#1
De alle eerste keer XTC dat was wel de beste en leukste ervaring!
Heel toevallig laatst precies dezelfde combi gedaan, 3-MeO-PCE en dan op de piek 2C-C snuiven. Vond het leuk maar niet bijzonder verbazingwekkend of cognitief euforisch. Truffels was voor mij minstens 20x die euforie. Maar truffels is het leukste moment van mijn leven, dus tja..Qua algehele euforie staan 2C-C en 5-APB bij mij op één, het liefst gecombineerd ook.
Qua cognitieve euforie was 3-MeO-PCE + 2C-C echt geweldig, ik had toen echt het gevoel dat mijn brein ging smelten ofzo. Aan de andere kant vind ik 2-FMA ook erg prettig, maar dat komt voornamelijk doordat ik dan helemaal gefocust ben.
Qua lichamelijk euforie vind ik 3-MMC het beste, al kan dat komen doordat dat een van mijn eerste drugservaringen was. Qua rush is methamphetamine (gerookt, IV ga ik niet aan beginnen) sowieso het beste.
Ik heb het een keer van zilverfolie geprobeerd te vapen, maar dat was niet zo'n succes. De temperatuur regelen was vrij lastig en een significant deel van de rook ging verloren. Een glazen pijpje vind ik dan echt vele malen handiger.Ik heb wel ervaring met Methamfetamine van zilverfolie vapen wat niet onplezierig was. Ik heb daarnaast ook ervaring met het vapen van A-PVP wat wel een interessant vergelijking maakt.
Ik ben geïnteresseert in phenibut. Heb je ook negatieve kanten gezien van dit middel?Toch wil ik iets hier neerzetten. Hoewel dit topic vooral over cognitieve euforie gaat, moet ik de fisieke euforie ook even benoemen. Onlangs best wel fan geworden van Phenibut, wat een heerlijk middel is dat. Toen ik voor het eerst wakker werd op een goede dosis phenibut voelde dit het fijnst in mijn lichaam wat ik mij ooit heb gevoeld. En ik heb MDMA en Keta gecombineerd. Wakker worden op phenibut voeld alsof je wegsmelt in je matras en deken, en super uitgerust wakker word.
Benzo's kan ik persoonlijk niet meer goed op slapen, op alcohol ook niet. Wiet kan ik al helemaal niet meer op slapen, maar phenibut is de enige uitzondering. Ook extreem angstremmend en stimulerend. Het voeld niet als een downer tot je gaat liggen. Het is een soort van downer pep, maar dan beter.
Ik ben niet de OP, maar heb er ook redelijk wat ervaring mee:Ik ben geïnteresseert in phenibut. Heb je ook negatieve kanten gezien van dit middel?
Dank je wel!Ik ben niet de OP, maar heb er ook redelijk wat ervaring mee:
Het grootste nadeel is dat je erg snel tolerantie opbouwt en dat het lichamelijk erg verslavend is. Je moet er dus echt goed mee oppassen hoe vaak je het gebruikt. 2/3 keer per week wordt vaak als maximum gezegd volgens mij. Een ander nadeel is dat de inwerktijd erg lang is, je moet het dus echt al een paar uur van tevoren innemen. Ook kan het bij een hoge dosis leiden tot hoofdpijn en wat confusion. Verder kun je er een beetje duizelig/draaierig en misselijk van worden, voornamelijk bij hogere dosissen.
Ik ben geïnteresseert in phenibut. Heb je ook negatieve kanten gezien van dit middel?
Ik las ook dat er een verschil zit tussen phenibut HCL en FAA. Is er ook een verschil in werking?
Klinkt als een heel fijn middel! Ben heel benieuwd. Ik ga het eerst puur gebruiken om te kijken hoe het me bevalt. Later evt in combinatie met zoiets als ALD-52. Word je niet suf (in je hoofd) van dit middel?Phenibut is een (heel) fijn middel. Een aantal nare effectjes zijn er wel. Niet heel veel, maar dit kan ook nog komen natuurlijk. Heb het nog niet extreem vaak gebruikt (+-10 keer). Een van de nadelen is dat het erg laxerend werkt. Je kan flink aan de schijterij gaan bij een redelijke dosis (1.5-3 gram). Verder word ik persoonlijk een beetje misselijk de dag/twee dagen na inname. Wel heel licht. Het duurt 4 tot 6 uur voordat je op je piek dit, en na een tijdje veranderd het effect naar meer benzo achtig. Het voelt als het energieke effect van alcohol, met een beetje MDMA & GHB, en het is weer zo angstremmend als een benzo. Het voelt bijna als een stimulant, ik heb altijd het gevoel dat ik niet kan slapen... maar op het moment dat je gaat liggen heb je het gevoel dat je niet meer kan bewegen. Heel grappig.
Het duurt echt erg lang.. zo'n 16 uur. Maar de eerste paar keer voel ik het bijna 2 dagen. Wakker worden op het spul voelt alsof je in gods handen licht... het meest uitgeruste gevoel ooit (niet te hoge dosis, anders brak).
Ik zou het echt niet vaker dan 1 keer per week doen, want dan werkt het na een tijdje niet meer. Eigenlijk eens per twee weken.
Nog verdere vragen?
Ik ga het over twee weken combineren met LSD, dit schijnt echt GE-WEL-DIG te zijn.. ben benieuwd. Lees maar eens wat rapporten van mensen over die combi. (reddit bijv.)Klinkt als een heel fijn middel! Ben heel benieuwd. Ik ga het eerst puur gebruiken om te kijken hoe het me bevalt. Later evt in combinatie met zoiets als ALD-52. Word je niet suf (in je hoofd) van dit middel?
Je reply maakt me alvast blijIk ga het over twee weken combineren met LSD, dit schijnt echt GE-WEL-DIG te zijn.. ben benieuwd. Lees maar eens wat rapporten van mensen over die combi. (reddit bijv.)
Je blijft juist extreem helder, en je word beter in de dingen die je doet. (Sport bijvoorbeeld). Kijk wel uit met alcohol en downers, die combineren in hoge dosis absoluut niet en zijn erg gevaarlijk. Ik zou niet meer dan 3 bier drinken met een gemiddelde dosis, en goed luisteren naar je lichaam. Beste gewoon niet doen.
Het schijnt de angst van trippen weg te halen, maar de diepte en intensiteit vele malen minder te beïnvloeden dan benzo's. Kijk wel uit, zo maak je psychedelica ook verslavend en er is een kans dat je niet meer zonder wilt trippen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."