Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

Welke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

185 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
שמש zei:
Had je bericht net gezien :) thanx
Net Phenibut binnen met de post. Ik begin laag (525 mg) om het eerst maar eens voorzichtig af te tasten... Zie vanzelf hoe ik me over twee-vier uur voel :)
Klik om te vergroten...

We horen het wel dan!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Legio Patria Nostra zei:
Om het bij 1 x met meth te houden is volgens mij sowieso al heeeeel erg verstandig.
Die ontzettend goede ervaring van die eerste keer , deze krijg je zeer waarschijnlijk nooit meer terug, al rook je 10 gram van dat goedje op....
En wie kent die tragische beelden op tv niet van die uiterst deplorabele mensen in de VS, die in tunnels hun toevlucht hebben gezocht en praktisch de hèle dag bezig zijn, om hun volgende roes te kunnen scoren?
Want het schijnt toch wel een buitengewoon verslavend spulletje te zijn, en oud word je er óók al niet door.
En ja.
Een trip kan je het allermooiste, fijnste gevoel geven, dat je ooit ervaren hebt, maar ook het allerkutste gevoel geven.
En dat kan best wel een lange tijd duren, voordat je weer met beide voeten op de grond staat. Jazeker!
Klik om te vergroten...
Daarom ben ik toch echt voorstander van benzo's op zak als je gaat trippen. Natuurlijk niet zomaar gebruiken, daar verpest je alles mee, maar voor de zekerheid. Weet dat de mensen hier verschillende meningen over hebben, maar als je ze sws al gebruikt lijkt het mij echt geen overbodige luxe als je ze gebruikt waarvoor ze zijn: horrortrips stoppen. Nog maar 1x nodig gehad van de 15 keer dat ik ze had. Dit omdat ik hoe dom ik ook ben wiet ging roken in mijn comedown van LSD, en compleet het contact met de realiteit kwijt raakte. Een halve is al genoeg, wat een opluchting was dat!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
שמש zei:
4 gram is toch wel uitzonderlijk veel. Las dat er wordt aangeraden niet meer dan 2 gram te nemen https://bluecloud.org/phenibut-guide/
Alhoewel ik ook las dat @Jmths iets van 3 gram nam.

Hmm...

Maf dat het niet voor je werkte idd! Balen.
Klik om te vergroten...

Ja, niet direct aan te raden inderdaad aangezien ik van anderen die een dergelijke dosis namen vooral hoorde dat ze zich er uren slecht van voelden, inclusief kotsen. Ik ben er blijkbaar immuun voor, en dat als lichtgewicht. :’) Ik heb het na die 4-gram-dosis ook niet meer geprobeerd, genoeg is genoeg. Van GHB ben ik wel een keer flink over m’n nek gegaan bij een lichte overdosering, en ben sowieso normaal gesproken erg gevoelig voor misselijkheid. Het blijft raar.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Echt waar? Nice. Ik weet niet wat het is met phenibut, ik heb dit middel ooit verschillende keren op allerlei doseringen geprobeerd, van laag tot zeer hoog, maar zelfs op die zeer hoge doseringen gewoonweg zonder merkbaar effect. (En de pillen die ik heb zijn van een bekend merk en bekende website, dus de kans dat ze fake zijn lijkt me klein.)

Maar ik reageer ook a-typisch op GHB; daar heb ik wel effect van maar geen boeiend effect (geen euforie, überhaupt weinig mentaals, alleen lichamelijke verdoving en draaierigheid). Ook heel wat keren geprobeerd maar gewoon echt geen match met die drug blijkbaar. Aangezien phenibut en GHB enigszins op elkaar lijken misschien niet zo gek dat ik met beide geen chemie heb.

Grappig dat jij dit wel hebt! Pas wel op want phenibut schijnt erg verslavend te zijn.
Klik om te vergroten...
Wat gek zeg! Jammer voor je though! Ik voel van 500mg al een lekker opgewekt en light euforisch effect. Hoogst dat ik ben gegaan is 2.2 gram, en dat staat ongeveer gelijk (hoewel ook heel anders) aan 12 drankjes. Veel helderder wel. Gek van GHB ook. Maar ik keer gedaan, toch redelijk bang voor. Maar werd er erg blij van!

Hoor inderdaad ook heel erg wisselende reacties van menzen op phenibut. Sommige vinden 500mg echt het max, andere reageren zoals jij dat doet.. het schijnt ook elke keer anders te vallen. 500mg is een van de leukste keren geweest voor mij, terwijl ik een keer van 1.2 gram nouwelijks wat voelde...
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Wat gek zeg! Jammer voor je though! Ik voel van 500mg al een lekker opgewekt en light euforisch effect. Hoogst dat ik ben gegaan is 2.2 gram, en dat staat ongeveer gelijk (hoewel ook heel anders) aan 12 drankjes. Veel helderder wel. Gek van GHB ook. Maar ik keer gedaan, toch redelijk bang voor. Maar werd er erg blij van!

