Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

Welke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

185 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stonologie zei:
Klinkt goed! Heb jij een natuurlijk hoge tolerantie voor phenibut? Vanaf hoeveel voel jij iets?
Klik om te vergroten...
De eerste keer dat ik het op zn eigen gebruikte nam ik veel te veel. Het effect is vrij subtiel dus ik bleef redosen, denk in totaal wel 8 gram. Ben toen ziek geworden en sinds toen hield ik het op dosissen van 2-3 gram na veel op drugsforum.com en bluelight te hebben gelezen. Ik had wel een redelijke benzo tolerantie en ik weet niet zeker of dit wel/niet invloed had. Maar dat was voor mij dus de juiste dosis. Denk dat ik het vanaf 2 gram wel 'voel'. Maar zoals ik zei, het is vrij subtiel en het is een beetje een effect op de achtergrond zegmaar. Als ik jou was zou ik met een gram beginnen, mocht dat helemaal niks doen kan je de volgende keer 2 gram gebruiken. Of in stapjes van 0.5, is ook niks mis mee :wink:
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
BadassPsycho zei:
De eerste keer dat ik het op zn eigen gebruikte nam ik veel te veel. Het effect is vrij subtiel dus ik bleef redosen, denk in totaal wel 8 gram. Ben toen ziek geworden en sinds toen hield ik het op dosissen van 2-3 gram na veel op drugsforum.com en bluelight te hebben gelezen. Ik had wel een redelijke benzo tolerantie en ik weet niet zeker of dit wel/niet invloed had. Maar dat was voor mij dus de juiste dosis. Denk dat ik het vanaf 2 gram wel 'voel'. Maar zoals ik zei, het is vrij subtiel en het is een beetje een effect op de achtergrond zegmaar. Als ik jou was zou ik met een gram beginnen, mocht dat helemaal niks doen kan je de volgende keer 2 gram gebruiken. Of in stapjes van 0.5, is ook niks mis mee :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb relatief veel ervaring ermee. Ik doseer meestal 1.5 a 2 gram. De reden dat ik het vroeg is omdat sommige al echt effect hebben van 200mg, en andere niks voelen van 4 gram. Ik bem gevoelig, voel 500mg zeker. Voor een LSD trip ga ik niet meer dan een gram nemen, omdat er anders niet veel van de trip overblijft. Vele vinden lage dosis bij LSD ook fijner dan hoog. Ga het over een week doen, zal het hier delen of een rapport schrijven.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stonologie zei:
Ik heb relatief veel ervaring ermee. Ik doseer meestal 1.5 a 2 gram. De reden dat ik het vroeg is omdat sommige al echt effect hebben van 200mg, en andere niks voelen van 4 gram. Ik bem gevoelig, voel 500mg zeker. Voor een LSD trip ga ik niet meer dan een gram nemen, omdat er anders niet veel van de trip overblijft. Vele vinden lage dosis bij LSD ook fijner dan hoog. Ga het over een week doen, zal het hier delen of een rapport schrijven.
Klik om te vergroten...
Het effect is idd vrij subtiel. Maar wel degelijk aanwezig. Ik ervaarde vooral effect toen ik een glas alcohol dronk, na 1575 mg phenibut en vooral toen ik daarna een paar pijpjes wiet rookte. Normaal gesproken stop ik na een pijpje, maar nu had ik meteen daarna zin in een tweede en derde en eigenlijk wilde ik daarna gewoon nog meer pijpjes roken terwijl ik al behoorlijk vd wereld was. Het hakt er ook drie keer zo hard in als normaal (ben nu nog dizzy eerlijk gezegd). Een glas alcohol voelt als 6 glazen, een pijpje wiet als 6 pijpjes. Daarboven op komt dus het totaal verdwijnen van angst en paranoia waar ik eigenlijk altijd wel in een milde vorm last van heb na roken. ook is er dus duidelijk sprake van het verdwijnen van een limiet. Ik kon maar doorgaan. Het enige wat mij ervan weerhield is mijn gezonde verstand (ik had door kunnen gaan tot ik out zou gaan, waar ik dus geen zin in had). Er is anderszins wel de lust om door te willen gaan omdat het zo verdomde lekker is. Hmm. (of eigenlijk hmmm. :tonguewink:)
Kortom, erg handig spul als je eindelijk weer eens paranoïa vrij wil roken of goedkoop wappie wil worden.

