vooral dnb/dubstep perfect.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
En dan heel veel kopjes thee en lekkere dingetjes te eten. Dan vind ik paddo's wel heel tof. Ik ben een kou kleum 1ste klas en een dekentje om onder te liggen vind ik heerlijk als ik trip!
Klik om te vergroten...

Ik krijg het zelf altijd koud van paddo´s, hoewel ik geen koukleum ben normaal gesproken, maar een dekentje en een zachte bank klinkt als dé paddotrip.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thuis is altijd wel fijn. :grin:
Maar in de natuur is ook leuk, mits je dus alleen met gewenste personen bent.
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom mensen trippen op feestjes zo leuk vinden, of echt iedereen moet flink waus zijn dan...
Ik heb zelf 1 keer op een feest gebruikt.
Nou, nooit meer, het is geen leuk gevoel om te weten dat iedereen kan zien dat jij iets genomen hebt, dan voel ik me zo bezwaard :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pak Suiker zei:
Thuis is altijd wel fijn. :grin:
Maar in de natuur is ook leuk, mits je dus alleen met gewenste personen bent.
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom mensen trippen op feestjes zo leuk vinden, of echt iedereen moet flink waus zijn dan...
Ik heb zelf 1 keer op een feest gebruikt.
Nou, nooit meer, het is geen leuk gevoel om te weten dat iedereen kan zien dat jij iets genomen hebt, dan voel ik me zo bezwaard :P
Klik om te vergroten...
Dan ga jij toch echt naar de verkeerde feestjes. Feestjes waar ik kom kijken ze niet raar op als je waus bent, is eerder normaal dan uitzonderlijk.

En had je LSD op op een feestje?

Je kunt niet aan mij zien dat ik iets op heb. Laatste feestje was op een anti kraak boerderij en er waren ook ouders en schoonouders aanwezig. Ik was druiven aan het uitdelen en kwam langs een groepje met ouderen die het echt naar hun zin hadden. Ze vroegen of ik chocolade aan het uitdelen was en ik zei 'Met al die MDMA oogjes hoef ik geen chocolade te proberen, dat krijg je niet weggekauwd. De vrouw vroeg hoe je dan kon zien of iemand iets op had en ik zei 'aan de ogen, die zijn zo groot als schotels.' De man keek mij diep in mijn ogen en zei, 'Wat heb jij op dan? ' "Lsd,' zei ik een beetje brutaal. De vrouw vroeg meteen waar ze dat halen kon want dat was toch wel 15 jaar geleden sinds ze voor het laatst lsd op had.

Ik vind zulke encounters de leukste en vermaak me dan ook prima met het feit dat ik zo enorm goed functioneer met lsd achter mijn kiezen.

X
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Pak Suiker zei:
Thuis is altijd wel fijn. :grin:
Maar in de natuur is ook leuk, mits je dus alleen met gewenste personen bent.
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom mensen trippen op feestjes zo leuk vinden, of echt iedereen moet flink waus zijn dan...
Ik heb zelf 1 keer op een feest gebruikt.
Nou, nooit meer, het is geen leuk gevoel om te weten dat iedereen kan zien dat jij iets genomen hebt, dan voel ik me zo bezwaard :P
Klik om te vergroten...
Dan ga jij toch echt naar de verkeerde feestjes. Feestjes waar ik kom kijken ze niet raar op als je waus bent, is eerder normaal dan uitzonderlijk.

En had je LSD op op een feestje?

Je kunt niet aan mij zien dat ik iets op heb. Laatste feestje was op een anti kraak boerderij en er waren ook ouders en schoonouders aanwezig. Ik was druiven aan het uitdelen en kwam langs een groepje met ouderen die het echt naar hun zin hadden. Ze vroegen of ik chocolade aan het uitdelen was en ik zei 'Met al die MDMA oogjes hoef ik geen chocolade te proberen, dat krijg je niet weggekauwd. De vrouw vroeg hoe je dan kon zien of iemand iets op had en ik zei 'aan de ogen, die zijn zo groot als schotels.' De man keek mij diep in mijn ogen en zei, 'Wat heb jij op dan? ' "Lsd,' zei ik een beetje brutaal. De vrouw vroeg meteen waar ze dat halen kon want dat was toch wel 15 jaar geleden sinds ze voor het laatst lsd op had.

Ik vind zulke encounters de leukste en vermaak me dan ook prima met het feit dat ik zo enorm goed functioneer met lsd achter mijn kiezen.

X
Klik om te vergroten...

Nee, dat was MDMA, maar het barste iets te veel van de nuchtere mensen, dus wellicht dat een feestje met meer niet-zo-nuchtere mensen een groter succes is. :P
Achja, dat is sowieso wel iets lastiger als je niet zo into hardcore/techno/tekno/goa/enz. enz. bent denk ik.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Onze heeeeerlijke loungebank....3.60 x 1.20m, heerlijk...maar weg gaan een grotere kopen, nog meer ruimte om te loungen/trippen :hearteyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
Pak Suiker zei:
Nee, dat was MDMA, maar het barste iets te veel van de nuchtere mensen, dus wellicht dat een feestje met meer niet-zo-nuchtere mensen een groter succes is. :P
Achja, dat is sowieso wel iets lastiger als je niet zo into hardcore/techno/tekno/goa/enz. enz. bent denk ik.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
iedereen is aan de drugs...who cares?

zo moet je gewoon denken, want zo is het ook. de meeste mensen in ieder geval.

maar eh paddo`s...liefst op een veilige zachte plek...dus een bank met deken inderdaad. je kan ook een kamer volstoppen met matrassen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Immo zei:
Zolang het maar binnen is. :)
Klik om te vergroten...
Met dit weer wel ja, al de mussen dood van het dak vallen van de warmte kun je even goed in het bos trippen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."