Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@acht.zes gy draait nu ook al enkele jaren mee op deze forum eh?"
"ja neen lach er maar allemaal mee maar denk dat ik er een aantal heb gehad maar ik functioneer nog goed op werk/huishouden! en ik ben niet agressief! maar vind het zooooiets real life hebben! het lijkt echt meer dan gewoon "hallucineren" een psychose is voor mij echter dan "hallucineren""
"ja had vooral problemen met achterdochtigheid ; denken dat de tv boodschappen naar je persoonlijk stuurt, cameras, maar had ook last van dat mensen mij gingen vermoorden! en horror scenarions ; dat de drugs wat mij aangereikt werd vergif was om mij te doden etcetc"
"ja en die crack had toen ne hele zoete geur, da geurde naar wat coke ruikt. maar ik weet ook dat levamisole euforie kan veroorzaken en speed achtige verschijnselen. zou gek zijn als dat puur levamisole is wat ik mijn leven aan het snuiven ben."
"met coke gaan mijn ogen zo lichtjes openstaan als een blinkende sterretje en als na een paar lijnen mijn kaken ZACHTJES heen en weer gaan dan weet ik dat ik coke heb! knarstanden is caffeine of speed!"
"neen wat achtzes altijd zegt klopt. het zegt allemaal niks! ge moet het naar testservice brengen en dan weet je het en dan nog kunnen er altijd afwijkingen zijn in de percentage. ik had overlaatst 76% met verschillende bijproducten de coke was hard en ruikte naar lijmachtig substantie. maar het geurde. geen levamisole,phenacetin of wat dan ook enkel "bijproducten". ik heb 2lijnen ervan genomen en vond hem slecht. werd er zelfs niet goed van in mijn darmen. bjproducten betekend ook dat de coke verontreinigt was en nogtans was hem 76% maar wss verontreinigd met bijproducten."
"bijproducten = verontreiniging van de cocaine, omdat de cocaine niet goed zuiver gemaakt is. hoe meer bijproducteb des te slechter voor je gezondheid. had dus 76% met een hoop bijproducten en kreeg er verontreininging symptomen van."
"ik heb er last van gekregen van urineweginfectie, moest na de coke heel vaak plassen en naar de wc. bijproducten zijn verontreiniging dus 81% met bijproducten is nog steeds verontreinigt. de geur alleen al vertelt het"
"bijproducten zijn nest die niet goed zijn verwerkt in de coke. en die kunnen meer neven effecten geven dan de coke zelf vind ik"
"https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2019/pas-op-met-cocaine-ade/"