Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

Welke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

185 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
שמש zei:
Mogelijk zet deze ellende je juist aan tot verdieping, iets wat je vriend (die nergens last van heeft) misschien nooit zal bereiken. Ik heb zelf in elk geval nergens spijt van; mijn persoonlijke hindernissen hebben mij mede gebracht waar ik nu ben, en dat is goed.
Klik om te vergroten...

Wat leuk/mooi dat je dat zegt. Een vriend van mij heeft onlangs toevallig precies hetzelfde gekregen. Tegen hem zeg ik altijd als hij het er moeilijk mee heeft: wacht maar tot je er overheen bent, niks wat je nog onnodig bang maakt. Ik ben ook veel minder angstig dan ik al was, zelfs al was ik niet vaak angstig.

Hij had last van sociale angst, en nu bijna niet meer.

Dit, samen met alle andere positieve (maar vooral negatieve) ervaringen, maken mij tot wie ik ben.

Het was echt heel zwaar. Het voelde als een veel heftigere MDMA kater maar dan "altijd", en nu kom ik er dan toch sterker uit. Fijn dat je er ook geen spijt van hebt! Hopelijk helpt phenibut ook:)
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#2
שמש zei:
Vind jij het voor herhaling vatbaar? iaw, was het een fijn middel voor je?
Klik om te vergroten...
Zeker wel. Je kunt het ook voor meerdere dingen gebruiken wat erg fijn is. Bij een lage dosering is het ideaal voor het slapen om de volgende ochtend echt goed uitgerust wakker te worden. Bij een normale dosering werkt het een beetje stimulerend vind ik en raak je er wat opgewekt en wat socialer van. Bij een hoge dosering werkt het wat meer sederend en is de euforie/roes een stuk sterker aanwezig. De wat hogere doseringen kunnen ook ideaal zijn ter vervanging van alcohol (of om er voor te zorgen dat je maar twee biertjes hoeft te pakken voor die lekkere roes).

Ook kun je het goed combineren met ander middelen zoals psychedelica (en stimulanten, al is dat misschien niet heel geweldig voor je gezondheid) om de scherpe randjes er van af the halen en de bodyload wat te verzachten.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
gomega zei:
Zeker wel. Je kunt het ook voor meerdere dingen gebruiken wat erg fijn is. Bij een lage dosering is het ideaal voor het slapen om de volgende ochtend echt goed uitgerust wakker te worden. Bij een normale dosering werkt het een beetje stimulerend vind ik en raak je er wat opgewekt en wat socialer van. Bij een hoge dosering werkt het wat meer sederend en is de euforie/roes een stuk sterker aanwezig. De wat hogere doseringen kunnen ook ideaal zijn ter vervanging van alcohol (of om er voor te zorgen dat je maar twee biertjes hoeft te pakken voor die lekkere roes).

Ook kun je het goed combineren met ander middelen zoals psychedelica (en stimulanten, al is dat misschien niet heel geweldig voor je gezondheid) om de scherpe randjes er van af the halen en de bodyload wat te verzachten.
Klik om te vergroten...
Klinkt goed! Morgen heb ik misschien mijn bestelling al binnen en werk ik meteen een capsule naar binnen. :kissingheart: Zal mijn bevindingen hier achterlaten :)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik lees een paar posts in dit thread terug een paar zeer herkenbare drugsgerelateerde (voor mij, dus) aspecten.
Post traumatische stress, Lsd, wiet.angst.
En dat gaat niet over een beetje angst, om bijvoorbeeld een bekeuring te krijgen, nee, vele, vele malen dieper.
Ik heb in mijn leven dus echte angst, verergerd door drugs, mogen meemaken.
Elke dag meerdere grammen hash, wiet, om het eea te drukken.
En dan, uiteindelijk gaat dit mis. En dan echt mis. Een angst, die ik zelfs dierlijke doodsangst kan noemen.
Als er vóór je transport ineens een boom op het pad valt, direct achter je gebeurt hetzelfde, en dan beginnen er kogels om je heen te vliegen. Erg, erg dichtbij.
Zoiets vergeet je nooit. Never, nooit.
Do or een teveel gebruik van vanalles, bereik je het tegendeel, van wat je wilt.
En maar zoeken naar het perfecte hulpmiddel.
Welaan, dat is er dus niet. Echt waar, een poeier, pil, drank, nee. Zoek maar niet verder.
Want, je zult het niet vinden, hooguit voor een klein tijdsbestek .
En verduiveld, ik zoek er nog steeds naar. Alleen niet meer met zo een dwang.
Ik ben opgehouden met wiet, hash, drank, en neem slechts zo weinig mogelijk pilletjes.
En nu, heeeeel af en toe een rc.
Ik lees er hier veel over, en dit is perfect.
Excuses ik moest dit even kwijt.
Nu heb ik heeeeel weinig 5mapb liggen, of ik het neem? Ik weet het nog niet.
De laatste weken heb ik niets meer genomen...
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psilocybine en LSD. En sinds psyfi valt 6APB ook in het rijtje. Ik heb al redelijk vaak tijdens een LSD of psilocybine trip momenten gehad waarop ik orgasmes door mijn hele lichaam kreeg vanwege de onbeschrijfelijke en belachelijke hoeveelheid euforie.

Tijdens mijn laatste paddotrip stond ik naakt ergens in een rivier kersen te eten en ik heb een kwartier met tranen over mijn wangen en een grote glimlach op een stukje ondiep water gezeten terwijl er vissen om mij heen zwommen. Op zo een moment voel je alleen maar liefde of euforie (is het zelfde toch?).

Tijdens m'n 6APB avontuur op psyfi had ik het gevoel alsof ik als Jezus de herder was en mocht toekijken hoe al mijn schapen met elkaar aan het spelen waren. Dat was ook best wel euforisch.

Tijdens mijn laatste LSD trip was ik mijn mobiel kwijtgeraakt tijdens een festival waar ik vrijwilligerswerk deed in Spanje. Na geaccepteerd te hebben dat zoeken geen optie was ben ik maar naar wat anders gaan zoeken, om vervolgens te snappen dat ik dat al 5/6 uur aan het doen was. Na een soort van korte Ego-dood vond ik mezelf voor de mainstage en toen had ik ook gevonden waar ik naar opzoek was: Liefde (euforie), en dat was overal!

Kan uiteindelijk de conclusie trekken dat euforie liefde betekent en liefde betekent jezelf verbonden voelen met alles en nogwat. Welke drug gaf me dan de meeste euforie? Alle drie evenveel; onmeetbaar :)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mdma

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."