Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

Welke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

185 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
De alle eerste keer XTC dat was wel de beste en leukste ervaring!
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#2
6-APB. wooow wat een stof! 8 uur lang een constante euforie waar het bij xtc in golfjes komt
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
En deze stof staat bij mij op mijn verlanglijstje, ware het niet dat dit zo moeilijk en van een goede kwaliteit te krijgen is. (nee geen stiekeme vraag naar een vendor oid!)
Voorlopig neem ik echter niets.
Ik moet herstellen van de 3Meo dalt PCP .
Wat een opdonder geeft deze rc toch....
Deze rc is nu een absolute no go.
Die wil ik beslist niet meer.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel aan. Toe maar. Wat een vijandigheid ineens.
Allereerst weet jij niet, hoe vaak, en hoe veel, ik de 3 Meo genomen heb
Dus vind ik de conclusie die jij kennelijk meent te kunnen trekken, uit een veel stommere kop te zijn ontsproten, dan die facie van mij, getuige namelijk, dat ik mijn ( meerdere, veel meerdere) research heb gedaan, dan dat jij kunt weten, en waaruit ik mijn eigen conclusie heb mogen en kunnen vaststellen, namelijk, het gaat hier om m ij n bevindingen. Niet die van jou.
Dat zijn namelijk veel meer keertjes geweest, dan dat jij meent te hebben kunnen vaststellen, hoor....
Erg stupide om zomaar zoiets te gaan roepen zonder eerst eens eea na te vragen. Goeiendag zeg....oordeel pas, als je alle feiten en omstandigheden van de betreffende gebeurtenissen kent!

Ik had je toch wel hoger ingeschat.
Ik heb me klaarblijkelijk vergist.
Wel aan. Dat kan natuurlijk.
Je kunt je namelijk nergens zó in vergissen, als in....mensen, ja. Zonder meer.

Nóg een punt.
Ik heb jou de vraag gesteld, in een andere kwestie, hoe jij erbij kwam, dat ik bang zou zijn voor moslims??
Die vraag aan mij is óók al niet geboren uit enig brein met enige laten we zeggen een weinig voorstelling vermogen ter zake. Nee.
Des te minder, omdat je tot nu toe na gelaten hebt, om daar eens een (zinnig) antwoord op te geven.

Maar nu, met jouw laatste uitspraken, ik begrijp nu dus, waarom niet.
Namelijk:
Iemand die zich op jouw manier ineens dusdanig dom profileert, tja. Wat zal ik er verder nog over zeggen eigenlijk.
Waar haal je eigenlijk deze houding en gedrag vandaan?
Is dit, omdat jij het koosnaampje hier hebt van "bad as junkie?" Of, omdat je al 4000 posts hier hebt?
Juist met betrekking op déze feiten, had ik tenminste respect voor een ander, verwacht...maar ja. Een foutieve verwachting...dus...
Op mijn vragen hier in deze post, geef ik dan zelf maar, de antwoorden...

1. Ik heb totaal géén angst voor moslims. Nee. Ik heb met nogal wat moslims voor hete vuren gestaan, trouwens óók met andere geloven, en geen van hen heeft mij reden gegeven tot bang zijn voor hen. Of het zouden mijn tegenstanders moeten zijn geweest.
Na wat ik in ongeveer 6 jaren in krijgsdienst heb meegemaakt, beste 8.6, ben ik niet meer zo gauw bang te krijgen....En ook niet boos oid.
Daar is veeel, veel meer voor nodig. Echt wel!
En 2. Ik zeg er verder dus niets meer over betreffende jouw reactie. Want dit is paarlen voor de zwijnen strooien. Zinloos. Nutteloos, ook.
Ach ja ... heb je nog eens de AWOB nagelezen. Ik denk eigenlijk het antwoord op deze laatste vraag, al te weten. Maar, laat maar verder. Het doet er niet toe.

Allora. Basta verder. Ik ga niet schelden, of iets indien aard.
Ik verlaag me daar niet toe.
Wat jou betreft, ik besteed aan jou geen enkele aandacht meer. 0,0!

An gard!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Yceman224
De enige reden dat jij een slechte ervaring hebt gehad op 3MeO-PCP is omdat je met je stomme kop overgedoseerd hebt omdat je maar bij bleef pakken terwijl het met deze stof heel nauw komt. En als je dan ineens onverwacht tegen een hole aan zit (wat op zich helemaal geen probleem is voor de meeste mensen die disso's gebruiken) terwijl je daar nog nooit geweest bent kan ik me voorstellen dat je daar een beetje van schrikt.

