Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

Welke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

185 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yceman224 zei:
Met 3 Meo is overdoseren heel gauw gebeurd, dit klopt.
Dat is me twee keer overkomen.
Maar ik heb zeker 10 keer precies de goede dosis genomen, namelijk berekend op lichaamsgewicht, en afgewogen met een zeer goede weegschaal.
En dan nog is voor mij het effect van deze rc overdonderend sterk.
Onaangenaam sterk.
En dan zeg ik: stop er mee.
Zoek iets anders.
Deze vorm van disassocieren is niet de wijze, die ik zoek.
Nee.
En dus ga ik over enige tijd naar iets anders op zoek.
Smaken verschillen, en over smaak valt niet te twisten.
Alléz!
Klik om te vergroten...

Ik denk dat de irritatie komt omdat je het nogal vaak herhaald. Kan aan mij liggen, maar ik heb het al minstens vier keer voorbij zien komen (niet dat het mij veel uitmaakt hoor, je doet maar). Ik kan mij wel voorstellen dat vele mensen hier er niet van houden om allemaal negatieve dingen te horen over drugs als het niet aan de drug lag (negatieve beeld rondom drugs kennen we allemaal, en het slaat voor 99% nergens op). Ik heb ook overgedoseerd, maar toch heb ik ook gezien hoe leuk deze substantie kan zijn. Hoewel het vervelend is dat je overdoseerd, is het wel, in onze beide gevallen, onze eigen schuld. En dat is waar het uiteindelijk allemaal om ging. (de toon was inderdaad iets geirriteerd) Mag ik vragen waarom je de heletijd 3-meo dalt pcp stuurt? Gewoon benieuwd, heb het net even nagezocht en ik kan alleen 3-MeO-PCP als stof vinden, of is dit iets wetenschappelijks aan de molecule.
Fijne avond allemaal.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#2
GHB (onverdunt) gaf mij het beste gevoel ooit.
relax,euphoria en dansen.
alle andere troep was versneden en gaf neven effecten
( speed met caffeine, cocaine met de welgekende middelen, enz enz )
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk, dat je gelijk hebt in deze post.
Ik weet van mijzelf dat ik inderdaad wel eens allerlei onderwerpen herhaal.
Dat zit in de aard van het beestje denk ik.
Ik bestrijd wel, dat ik de negatieve ervaringen heb opgelopen, door tekst diehanteert consequent over te doseren.
Dat is maar enkele keren zo geweest.
K Ik vind deze drug té potent, ik stel nu vast, dat ik kennelijk een verkeerd beeld heb neergezet.
Jammer.
Maar om ook al ben je geïrriteerd, tot de aanval overgaat, uiteraard mag dat! en daarbij een serie ongefundeerde en agressieve uitlatingen doet, dan ga ik in de tegenaanval.
C'est la ton, qui fest la musique.
Het is altijd de toon, die de muziek maakt.
Natuurlijk mag iedereen in discussie gaan, of, het ergens niet mee eens zijn.
Alleen verwacht ik respect in dit soort gevallen, op ordinaire scheldpartijen zit ik in discussie niet te wachten.
Mijn negatieve ervaringen liggen in mijn optiek wél aan de stof zelf, mijn lijf reageert er heel fel op.
Dat Dalt woordje is een verkeerde benaming van mij.
Ik haal 2 dingen dóór elkaar heen...
Dit ga ik in het vervolg proberen recht te zetten. De toevoeging DALT is fout.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerste keer XTC
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
mdma, benzofury, oxycodon.
Klik om te vergroten...
3mmc komt ook in het lijstje. Wat een lekker spul zeg!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat zal ik eensin overweging nemen....
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yceman224 zei:
Welk spul is lekker ... 3 MMC?
Als upper doet het wel wat met je, ja...
Ik kreeg er tintelende vingertoppen van. Want het vernauwt de bloedvaten, en die bloedvaten van mij zijn idd niet meer wat ze zouden moeten zijn...
Klik om te vergroten...
En dikke euforie.. wel snuiven
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah....daar ligt dus een verschil.
Ik nam het oraal in.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yceman224 zei:
Ah....daar ligt dus een verschil.
Ik nam het oraal in.
Klik om te vergroten...
Misschien xtje snuiven? Brand een beetje maar komt wel lekker binnen en heerlijke euforie :)!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAZING zei:
3mmc komt ook in het lijstje. Wat een lekker spul zeg!
Klik om te vergroten...
Yceman224 zei:
Dat zal ik eensin overweging nemen....
Klik om te vergroten...
Slikken schijnt bij die stoffen juist euforischer te zijn en snuiven meer op. Daarnaast erg slecht voor je longen om te snuiven
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn vendor heeft sinds kort 3 MMC in tabletvorm in zijn programma.
Dit houdt voor mij een soort van bescherming tegen overdoseren in....
Snuiven doe ik sowieso niet zo graag.
Of het moet sosa zijn....
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yceman224 zei:
Mijn vendor heeft sinds kort 3 MMC in tabletvorm in zijn programma.
Dit houdt voor mij een soort van bescherming tegen overdoseren in....
Snuiven doe ik sowieso niet zo graag.
Of het moet sosa zijn....
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je die precies? Want oraal kun je natuurlijk net zo goed overdoseren.

