#1
Had je bericht net gezienthanx
Net Phenibut binnen met de post. Ik begin laag (525 mg) om het eerst maar eens voorzichtig af te tasten... Zie vanzelf hoe ik me over twee-vier uur voel![]()
We horen het wel dan!
Had je bericht net gezienthanx
Net Phenibut binnen met de post. Ik begin laag (525 mg) om het eerst maar eens voorzichtig af te tasten... Zie vanzelf hoe ik me over twee-vier uur voel![]()
Daarom ben ik toch echt voorstander van benzo's op zak als je gaat trippen. Natuurlijk niet zomaar gebruiken, daar verpest je alles mee, maar voor de zekerheid. Weet dat de mensen hier verschillende meningen over hebben, maar als je ze sws al gebruikt lijkt het mij echt geen overbodige luxe als je ze gebruikt waarvoor ze zijn: horrortrips stoppen. Nog maar 1x nodig gehad van de 15 keer dat ik ze had. Dit omdat ik hoe dom ik ook ben wiet ging roken in mijn comedown van LSD, en compleet het contact met de realiteit kwijt raakte. Een halve is al genoeg, wat een opluchting was dat!Om het bij 1 x met meth te houden is volgens mij sowieso al heeeeel erg verstandig.
Die ontzettend goede ervaring van die eerste keer , deze krijg je zeer waarschijnlijk nooit meer terug, al rook je 10 gram van dat goedje op....
En wie kent die tragische beelden op tv niet van die uiterst deplorabele mensen in de VS, die in tunnels hun toevlucht hebben gezocht en praktisch de hèle dag bezig zijn, om hun volgende roes te kunnen scoren?
Want het schijnt toch wel een buitengewoon verslavend spulletje te zijn, en oud word je er óók al niet door.
En ja.
Een trip kan je het allermooiste, fijnste gevoel geven, dat je ooit ervaren hebt, maar ook het allerkutste gevoel geven.
En dat kan best wel een lange tijd duren, voordat je weer met beide voeten op de grond staat. Jazeker!
4 gram is toch wel uitzonderlijk veel. Las dat er wordt aangeraden niet meer dan 2 gram te nemen https://bluecloud.org/phenibut-guide/
Alhoewel ik ook las dat @Jmths iets van 3 gram nam.
Hmm...
Maf dat het niet voor je werkte idd! Balen.
Wat gek zeg! Jammer voor je though! Ik voel van 500mg al een lekker opgewekt en light euforisch effect. Hoogst dat ik ben gegaan is 2.2 gram, en dat staat ongeveer gelijk (hoewel ook heel anders) aan 12 drankjes. Veel helderder wel. Gek van GHB ook. Maar ik keer gedaan, toch redelijk bang voor. Maar werd er erg blij van!Echt waar? Nice. Ik weet niet wat het is met phenibut, ik heb dit middel ooit verschillende keren op allerlei doseringen geprobeerd, van laag tot zeer hoog, maar zelfs op die zeer hoge doseringen gewoonweg zonder merkbaar effect. (En de pillen die ik heb zijn van een bekend merk en bekende website, dus de kans dat ze fake zijn lijkt me klein.)
Maar ik reageer ook a-typisch op GHB; daar heb ik wel effect van maar geen boeiend effect (geen euforie, überhaupt weinig mentaals, alleen lichamelijke verdoving en draaierigheid). Ook heel wat keren geprobeerd maar gewoon echt geen match met die drug blijkbaar. Aangezien phenibut en GHB enigszins op elkaar lijken misschien niet zo gek dat ik met beide geen chemie heb.
Grappig dat jij dit wel hebt! Pas wel op want phenibut schijnt erg verslavend te zijn.
Voel me inderdaad lichtelijk euforisch. Zag zonet een hele mooie zwarte slak haha. Nooit eerder opgevallen. Maar goed, laten we niet overdrijvenWat gek zeg! Jammer voor je though! Ik voel van 500mg al een lekker opgewekt en light euforisch effect. Hoogst dat ik ben gegaan is 2.2 gram, en dat staat ongeveer gelijk (hoewel ook heel anders) aan 12 drankjes. Veel helderder wel. Gek van GHB ook. Maar ik keer gedaan, toch redelijk bang voor. Maar werd er erg blij van!
Hoor inderdaad ook heel erg wisselende reacties van menzen op phenibut. Sommige vinden 500mg echt het max, andere reageren zoals jij dat doet.. het schijnt ook elke keer anders te vallen. 500mg is een van de leukste keren geweest voor mij, terwijl ik een keer van 1.2 gram nouwelijks wat voelde...