Voor mijzelf vind ik dit een heel prettig middel omdat het mijn stress (of milde angsten) eindelijk wegneemt. Het was gisteren een eye opener dat ik kan roken zonder stress. Als thuiskomen. Ik heb veel geprobeerd om van mijn stress af te komen, maar dit is de eerste keer dat dat ook daadwerkelijk gelukt is. Dit middel helpt, zonder dat het je duf maakt zoals benzo's. Het is meer een intelligente vorm van angstonderdrukking (in vergelijking met benzo's).
Ik zal het vandaag ook slikken (zonder alcohol en roken) om te kijken of het ook op zichzelf stress wegneemt. Als dat zo is, dan is het een middel wat ik regelmatiger ga gebruiken.
:praying:
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
שמש zei:
Het effect is idd vrij subtiel. Maar wel degelijk aanwezig. Ik ervaarde vooral effect toen ik een glas alcohol dronk, na 1575 mg phenibut en vooral toen ik daarna een paar pijpjes wiet rookte. Normaal gesproken stop ik na een pijpje, maar nu had ik meteen daarna zin in een tweede en derde en eigenlijk wilde ik daarna gewoon nog meer pijpjes roken terwijl ik al behoorlijk vd wereld was. Het hakt er ook drie keer zo hard in als normaal (ben nu nog dizzy eerlijk gezegd). Een glas alcohol voelt als 6 glazen, een pijpje wiet als 6 pijpjes. Daarboven op komt dus het totaal verdwijnen van angst en paranoia waar ik eigenlijk altijd wel in een milde vorm last van heb na roken. ook is er dus duidelijk sprake van het verdwijnen van een limiet. Ik kon maar doorgaan. Het enige wat mij ervan weerhield is mijn gezonde verstand (ik had door kunnen gaan tot ik out zou gaan, waar ik dus geen zin in had). Er is anderszins wel de lust om door te willen gaan omdat het zo verdomde lekker is. Hmm. (of eigenlijk hmmm. :tonguewink:)
Kortom, erg handig spul als je eindelijk weer eens paranoïa vrij wil roken of goedkoop wappie wil worden.

Voor mijzelf vind ik dit een heel prettig middel omdat het mijn stress (of milde angsten) eindelijk wegneemt. Het was gisteren een eye opener dat ik kan roken zonder stress. Als thuiskomen. Ik heb veel geprobeerd om van mijn stress af te komen, maar dit is de eerste keer dat dat ook daadwerkelijk gelukt is. Dit middel helpt, zonder dat het je duf maakt zoals benzo's. Het is meer een intelligente vorm van angstonderdrukking (ivm benzo's).
Ik zal het vandaag ook slikken (zonder alcohol en roken) om te kijken of het ook op zichzelf stress wegneemt. Als dat zo is, dan is het een middel wat ik regelmatiger ga gebruiken.
:praying:
Klik om te vergroten...
Grappig, ik vind het absoluut niet subtiel. 2.2 gram voelt makkelijk als 12 bier, wel helderder. Leuker en euforischer ook!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Grappig, ik vind het absoluut niet subtiel. 2.2 gram voelt makkelijk als 12 bier, wel helderder. Leuker en euforischer ook!
Klik om te vergroten...
Het kan goed zijn dat het voor mij ook zo werkt als bij jou, in hogere dosering! Ik nam immers maar 1575mg wat een middelhoge dosis is. Jouw dosis is redelijk hoog. Ik wil dat zeker ook gaan uittesten. Alleen niet vandaag. Al was het alleen al omdat ik mij nog steeds onder invloed voel, van gisteravond. Zin om vandaag een beetje een relaxed (en nuchter) dagje te doen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
שמש zei:
Het kan goed zijn dat het voor mij ook zo werkt als bij jou, in hogere dosering! Ik nam immers maar 1575mg wat een middelhoge dosis is. Jouw dosis is redelijk hoog. Ik wil dat zeker ook gaan uittesten. Alleen niet vandaag. Al was het alleen al omdat ik mij nog steeds onder invloed voel, van gisteravond. Zin om vandaag een beetje een relaxed (en nuchter) dagje te doen.
Klik om te vergroten...
Niet te vaak doen inderdaad, dan gaat het effect langzaam weg. De eerste keren duurt het ook echt 24 uur vind ik.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Niet te vaak doen inderdaad, dan gaat het effect langzaam weg. De eerste keren duurt het ook echt 24 uur vind ik.
Klik om te vergroten...
Heb je wel eens een dosis van ongeveer 1500 geprobeerd? En hoe was de werking in deze dosering?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
שמש zei:
Heb je wel eens een dosis van ongeveer 1500 geprobeerd? En hoe was de werking in deze dosering?
Klik om te vergroten...
Jazeker, meerdere keren. Het is leuk, maar niet al te heftig. Beetje als GHB. Lichte serotonine kick, verder als helder aangeschoten. Ook nog energieker dan alcohol. Voelt bijna als een echte upper.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#9
'De dag na' heb ik vreemde visuele effecten 'alsof er af en toe een bladzijde wordt omgeslagen' in mijn gezichtsveld.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stonologie zei:
Jazeker, meerdere keren. Het is leuk, maar niet al te heftig. Beetje als GHB. Lichte serotonine kick, verder als helder aangeschoten. Ook nog energieker dan alcohol. Voelt bijna als een echte upper.
Klik om te vergroten...
De werking is ongeveer gelijk aan die van mij. Voelde me toch ook wel een beetje wankel, maar niets al te erg.
O
OlderPsyErLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stonologie zei:
Jazeker, meerdere keren. Het is leuk, maar niet al te heftig. Beetje als GHB. Lichte serotonine kick, verder als helder aangeschoten. Ook nog energieker dan alcohol. Voelt bijna als een echte upper.
Klik om te vergroten...