Hoor inderdaad ook heel erg wisselende reacties van menzen op phenibut. Sommige vinden 500mg echt het max, andere reageren zoals jij dat doet.. het schijnt ook elke keer anders te vallen. 500mg is een van de leukste keren geweest voor mij, terwijl ik een keer van 1.2 gram nouwelijks wat voelde...
Klik om te vergroten...
Voel me inderdaad lichtelijk euforisch. Zag zonet een hele mooie zwarte slak haha. Nooit eerder opgevallen. Maar goed, laten we niet overdrijven :wink: Net 525 mg bijgepakt. Voel me nog niet misselijk verder. @Roze Olifant Het is idd niet te voorspellen hoe je kan reageren op sommige middelen. Van opium word ik soms echt doodziek, maar psilo's en truffles vind ik dan weer heerlijk en nog nooit misselijk van geweest. De smaak is zelfs iets waar ik naar uitkijk wanneer ik ze eet, een soort kickerig gevoel tijdens het eten... Op coke en speed reageerde ik wat atypisch in het half jaar dat ik escitalopram gebruikte als medicatie voor een depressieve fase.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#6
Net nog een beetje bijgedoseerd (1575 nu). Nog niets schokkends hier, beetje licht in mijn hoofd, licht euforisch. Misschien hou ik het daar even bij voor vandaag. Om 14u eerste dosis genomen en in theorie zou die 6 uur later gaan afnemen. Dus bijpakken heeft niet heel veel zin. Binnenkort begin ik met een hogere startdosis van 2g kijken hoe dat gaat.

Wel een leuk middel :) Heel subtiel effect en volgens mij goed te gebruiken als je stressvol werk moet verrichten. Je raakt er niet helemaal vd wereld van in deze dosering. Zoiets als een lekker glas alcohol.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan bij deze bevestigen dat wanneer je 1575 mg Phenibut neemt en daarna een glas bloody mary, je totaal waus bent. Lekker effect. Maar slimmer ga je er niet van worden :grin:
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paarse mdna kristallen van vroeger
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja. Het is idd een hèle goeie voorzorg, om enkele stevige benzo's te hebben liggen, als je een flinke trip wilt gaan doen.. .
Had ik deze toen maar gehad, toen ik echt vre se lijk bad ging op LSD. ..of iets, wat daarvoor doorging!
Ik begon toen alleen maar méér te blowen, en nee.
Dat was géén goede keuze.
Ik had toen LSD zeer zwaar onderschat.
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stonologie zei:
Ik ga het over twee weken combineren met LSD, dit schijnt echt GE-WEL-DIG te zijn.. ben benieuwd. Lees maar eens wat rapporten van mensen over die combi. (reddit bijv.)

Je blijft juist extreem helder, en je word beter in de dingen die je doet. (Sport bijvoorbeeld). Kijk wel uit met alcohol en downers, die combineren in hoge dosis absoluut niet en zijn erg gevaarlijk. Ik zou niet meer dan 3 bier drinken met een gemiddelde dosis, en goed luisteren naar je lichaam. Beste gewoon niet doen.