Ik heb dit gebruikt in combinatie met lsd. De trip bleef enorm sterk visueel en euforisch, maar het was heel smooth vergeleken met een lsd trip zonder phenibut. Normaal heb ik wel moeite met een lsd trip, met lsd en phenibut totaal niet. Ik mocht niet teveel lawaai maken tijdens die trip en ik weet nog dat ik mn handen voor mn mond hield om niet keihard in lachen uit te barsten. Ik nam trouwens 3 gram phenibut.Ik ga het over twee weken combineren met LSD, dit schijnt echt GE-WEL-DIG te zijn.. ben benieuwd. Lees maar eens wat rapporten van mensen over die combi. (reddit bijv.)
Je blijft juist extreem helder, en je word beter in de dingen die je doet. (Sport bijvoorbeeld). Kijk wel uit met alcohol en downers, die combineren in hoge dosis absoluut niet en zijn erg gevaarlijk. Ik zou niet meer dan 3 bier drinken met een gemiddelde dosis, en goed luisteren naar je lichaam. Beste gewoon niet doen.
Het schijnt de angst van trippen weg te halen, maar de diepte en intensiteit vele malen minder te beïnvloeden dan benzo's. Kijk wel uit, zo maak je psychedelica ook verslavend en er is een kans dat je niet meer zonder wilt trippen.
Klinkt goed! Heb jij een natuurlijk hoge tolerantie voor phenibut? Vanaf hoeveel voel jij iets?Ik heb dit gebruikt in combinatie met lsd. De trip bleef enorm sterk visueel en euforisch, maar het was heel smooth vergeleken met een lsd trip zonder phenibut. Normaal heb ik wel moeite met een lsd trip, met lsd en phenibut totaal niet. Ik mocht niet teveel lawaai maken tijdens die trip en ik weet nog dat ik mn handen voor mn mond hield om niet keihard in lachen uit te barsten. Ik nam trouwens 3 gram phenibut.
De eerste keer dat ik het op zn eigen gebruikte nam ik veel te veel. Het effect is vrij subtiel dus ik bleef redosen, denk in totaal wel 8 gram. Ben toen ziek geworden en sinds toen hield ik het op dosissen van 2-3 gram na veel op drugsforum.com en bluelight te hebben gelezen. Ik had wel een redelijke benzo tolerantie en ik weet niet zeker of dit wel/niet invloed had. Maar dat was voor mij dus de juiste dosis. Denk dat ik het vanaf 2 gram wel 'voel'. Maar zoals ik zei, het is vrij subtiel en het is een beetje een effect op de achtergrond zegmaar. Als ik jou was zou ik met een gram beginnen, mocht dat helemaal niks doen kan je de volgende keer 2 gram gebruiken. Of in stapjes van 0.5, is ook niks mis meeKlinkt goed! Heb jij een natuurlijk hoge tolerantie voor phenibut? Vanaf hoeveel voel jij iets?
Ik heb relatief veel ervaring ermee. Ik doseer meestal 1.5 a 2 gram. De reden dat ik het vroeg is omdat sommige al echt effect hebben van 200mg, en andere niks voelen van 4 gram. Ik bem gevoelig, voel 500mg zeker. Voor een LSD trip ga ik niet meer dan een gram nemen, omdat er anders niet veel van de trip overblijft. Vele vinden lage dosis bij LSD ook fijner dan hoog. Ga het over een week doen, zal het hier delen of een rapport schrijven.De eerste keer dat ik het op zn eigen gebruikte nam ik veel te veel. Het effect is vrij subtiel dus ik bleef redosen, denk in totaal wel 8 gram. Ben toen ziek geworden en sinds toen hield ik het op dosissen van 2-3 gram na veel op drugsforum.com en bluelight te hebben gelezen. Ik had wel een redelijke benzo tolerantie en ik weet niet zeker of dit wel/niet invloed had. Maar dat was voor mij dus de juiste dosis. Denk dat ik het vanaf 2 gram wel 'voel'. Maar zoals ik zei, het is vrij subtiel en het is een beetje een effect op de achtergrond zegmaar. Als ik jou was zou ik met een gram beginnen, mocht dat helemaal niks doen kan je de volgende keer 2 gram gebruiken. Of in stapjes van 0.5, is ook niks mis mee![]()
Het effect is idd vrij subtiel. Maar wel degelijk aanwezig. Ik ervaarde vooral effect toen ik een glas alcohol dronk, na 1575 mg phenibut en vooral toen ik daarna een paar pijpjes wiet rookte. Normaal gesproken stop ik na een pijpje, maar nu had ik meteen daarna zin in een tweede en derde en eigenlijk wilde ik daarna gewoon nog meer pijpjes roken terwijl ik al behoorlijk vd wereld was. Het hakt er ook drie keer zo hard in als normaal (ben nu nog dizzy eerlijk gezegd). Een glas alcohol voelt als 6 glazen, een pijpje wiet als 6 pijpjes. Daarboven op komt dus het totaal verdwijnen van angst en paranoia waar ik eigenlijk altijd wel in een milde vorm last van heb na roken. ook is er dus duidelijk sprake van het verdwijnen van een limiet. Ik kon maar doorgaan. Het enige wat mij ervan weerhield is mijn gezonde verstand (ik had door kunnen gaan tot ik out zou gaan, waar ik dus geen zin in had). Er is anderszins wel de lust om door te willen gaan omdat het zo verdomde lekker is. Hmm. (of eigenlijk hmmm.Ik heb relatief veel ervaring ermee. Ik doseer meestal 1.5 a 2 gram. De reden dat ik het vroeg is omdat sommige al echt effect hebben van 200mg, en andere niks voelen van 4 gram. Ik bem gevoelig, voel 500mg zeker. Voor een LSD trip ga ik niet meer dan een gram nemen, omdat er anders niet veel van de trip overblijft. Vele vinden lage dosis bij LSD ook fijner dan hoog. Ga het over een week doen, zal het hier delen of een rapport schrijven.
