Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb online 12 4-fma pillen besteld. *modknip* Link naar vendor verwijderd, is niet toegestaan. Lees graag even de forumregels. De bijsluiter zegt echter dat het niet voor consumtie is en dat het irritatie in de luchtwegen kan veroorzaken. Dit is toch wel gewoon de standaard 4-fma die als drug wordt gebruikt, of is dit toch iets anders en kan ik het niet nemen? Zijn hun verplicht deze informatie als bijsluiter erbij te geven? Ik wil het toch even zeker weten Bedankt en fijn weekend"
"acht.zes zei: @Trippen1999 4-FMA is een zogezegde RC (Research Chemical) drug, dat zijn relatief nieuwe drugs die niet of nauwelijks onderzocht zijn en (nog) niet op de drugslijst staan. Dus mogen die vrij verkocht worden, maar om aansprakelijkheid van gebruikers te ontlopen zeggen ze er altijd bij dat het niet voor consumptie geschikt is, maar voor onderzoeksdoeleinden (de stoffen testen op ratten bijvoorbeeld). dit is gewoon standaard, doen de Vendors allemaal. Volgens mij is dit inderdaad verplicht, want stoffen die je verkoopt/ kopen kan voor gebruik/inname moeten voldoen aan allerlei eisen (veilig zijn bijvorbeeld) en daar is bij RC drugs uiteraard geen sprake van omdat uitgebreid onderzoek die dat bevesigt ontbreekt. Als je RC's gebruikt moet je je realiseren dat je je eigen proefkonijn bent en nergens kan aankloppen om eventuele schade te verhalen als een en ander fout gaat. Klik om te vergroten... Bedankt voor je uitgebreide duidelijke reactie!"
"Hallo allemaal, Naar aanleiding van mijn vorige vraag werd LSD mij aanbevolen en zou dat aan mijn verwachtingen kunnen verdoen: Chill en euforisch gevoel, hierbij natuurlijk ook de overige effecten. Nu heb ik me natuurlijk goed ingelezen over de effecten hiervan, wat er gebeurd met je lichaam en hersenen etc.. Ik heb 4 zegeltjes van een betrouwbaar persoon, 2 doorverkocht en 2 houd ikzelf. Voordat ik het ga gebruiken nog enkele vragen: Zoals ik al zei doe ik het veel voor de euforie, ik lees dat dit echter niet gegarandeerd is met LSD: Vanaf welke dosis heb jij die goed ervaren? Juist een kleine of hogere, of helemaal niet? Qua eten en drinken tijdens t trippen, is dat te vergelijken met mdma? Gewoon hier en daar wat eten en ong. 1 glaasje water per uur? Ik heb al eerder flinke overdossisen xtc (mdma) gehad. Denk hierbij aan binnen 1x 500mg, ja niet slim hoef je me echt niet uit te leggen, toch gedaan en heb er geen spijt van, volgende dag top fit op werk verschenen, vraag me niet hoe ). Hoe zit dit met LSD, is om te beginnen een halve zegel (65mg) of een hele (130mg), of anderhalve, of binnen een keer 2 zegels te doen? Ik ben niet bang en weet als ik straks de eerste keer 2 zetels doe er geen blijfende schade of iets dergelijks is. Daarom de vraag en wat mensen met ervaring: Is het het waard om binnen een keer 2 zegels te doen, geeft die een beter effect (op euforisch & trip gebied). Of beter gewoon verdelen over 2 keer? Kort gezegd: Is het de grenzen opzoeken waard als ik geen angst ervoor heb. Alle tips en punten van kritiek zijn welkom, ben benieuwd! Bedankt"
"Hallo allemaal, Ik heb begin deze middag een microdosis truffels gehad, denk aan een kleine 1 gram. Merk minimaal effect. Ik zou echter graag vanavond willen graan trippen met 15-20 gram. Wat kan ik verwachten, zullen de effecten tegenvallen omdat ik een microdosis heb genomen begin deze middag? Of zal het weinig uitmaken. Bedankt en fijn weekend"
"Hallo allemaal, Ik ben benieuwd naar de drug die jou het meest euforische gevoel gaf. Persoonlijk heb ik alleen nog maar ervaring met xtc. De eerste keer xtc had ik 2 pillen van 260mg per stuk genomen, ja niet slim maar godverdomme beste gevoel ooit . Ik wil graag iets anders proberen dan xtc, maar het moet wel een drug zijn die een euforisch gevoel geeft, enige tips (buiten heroine en meth). Kort gezegd: Enige drugs die je kan aanraden voor een thuis setting waar de dopamine lekker tekeer gaat in je hersenen, buiten xtc heroine en meth. Fijn weekend"
"Bedankt voor de antwoorden. Ik ga me meer inlezen over LSD, klinkt leuk om een keer mee te maken."