Het schijnt de angst van trippen weg te halen, maar de diepte en intensiteit vele malen minder te beïnvloeden dan benzo's. Kijk wel uit, zo maak je psychedelica ook verslavend en er is een kans dat je niet meer zonder wilt trippen.
Klik om te vergroten...
Ik heb dit gebruikt in combinatie met lsd. De trip bleef enorm sterk visueel en euforisch, maar het was heel smooth vergeleken met een lsd trip zonder phenibut. Normaal heb ik wel moeite met een lsd trip, met lsd en phenibut totaal niet. Ik mocht niet teveel lawaai maken tijdens die trip en ik weet nog dat ik mn handen voor mn mond hield om niet keihard in lachen uit te barsten. Ik nam trouwens 3 gram phenibut.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
BadassPsycho zei:
Ik heb dit gebruikt in combinatie met lsd. De trip bleef enorm sterk visueel en euforisch, maar het was heel smooth vergeleken met een lsd trip zonder phenibut. Normaal heb ik wel moeite met een lsd trip, met lsd en phenibut totaal niet. Ik mocht niet teveel lawaai maken tijdens die trip en ik weet nog dat ik mn handen voor mn mond hield om niet keihard in lachen uit te barsten. Ik nam trouwens 3 gram phenibut.
Klik om te vergroten...
Klinkt goed! Heb jij een natuurlijk hoge tolerantie voor phenibut? Vanaf hoeveel voel jij iets?
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stonologie zei:
Klinkt goed! Heb jij een natuurlijk hoge tolerantie voor phenibut? Vanaf hoeveel voel jij iets?
Klik om te vergroten...
De eerste keer dat ik het op zn eigen gebruikte nam ik veel te veel. Het effect is vrij subtiel dus ik bleef redosen, denk in totaal wel 8 gram. Ben toen ziek geworden en sinds toen hield ik het op dosissen van 2-3 gram na veel op drugsforum.com en bluelight te hebben gelezen. Ik had wel een redelijke benzo tolerantie en ik weet niet zeker of dit wel/niet invloed had. Maar dat was voor mij dus de juiste dosis. Denk dat ik het vanaf 2 gram wel 'voel'. Maar zoals ik zei, het is vrij subtiel en het is een beetje een effect op de achtergrond zegmaar. Als ik jou was zou ik met een gram beginnen, mocht dat helemaal niks doen kan je de volgende keer 2 gram gebruiken. Of in stapjes van 0.5, is ook niks mis mee :wink:
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
BadassPsycho zei:
De eerste keer dat ik het op zn eigen gebruikte nam ik veel te veel. Het effect is vrij subtiel dus ik bleef redosen, denk in totaal wel 8 gram. Ben toen ziek geworden en sinds toen hield ik het op dosissen van 2-3 gram na veel op drugsforum.com en bluelight te hebben gelezen. Ik had wel een redelijke benzo tolerantie en ik weet niet zeker of dit wel/niet invloed had. Maar dat was voor mij dus de juiste dosis. Denk dat ik het vanaf 2 gram wel 'voel'. Maar zoals ik zei, het is vrij subtiel en het is een beetje een effect op de achtergrond zegmaar. Als ik jou was zou ik met een gram beginnen, mocht dat helemaal niks doen kan je de volgende keer 2 gram gebruiken. Of in stapjes van 0.5, is ook niks mis mee :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb relatief veel ervaring ermee. Ik doseer meestal 1.5 a 2 gram. De reden dat ik het vroeg is omdat sommige al echt effect hebben van 200mg, en andere niks voelen van 4 gram. Ik bem gevoelig, voel 500mg zeker. Voor een LSD trip ga ik niet meer dan een gram nemen, omdat er anders niet veel van de trip overblijft. Vele vinden lage dosis bij LSD ook fijner dan hoog. Ga het over een week doen, zal het hier delen of een rapport schrijven.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stonologie zei:
Ik heb relatief veel ervaring ermee. Ik doseer meestal 1.5 a 2 gram. De reden dat ik het vroeg is omdat sommige al echt effect hebben van 200mg, en andere niks voelen van 4 gram. Ik bem gevoelig, voel 500mg zeker. Voor een LSD trip ga ik niet meer dan een gram nemen, omdat er anders niet veel van de trip overblijft. Vele vinden lage dosis bij LSD ook fijner dan hoog. Ga het over een week doen, zal het hier delen of een rapport schrijven.
Klik om te vergroten...
Het effect is idd vrij subtiel. Maar wel degelijk aanwezig. Ik ervaarde vooral effect toen ik een glas alcohol dronk, na 1575 mg phenibut en vooral toen ik daarna een paar pijpjes wiet rookte. Normaal gesproken stop ik na een pijpje, maar nu had ik meteen daarna zin in een tweede en derde en eigenlijk wilde ik daarna gewoon nog meer pijpjes roken terwijl ik al behoorlijk vd wereld was. Het hakt er ook drie keer zo hard in als normaal (ben nu nog dizzy eerlijk gezegd). Een glas alcohol voelt als 6 glazen, een pijpje wiet als 6 pijpjes. Daarboven op komt dus het totaal verdwijnen van angst en paranoia waar ik eigenlijk altijd wel in een milde vorm last van heb na roken. ook is er dus duidelijk sprake van het verdwijnen van een limiet. Ik kon maar doorgaan. Het enige wat mij ervan weerhield is mijn gezonde verstand (ik had door kunnen gaan tot ik out zou gaan, waar ik dus geen zin in had). Er is anderszins wel de lust om door te willen gaan omdat het zo verdomde lekker is. Hmm. (of eigenlijk hmmm. :tonguewink:)
Kortom, erg handig spul als je eindelijk weer eens paranoïa vrij wil roken of goedkoop wappie wil worden.