Maar dat ligt dus niet aan de drug, dat ligt gewoon aan je eigen stommiteit en gebrek aan ervaring. Met 3MeO-PCP is helemaal niets mis zolang je weet op welk niveau je wil komen en je je aan de juiste dosering houdt, en dat vereist dus een weegschaal tot op de mg nauwkeurig bij beginners.

Verder vind ik het vreemd dat je denkt dat je daar van moet 'herstellen', je maakt jezelf zo maar wat wijs.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welk spul is lekker ... 3 MMC?
Als upper doet het wel wat met je, ja...
Ik kreeg er tintelende vingertoppen van. Want het vernauwt de bloedvaten, en die bloedvaten van mij zijn idd niet meer wat ze zouden moeten zijn...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Yceman224
Je hebt overgedoseerd, thats all. Dan kan je wel de schuld geven aan de drugs, maar dan hou je jezelf gewoon voor de gek.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
mdma, benzofury, oxycodon.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met 3 Meo is overdoseren heel gauw gebeurd, dit klopt.
Dat is me twee keer overkomen.
Maar ik heb zeker 10 keer precies de goede dosis genomen, namelijk berekend op lichaamsgewicht, en afgewogen met een zeer goede weegschaal.
En dan nog is voor mij het effect van deze rc overdonderend sterk.
Onaangenaam sterk.
En dan zeg ik: stop er mee.
Zoek iets anders.
Deze vorm van disassocieren is niet de wijze, die ik zoek.
Nee.
En dus ga ik over enige tijd naar iets anders op zoek.
Smaken verschillen, en over smaak valt niet te twisten.
Alléz!
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
1P-LSD
Gisteravond voor het eerst gebruikt en het effect was echt ongelofelijk. Zo mooi.Ik heb nog geen idee hoe ik deze ervaring op papier moet krijgen. De eerste 5 uren heb ik nog aantekeningen kunnen maken maar daarna was dat echt niet meer mogenlijk. Ik herinner me een moment dat ik oud Griekse muziek aan het luisteren was en zo mee ging in de muziek en achtergrond dat ik mezelf gewoon voelde zweven op de muziek en compleet in de achtergrond ervan kon verdwijnen. Wooow
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
gomega zei:
Qua algehele euforie staan 2C-C en 5-APB bij mij op één, het liefst gecombineerd ook.
Qua cognitieve euforie was 3-MeO-PCE + 2C-C echt geweldig, ik had toen echt het gevoel dat mijn brein ging smelten ofzo. Aan de andere kant vind ik 2-FMA ook erg prettig, maar dat komt voornamelijk doordat ik dan helemaal gefocust ben.
Qua lichamelijk euforie vind ik 3-MMC het beste, al kan dat komen doordat dat een van mijn eerste drugservaringen was. Qua rush is methamphetamine (gerookt, IV ga ik niet aan beginnen) sowieso het beste.
Klik om te vergroten...
Heel toevallig laatst precies dezelfde combi gedaan, 3-MeO-PCE en dan op de piek 2C-C snuiven. Vond het leuk maar niet bijzonder verbazingwekkend of cognitief euforisch. Truffels was voor mij minstens 20x die euforie. Maar truffels is het leukste moment van mijn leven, dus tja..
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jmths zei:
Ik heb wel ervaring met Methamfetamine van zilverfolie vapen wat niet onplezierig was. Ik heb daarnaast ook ervaring met het vapen van A-PVP wat wel een interessant vergelijking maakt.
Klik om te vergroten...
Ik heb het een keer van zilverfolie geprobeerd te vapen, maar dat was niet zo'n succes. De temperatuur regelen was vrij lastig en een significant deel van de rook ging verloren. Een glazen pijpje vind ik dan echt vele malen handiger.

a-PVP wil ik super graag een keer proberen, maar daar is vrij lastig aan te komen hier in Nederland en op het darknet wordt het ook niet heel veel verkocht. Als ze het dan verkopen dan zijn de prijzen echt absurd hoog (voor mijn budget althans), dan koop ik liever gewoon meth ofzo.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stonologie zei:
Toch wil ik iets hier neerzetten. Hoewel dit topic vooral over cognitieve euforie gaat, moet ik de fisieke euforie ook even benoemen. Onlangs best wel fan geworden van Phenibut, wat een heerlijk middel is dat. Toen ik voor het eerst wakker werd op een goede dosis phenibut voelde dit het fijnst in mijn lichaam wat ik mij ooit heb gevoeld. En ik heb MDMA en Keta gecombineerd:wink:. Wakker worden op phenibut voeld alsof je wegsmelt in je matras en deken, en super uitgerust wakker word.