Cathinonen staan inderdaad bekend om hun vaatvernauwende eigenschappen, voor mij een reden om er terughoudend mee te zijn. Lijkt me nasty. 3- en 4-MMC staan op mijn misschien-ooit-te-doen-lijst.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
3mmc is precies hetzelfde als mdma, dikke euforie alleen zonder het vaag en wazig worden/spacen zoals bij mdma. Je gaat super lekker maar blijft bij de les en word niet vaag ofso. Snuiven Brande een beetje en kickt lekker in. Werkt wel maar een minuut of 45 tot een uurtje. Cravings naar meer snuiven is groot.

Zweet handen,droge mond, kaakschaatskampioen geworden, grote pupillen etc.

Bommetjes ga ik over een paar maanden ofzo wel doen.

Ik vind het ook heel erg lijken op 6-apb alleen met 6-apb ga je nog iets harder en duurt het ook 10x langer.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik lees dus, dat snuiven anders werkt, dan oraal.
Wie kan me hier iets meer over vertellen?
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#15
Xanax, oxycodon en tramadol. Ik ben een downer in hart en nieren.

Zeer goede coke overigens ook erg euforisch, maar ik ben niet zo van de uppers. Captagon en Ritalin vrij goede uppers voor een downer zoals ik, maar het is iets waar ik supergoed van af kan blijven. Downers is een ander verhaal.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Eerste keer xtc gaf mij een zeer sterke euforie.
Cocaïne en alcohol geeft een heerlijke euforie
Heroïne 4 trouwens ook
En speed ook.

Xtc 3mcc neem ik niet meer zie andere post.
Alle eersten keren komen jammer genoeg nooit meer terug. Erg jammer.
Ghb nooit geprobeerd durf eerder meth en h4 Dan GHB.
Geen idee waarom denk de kans op overdosering.
H4 snuiven. Meth ook ( eerst zoeken h4 heb ik) binnenkort eens testen en laag beginnen. Mespuntje.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Incubi666 zei:
Eerste keer xtc gaf mij een zeer sterke euforie.
Cocaïne en alcohol geeft een heerlijke euforie
Heroïne 4 trouwens ook
En speed ook.

Xtc 3mcc neem ik niet meer zie andere post.
Alle eersten keren komen jammer genoeg nooit meer terug. Erg jammer.
Ghb nooit geprobeerd durf eerder meth en h4 Dan GHB.
Geen idee waarom denk de kans op overdosering.
H4 snuiven. Meth ook ( eerst zoeken h4 heb ik) binnenkort eens testen en laag beginnen. Mespuntje.
Klik om te vergroten...
Moet je psychedelica proberen:wink:, verslaat alles, zelf na 100 keer trippen! Eerste keer MDMA is niks.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Na nog eens diep, diep nadenken over de vraag van de TS, kan ik ook zeggen, dat de aller, aller eerste keer op mijn 17 e jaar, het was na het roken van een goede joint met Citrol hash, ik een zeer, zeer euforische "trip" beleefd heb.
Deze heb ik nooit meer zo intens terug kunnen krijgen.
Was echt fantastisch!
Dat goede, oude Pinkpop toch....
Met weemoed denk ik ik terug aan die geweldige tijdsspanne!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
2F-DCK verslaat voor mij all andere stofjes. Zo euforisch dat ik het gevoel heb alle geluk van iedereen in de hele wereld in 1 x op te zuigen en bang dat ik het opgemaakt voor altijd.

En het beste is geen dip daarna, daarom erg gevaarlijk....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die echte euforie heb ik er nog niet van gekregen.
Wél een dimensie, die uit de Tweede dimensie behoort.
Namelijk: vanaf de grond alleen recht vooruit, rechts, en links waarnemen.
Naar boven? Dat ging dus niet. Dat bestond éven niet.
Ik lag al trippende plat op de vloer...en bij kon niet omhoog komen.
Deze horizontale toestand duurde ongeveer een uur. En meestal is de trip na een uur uitgewerkt...
Deze rc is veel minder qua kracht bezien, dan 3 Meo PCP. En inderdaad, géén echt kater gevoel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."