Voor mijzelf vind ik dit een heel prettig middel omdat het mijn stress (of milde angsten) eindelijk wegneemt. Het was gisteren een eye opener dat ik kan roken zonder stress. Als thuiskomen. Ik heb veel geprobeerd om van mijn stress af te komen, maar dit is de eerste keer dat dat ook daadwerkelijk gelukt is. Dit middel helpt, zonder dat het je duf maakt zoals benzo's. Het is meer een intelligente vorm van angstonderdrukking (in vergelijking met benzo's).
Ik zal het vandaag ook slikken (zonder alcohol en roken) om te kijken of het ook op zichzelf stress wegneemt. Als dat zo is, dan is het een middel wat ik regelmatiger ga gebruiken.
:praying:
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
שמש zei:
Het effect is idd vrij subtiel. Maar wel degelijk aanwezig. Ik ervaarde vooral effect toen ik een glas alcohol dronk, na 1575 mg phenibut en vooral toen ik daarna een paar pijpjes wiet rookte. Normaal gesproken stop ik na een pijpje, maar nu had ik meteen daarna zin in een tweede en derde en eigenlijk wilde ik daarna gewoon nog meer pijpjes roken terwijl ik al behoorlijk vd wereld was. Het hakt er ook drie keer zo hard in als normaal (ben nu nog dizzy eerlijk gezegd). Een glas alcohol voelt als 6 glazen, een pijpje wiet als 6 pijpjes. Daarboven op komt dus het totaal verdwijnen van angst en paranoia waar ik eigenlijk altijd wel in een milde vorm last van heb na roken. ook is er dus duidelijk sprake van het verdwijnen van een limiet. Ik kon maar doorgaan. Het enige wat mij ervan weerhield is mijn gezonde verstand (ik had door kunnen gaan tot ik out zou gaan, waar ik dus geen zin in had). Er is anderszins wel de lust om door te willen gaan omdat het zo verdomde lekker is. Hmm. (of eigenlijk hmmm. :tonguewink:)
Kortom, erg handig spul als je eindelijk weer eens paranoïa vrij wil roken of goedkoop wappie wil worden.

Voor mijzelf vind ik dit een heel prettig middel omdat het mijn stress (of milde angsten) eindelijk wegneemt. Het was gisteren een eye opener dat ik kan roken zonder stress. Als thuiskomen. Ik heb veel geprobeerd om van mijn stress af te komen, maar dit is de eerste keer dat dat ook daadwerkelijk gelukt is. Dit middel helpt, zonder dat het je duf maakt zoals benzo's. Het is meer een intelligente vorm van angstonderdrukking (ivm benzo's).
Ik zal het vandaag ook slikken (zonder alcohol en roken) om te kijken of het ook op zichzelf stress wegneemt. Als dat zo is, dan is het een middel wat ik regelmatiger ga gebruiken.
:praying:
Klik om te vergroten...
Grappig, ik vind het absoluut niet subtiel. 2.2 gram voelt makkelijk als 12 bier, wel helderder. Leuker en euforischer ook!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Grappig, ik vind het absoluut niet subtiel. 2.2 gram voelt makkelijk als 12 bier, wel helderder. Leuker en euforischer ook!
Klik om te vergroten...
Het kan goed zijn dat het voor mij ook zo werkt als bij jou, in hogere dosering! Ik nam immers maar 1575mg wat een middelhoge dosis is. Jouw dosis is redelijk hoog. Ik wil dat zeker ook gaan uittesten. Alleen niet vandaag. Al was het alleen al omdat ik mij nog steeds onder invloed voel, van gisteravond. Zin om vandaag een beetje een relaxed (en nuchter) dagje te doen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
שמש zei:
Het kan goed zijn dat het voor mij ook zo werkt als bij jou, in hogere dosering! Ik nam immers maar 1575mg wat een middelhoge dosis is. Jouw dosis is redelijk hoog. Ik wil dat zeker ook gaan uittesten. Alleen niet vandaag. Al was het alleen al omdat ik mij nog steeds onder invloed voel, van gisteravond. Zin om vandaag een beetje een relaxed (en nuchter) dagje te doen.
Klik om te vergroten...
Niet te vaak doen inderdaad, dan gaat het effect langzaam weg. De eerste keren duurt het ook echt 24 uur vind ik.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stonologie zei:
Niet te vaak doen inderdaad, dan gaat het effect langzaam weg. De eerste keren duurt het ook echt 24 uur vind ik.
Klik om te vergroten...
Heb je wel eens een dosis van ongeveer 1500 geprobeerd? En hoe was de werking in deze dosering?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
שמש zei:
Heb je wel eens een dosis van ongeveer 1500 geprobeerd? En hoe was de werking in deze dosering?
Klik om te vergroten...
Jazeker, meerdere keren. Het is leuk, maar niet al te heftig. Beetje als GHB. Lichte serotonine kick, verder als helder aangeschoten. Ook nog energieker dan alcohol. Voelt bijna als een echte upper.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#20
'De dag na' heb ik vreemde visuele effecten 'alsof er af en toe een bladzijde wordt omgeslagen' in mijn gezichtsveld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."