#1
Met 3 Meo is overdoseren heel gauw gebeurd, dit klopt.
Dat is me twee keer overkomen.
Maar ik heb zeker 10 keer precies de goede dosis genomen, namelijk berekend op lichaamsgewicht, en afgewogen met een zeer goede weegschaal.
En dan nog is voor mij het effect van deze rc overdonderend sterk.
Onaangenaam sterk.
En dan zeg ik: stop er mee.
Zoek iets anders.
Deze vorm van disassocieren is niet de wijze, die ik zoek.
Nee.
En dus ga ik over enige tijd naar iets anders op zoek.
Smaken verschillen, en over smaak valt niet te twisten.
Alléz!
Ik denk dat de irritatie komt omdat je het nogal vaak herhaald. Kan aan mij liggen, maar ik heb het al minstens vier keer voorbij zien komen (niet dat het mij veel uitmaakt hoor, je doet maar). Ik kan mij wel voorstellen dat vele mensen hier er niet van houden om allemaal negatieve dingen te horen over drugs als het niet aan de drug lag (negatieve beeld rondom drugs kennen we allemaal, en het slaat voor 99% nergens op). Ik heb ook overgedoseerd, maar toch heb ik ook gezien hoe leuk deze substantie kan zijn. Hoewel het vervelend is dat je overdoseerd, is het wel, in onze beide gevallen, onze eigen schuld. En dat is waar het uiteindelijk allemaal om ging. (de toon was inderdaad iets geirriteerd) Mag ik vragen waarom je de heletijd 3-meo dalt pcp stuurt? Gewoon benieuwd, heb het net even nagezocht en ik kan alleen 3-MeO-PCP als stof vinden, of is dit iets wetenschappelijks aan de molecule.
Fijne avond allemaal.