Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oplossing: vergruisde pillen in een capsule stoppen en op het feest de capsule open trekken in je mond. Wel heel vies maar ja"
"Kan je gewoon mengen in een ruim glas water. Vaak zat zelf ook gedaan. Smaak is alleen echt vreselijk"
"Pleuny zei: Hey man bedankt voor je reactie fear . Jouw informatie is altijd zeer waardevol voor mij . Dus het is wel normaal dat bloeddruk hoger is ook op de GHB? Ik merk nu dus ook hogere rust hartslag 70/75 , met dat bloeddruk maak ik me zorgen omdat , stel me bloeddruk is nu al op de GHB 160 bijvoorbeeld , als je dan afgebouwd word neem ik aan dat ie zal stijgen , wat doen ze dan daar in zo een detox? Dadelijk kunnen ze mij niet afbouwen ivm te hoge bloeddruk al dit soort dingen dwalen door mijn hoofd . Ik heb van mezelf een behoorlijke angst stoornis en altijd geobsedeerd met hartslag etc . Normaal was mijn rust hartslag heerlijk 50/55 en gezond , nu op de GHB loop ik trap op en vliegt ie al over de 100 , laat staan hardlopen of fitness.ik neem aan dat ik niet de enigste kan zijn met dit probleem . Ik wil graag een aantal uren van de GHB af , het schijnt dat je op lyrica dan kunt slapen (300mg) en 20mg baclofen . Maar is dit gevaarlijk? Ben bang voor delier shit enzo of hartstilstand of merk je dit vanzelf wel? Al kan ik 6/8 uur slapen en doe ik pauze van 12 uur ben ik al tevreden . Dit constant aanhoudend doseren doet rare dingen , voel me helemaal fried in gaar .Ik had laatst 0.3 lorazepam er bij genomen was toen wel stuk rustiger en rustige hartslag , maar ook dit is weer gevaarlijk ik combi met g . Klik om te vergroten... Hee pleuny! Allereerst super vervelend voor je ik ben er zelf ook geweest en weet hoe het voelt. Diazepam en lorazepam zijn allebei benzodiazepinen en gaan over de zelfde receptor in je hersenen. Het enigste verschil is dat lorazepam een hogere piek en dal veroorzaakt in je bloed dan diazepam, omdat het sneller in en uitwerkt. Ik heb zelf een afkick gedaan met snachts lorazepam en als ik wakker werd in de ochtend diazepam. slapen is nogal waardevol in je afkick. Ik gebruikte nog wel iets meer ook 2mg lorazepam en 30mg diazepam. Lorazepam staat inderdaad bekend als angstonderdrukker. Succes nog even en voor je het weet heb je een ghb vrij leven"
"Ik ken het de klappen van de zweep van beide middelen. Op gegeven moment komt het weer goed kan ik je zeggen! Ik kan me nog zo goed de eerste nacht herinneren dat ik eindelijk zonder middelen kon slapen. Kon wel janken van geluk"
"Jeetje wat heftig zeg voor je dit.. En néé je bent zeker niet verantwoordelijk voor zijn leven. Ik zal wel achter mijn oren gaan krabben wat GHB jouw gebracht heeft in je leven (wat een grote bak ellende is). Dat maakt het waarschijnlijk makkelijker om van het spul af te blijven. En geloof me: ik heb zelf een tijd aan de g gezeten, dat pad wil je niet bewandelen. Hoe rot de situatie ook is, probeer hem vannuit liefde te benaderen. Zijn familie voelt zich waarschijnlijk zo schuldig / gefrustreerd dat ze ergens of iemand (jouw dus in dit geval helaas) de schuld willen geven zodat ze zelf niet hun daden niet pnder de loop hoeven te nemen. Proof them wrong en stop nu nog met de g. Al is het maar zodat je jezelf niks kan aanrekenen."
"Tevil19 zei: Thanks voor de kritiek en advies Klik om te vergroten... Is absoluut niet bedoeld is kritiek. Meer een advies bedoeld uit een goed hart."
"Heel veel sterkte!"
"Jen zei: Dit ja maar dat moet je wel goed timen.. Geen buisje pakken en een lijntje erbij eerst een buisje en na een half uur goede coke.. tja dat is wel erg lekker Klik om te vergroten... juist precies zo: eigenlijk wanneer je denkt ohh nu is het net iets teveel G een goede lijn er in kappen. als je het op een andere manier doet dan werkt het spul elkaar juist tegen dus het is echt even uitzoeken. maar als je eenmaal de sweetspot heb gevonden...laat de lulkick maar beginnen haha"
"Minder eten dan je verbruikt of je verbruik (bewegen) omhoog gooien. Geloof me ik heb lang fitness wedstrijden gedaan en er is niet een makkelijk truukje of pilletje wat je er bij gaat helpen, behalve bovenstaande wetenschap. De meeste middelen zullen de honger onderdrukken. Met uitzondering van clenbuterol, maar dat middel zorgt voor ernstige tremoren (ook het hart!) en een soort kunstmatige koorts. Niet aan te raden. Oh ja afval middelen zijn geen anabolen steroïden. Dat zijn verscheidene soorten hormonen die inspelen op de androgene receptoren en dus een volledige andere tak middelen. Veel succes toegewenst!"
"Rodge zei: Is even geleden dat ik een update geplaatst heb. Maar ik zit nog in mijn diazepam afbouw, vandaag op 50mg. Castle Craig gaat niet door, aangezien ik niet door de douane kom ivm openstaande boetes, en ik heb te horen gekregen dat ik nog 2 weken moet gaan zitten ivm rijden zonder geldig rijbewijs waarvoor ik een anderhalf jaar geleden gepakt ben. Verder speelt er in de thuissituatie zich ook een hoop af wat mij veel stress geeft, maar ik heb de hele opname nog niet 1 trek moment gehad...die baclofen doet wat dat betreft wonderen. Klik om te vergroten... Weet niet of het nog zo is zoals een paar jaar terug, maar toen kon je gewoon met een hele huts aan openstaande boetes en een hele huts aan openstaande beslasting gewoon via belgie of duitsland vliegen. Klein stukje extra rijden, maar toch de moeite waard."