#1
De eerste keer dat ik het op zn eigen gebruikte nam ik veel te veel. Het effect is vrij subtiel dus ik bleef redosen, denk in totaal wel 8 gram. Ben toen ziek geworden en sinds toen hield ik het op dosissen van 2-3 gram na veel op drugsforum.com en bluelight te hebben gelezen. Ik had wel een redelijke benzo tolerantie en ik weet niet zeker of dit wel/niet invloed had. Maar dat was voor mij dus de juiste dosis. Denk dat ik het vanaf 2 gram wel 'voel'. Maar zoals ik zei, het is vrij subtiel en het is een beetje een effect op de achtergrond zegmaar. Als ik jou was zou ik met een gram beginnen, mocht dat helemaal niks doen kan je de volgende keer 2 gram gebruiken. Of in stapjes van 0.5, is ook niks mis meeKlinkt goed! Heb jij een natuurlijk hoge tolerantie voor phenibut? Vanaf hoeveel voel jij iets?