Benzo's kan ik persoonlijk niet meer goed op slapen, op alcohol ook niet. Wiet kan ik al helemaal niet meer op slapen, maar phenibut is de enige uitzondering. Ook extreem angstremmend en stimulerend. Het voeld niet als een downer tot je gaat liggen. Het is een soort van downer pep, maar dan beter.
Klik om te vergroten...
Ik ben geïnteresseert in phenibut. Heb je ook negatieve kanten gezien van dit middel?

Ik las ook dat er een verschil zit tussen phenibut HCL en FAA. Is er ook een verschil in werking?
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#14
שמש zei:
Ik ben geïnteresseert in phenibut. Heb je ook negatieve kanten gezien van dit middel?
Klik om te vergroten...
Ik ben niet de OP, maar heb er ook redelijk wat ervaring mee:

Het grootste nadeel is dat je erg snel tolerantie opbouwt en dat het lichamelijk erg verslavend is. Je moet er dus echt goed mee oppassen hoe vaak je het gebruikt. 2/3 keer per week wordt vaak als maximum gezegd volgens mij. Een ander nadeel is dat de inwerktijd erg lang is, je moet het dus echt al een paar uur van tevoren innemen. Ook kan het bij een hoge dosis leiden tot hoofdpijn en wat confusion. Verder kun je er een beetje duizelig/draaierig en misselijk van worden, voornamelijk bij hogere dosissen.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#15
gomega zei:
Ik ben niet de OP, maar heb er ook redelijk wat ervaring mee:

Het grootste nadeel is dat je erg snel tolerantie opbouwt en dat het lichamelijk erg verslavend is. Je moet er dus echt goed mee oppassen hoe vaak je het gebruikt. 2/3 keer per week wordt vaak als maximum gezegd volgens mij. Een ander nadeel is dat de inwerktijd erg lang is, je moet het dus echt al een paar uur van tevoren innemen. Ook kan het bij een hoge dosis leiden tot hoofdpijn en wat confusion. Verder kun je er een beetje duizelig/draaierig en misselijk van worden, voornamelijk bij hogere dosissen.
Klik om te vergroten...
Dank je wel! :)
Vind jij het voor herhaling vatbaar? iaw, was het een fijn middel voor je?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
Net phenibut besteld. Als iemand ervaringen over dit middel wil delen, heel welkom...
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
שמש zei:
Ik ben geïnteresseert in phenibut. Heb je ook negatieve kanten gezien van dit middel?

Ik las ook dat er een verschil zit tussen phenibut HCL en FAA. Is er ook een verschil in werking?
Klik om te vergroten...

Phenibut is een (heel) fijn middel. Een aantal nare effectjes zijn er wel. Niet heel veel, maar dit kan ook nog komen natuurlijk. Heb het nog niet extreem vaak gebruikt (+-10 keer). Een van de nadelen is dat het erg laxerend werkt. Je kan flink aan de schijterij gaan bij een redelijke dosis (1.5-3 gram). Verder word ik persoonlijk een beetje misselijk de dag/twee dagen na inname. Wel heel licht. Het duurt 4 tot 6 uur voordat je op je piek dit, en na een tijdje veranderd het effect naar meer benzo achtig. Het voelt als het energieke effect van alcohol, met een beetje MDMA & GHB, en het is weer zo angstremmend als een benzo. Het voelt bijna als een stimulant, ik heb altijd het gevoel dat ik niet kan slapen... maar op het moment dat je gaat liggen heb je het gevoel dat je niet meer kan bewegen. Heel grappig.

Het duurt echt erg lang.. zo'n 16 uur. Maar de eerste paar keer voel ik het bijna 2 dagen. Wakker worden op het spul voelt alsof je in gods handen licht... het meest uitgeruste gevoel ooit (niet te hoge dosis, anders brak).

Ik zou het echt niet vaker dan 1 keer per week doen, want dan werkt het na een tijdje niet meer. Eigenlijk eens per twee weken.