Welke andere overeenkomsten met GHB waren er?

Ik ben benieuwd naar GHB maar durf het eigenlijk niet vanwege de horror verhalen (grote risico op verslaving). Mijn beeld GHB is ook heftiger dan bij Phenibut. Vandaar dat ik wel benieuwd ben hoe GHB nu echt is en of phenibut in de buurt komt. Ik ben vooral benieuwd of je er ook bloed geil van wordt zoals wel eens beschreven wordt bij GHB.
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
שמש zei:
Ik ben geïnteresseert in phenibut. Heb je ook negatieve kanten gezien van dit middel?
Klik om te vergroten...

Ik heb phenibut onlangs geprobeerd. Als je overdoseert kan je er een volledige dag supermisselijk van zijn, echt overgeven de hele dag door. Ik heb het zelf meegemaakt. Ik had nochtans een dosis genomen die door velen als licht werd ervaren. Nadien het nog eens genomen in lagere dosis maar de leuke effecten die Stonologie beschrijft niet ervaren.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Van 4-HO-MET wordt trouwens wel vaak gezegd dat er standaard euforie mee wordt ervaren, in tegenstelling tot veel andere psychedelica. Voor mij had het wel wat weg van MDMA euforie, maar dan lang niet zo sterk. Al was mijn dosering ook laag.

Maar dat soort euforie is anders dan de soort 'hemelse' euforie die je mogelijk ook kunt ervaren op psychedelica. De eerste zou ik als 'lekker' kunnen omschrijven, bij de tweede klinkt dat niet helemaal toepasselijk. Misschien wel omdat bij de meer standaard MDMA achtige euforie 'jij' nog heel duidelijk aanwezig bent om het lekker te vinden. En bij de hogere sferen euforie van psychedelica smelten jij en je ervaring samen tot 1 iets op een enorm euforische manier. Je geniet niet meer van een gevoel/ervaring, je bent die extatische euforische ervaring geworden. Zo voelt het voor mij dan.
Klik om te vergroten...
Grappig, ik ervaar 4-HO-MET op 5mg al als meer euforisch dan 200mg MDMA. Zelfs euforischer dan LSD. Zo zie je maar, iedereen reageert anders.

Vind LSD ook niet in de buurt komen van de euforie van tryptamines. Dat op meerdere lysergamitische zuren.
L
LavachequiritLid
01-01-2024, 00:00
#14
blackouts op LSD... ooh yes zeker wel, maar ik weet het ook niet zeker daarom noemen ze het denkik een blackout :grin:
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ghbeetje zei:
Ghb in combinatie met cocain
Klik om te vergroten...

Dit ja maar dat moet je wel goed timen..
Geen buisje pakken en een lijntje erbij eerst een buisje en na een half uur goede coke.. tja dat is wel erg lekker
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Weet je exact hoeveel er op je LSD zegels zat dan?
Klik om te vergroten...
Ja
a
anoniem12345678Lid
01-01-2024, 00:00
#17
In hoeverre ik hier in mee kan praten aangezien ik maar een keer LSD heb gedaan, kan ik dit absoluut wel beamen

Vlak nadat ik een joint had gerookt en voordat dat echt de verkeende kant op draaide voelde ik me echt euforischer dan ik mn beiden hoge dosissen MDMA of mn DXM trip voelde, heel onbeschrijfelijk warm en lekker, alsof de muziek als een soort verzwaarde warme deken bovenop me lag die me volledig de rest van de wereld in drukte op een liefdevolle manier

Maar dit was inderdaad heel tijdelijk, en hield maar ongeveer een kwartiertje aan totdat t moeilijker werd en allemaal een beetje de donkere kant op ging
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toon zei:
Excuses, ik heb het zelf even moeten opzoeken maar hero werkt idd op de opiatenreceptoren.

Sorry voor het misverstand.
Klik om te vergroten...
Ah joh geeft niet. Had gekund.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
GoldenGrow zei:
ik zelf en met mij meerdere mensen, vinden 1p lsd sterker dan normale LSD. 100ug zou voor jou goed moeten zijn oomdat ik las in een report van je dat je gevoelig bent voor psychdelica, ik ben dat ook.
Klik om te vergroten...
De doseringen van de rcs shops zijn vaak precieser dan van dealers neem ik aan?

Zal ze wel testen, als dat kan.
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Toon zei:
Paddo's en heroïne werken in op exact dezelfde neuroreceptoren en bootsen beiden het lichaamseigen serotonine na. Vandaar is er dus zeker enige analogie. Trouwens leuk dat je graag hawaiaantjes hebt, die vind ik persoonlijk ook het leukst omdat ze zoveel visueel effect geven hihi
Klik om te vergroten...
Excuses, ik heb het zelf even moeten opzoeken maar hero werkt idd op de opiatenreceptoren.

Sorry voor het misverstand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."