Nog verdere vragen?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stonologie zei:
Phenibut is een (heel) fijn middel. Een aantal nare effectjes zijn er wel. Niet heel veel, maar dit kan ook nog komen natuurlijk. Heb het nog niet extreem vaak gebruikt (+-10 keer). Een van de nadelen is dat het erg laxerend werkt. Je kan flink aan de schijterij gaan bij een redelijke dosis (1.5-3 gram). Verder word ik persoonlijk een beetje misselijk de dag/twee dagen na inname. Wel heel licht. Het duurt 4 tot 6 uur voordat je op je piek dit, en na een tijdje veranderd het effect naar meer benzo achtig. Het voelt als het energieke effect van alcohol, met een beetje MDMA & GHB, en het is weer zo angstremmend als een benzo. Het voelt bijna als een stimulant, ik heb altijd het gevoel dat ik niet kan slapen... maar op het moment dat je gaat liggen heb je het gevoel dat je niet meer kan bewegen. Heel grappig.

Het duurt echt erg lang.. zo'n 16 uur. Maar de eerste paar keer voel ik het bijna 2 dagen. Wakker worden op het spul voelt alsof je in gods handen licht... het meest uitgeruste gevoel ooit (niet te hoge dosis, anders brak).

Ik zou het echt niet vaker dan 1 keer per week doen, want dan werkt het na een tijdje niet meer. Eigenlijk eens per twee weken.

Nog verdere vragen?
Klik om te vergroten...
Klinkt als een heel fijn middel! Ben heel benieuwd. Ik ga het eerst puur gebruiken om te kijken hoe het me bevalt. Later evt in combinatie met zoiets als ALD-52. Word je niet suf (in je hoofd) van dit middel?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
שמש zei:
Klinkt als een heel fijn middel! Ben heel benieuwd. Ik ga het eerst puur gebruiken om te kijken hoe het me bevalt. Later evt in combinatie met zoiets als ALD-52. Word je niet suf (in je hoofd) van dit middel?
Klik om te vergroten...
Ik ga het over twee weken combineren met LSD, dit schijnt echt GE-WEL-DIG te zijn.. ben benieuwd. Lees maar eens wat rapporten van mensen over die combi. (reddit bijv.)

Je blijft juist extreem helder, en je word beter in de dingen die je doet. (Sport bijvoorbeeld). Kijk wel uit met alcohol en downers, die combineren in hoge dosis absoluut niet en zijn erg gevaarlijk. Ik zou niet meer dan 3 bier drinken met een gemiddelde dosis, en goed luisteren naar je lichaam. Beste gewoon niet doen.

Het schijnt de angst van trippen weg te halen, maar de diepte en intensiteit vele malen minder te beïnvloeden dan benzo's. Kijk wel uit, zo maak je psychedelica ook verslavend en er is een kans dat je niet meer zonder wilt trippen.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stonologie zei:
Ik ga het over twee weken combineren met LSD, dit schijnt echt GE-WEL-DIG te zijn.. ben benieuwd. Lees maar eens wat rapporten van mensen over die combi. (reddit bijv.)

Je blijft juist extreem helder, en je word beter in de dingen die je doet. (Sport bijvoorbeeld). Kijk wel uit met alcohol en downers, die combineren in hoge dosis absoluut niet en zijn erg gevaarlijk. Ik zou niet meer dan 3 bier drinken met een gemiddelde dosis, en goed luisteren naar je lichaam. Beste gewoon niet doen.

Het schijnt de angst van trippen weg te halen, maar de diepte en intensiteit vele malen minder te beïnvloeden dan benzo's. Kijk wel uit, zo maak je psychedelica ook verslavend en er is een kans dat je niet meer zonder wilt trippen.
Klik om te vergroten...
Je reply maakt me alvast blij
Ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig en trippen is iets wat ik heel weinig doe. Ik kan lang doen op één ervaring (jaren). In een bepaalde periode kan ik wel vaker achter elkaar trippen en het zou kunnen dat zo'n periode er aan zit te komen.

Mag ik vragen of je gevoelig bent voor angsten (tijdens of buiten het trippen)?
Ik heb zelf wat angstige ervaringen gehad op LSD maar dit is alweer decennia terug. Sindsdien alleen getript op paddestoelen en truffels, waarbij er helemaal geen angsten waren. Ik vermoed dat mijn angsten met LSD kwamen doordat ik te jong was (en mogelijk ook door het ontbreken van een bodyload welke ik bij psilocybine dragende middelen heel prettig vind). Alhoewel ik helaas moet toegeven dat ik sinds mijn LSD gebruik (en jeugd) ook angsten heb in het dagelijkse leven. Niets al te extreem (gebruik geen medicatie) maar genoeg om mijn plezier in het leven af en toe te dwarsbomen zeg maar. Vandaar mijn interesse in phenibut en- als therapeutisch middel LSD / ALD-52, evt gecombineerd met phenibut, om mijn angsten en evt depressies te doorbreken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."