Grappig, ik vind het absoluut niet subtiel. 2.2 gram voelt makkelijk als 12 bier, wel helderder. Leuker en euforischer ook!Het effect is idd vrij subtiel. Maar wel degelijk aanwezig. Ik ervaarde vooral effect toen ik een glas alcohol dronk, na 1575 mg phenibut en vooral toen ik daarna een paar pijpjes wiet rookte. Normaal gesproken stop ik na een pijpje, maar nu had ik meteen daarna zin in een tweede en derde en eigenlijk wilde ik daarna gewoon nog meer pijpjes roken terwijl ik al behoorlijk vd wereld was. Het hakt er ook drie keer zo hard in als normaal (ben nu nog dizzy eerlijk gezegd). Een glas alcohol voelt als 6 glazen, een pijpje wiet als 6 pijpjes. Daarboven op komt dus het totaal verdwijnen van angst en paranoia waar ik eigenlijk altijd wel in een milde vorm last van heb na roken. ook is er dus duidelijk sprake van het verdwijnen van een limiet. Ik kon maar doorgaan. Het enige wat mij ervan weerhield is mijn gezonde verstand (ik had door kunnen gaan tot ik out zou gaan, waar ik dus geen zin in had). Er is anderszins wel de lust om door te willen gaan omdat het zo verdomde lekker is. Hmm. (of eigenlijk hmmm.)
Kortom, erg handig spul als je eindelijk weer eens paranoïa vrij wil roken of goedkoop wappie wil worden.
Voor mijzelf vind ik dit een heel prettig middel omdat het mijn stress (of milde angsten) eindelijk wegneemt. Het was gisteren een eye opener dat ik kan roken zonder stress. Als thuiskomen. Ik heb veel geprobeerd om van mijn stress af te komen, maar dit is de eerste keer dat dat ook daadwerkelijk gelukt is. Dit middel helpt, zonder dat het je duf maakt zoals benzo's. Het is meer een intelligente vorm van angstonderdrukking (ivm benzo's).
Ik zal het vandaag ook slikken (zonder alcohol en roken) om te kijken of het ook op zichzelf stress wegneemt. Als dat zo is, dan is het een middel wat ik regelmatiger ga gebruiken.
![]()
Het kan goed zijn dat het voor mij ook zo werkt als bij jou, in hogere dosering! Ik nam immers maar 1575mg wat een middelhoge dosis is. Jouw dosis is redelijk hoog. Ik wil dat zeker ook gaan uittesten. Alleen niet vandaag. Al was het alleen al omdat ik mij nog steeds onder invloed voel, van gisteravond. Zin om vandaag een beetje een relaxed (en nuchter) dagje te doen.Grappig, ik vind het absoluut niet subtiel. 2.2 gram voelt makkelijk als 12 bier, wel helderder. Leuker en euforischer ook!
Niet te vaak doen inderdaad, dan gaat het effect langzaam weg. De eerste keren duurt het ook echt 24 uur vind ik.Het kan goed zijn dat het voor mij ook zo werkt als bij jou, in hogere dosering! Ik nam immers maar 1575mg wat een middelhoge dosis is. Jouw dosis is redelijk hoog. Ik wil dat zeker ook gaan uittesten. Alleen niet vandaag. Al was het alleen al omdat ik mij nog steeds onder invloed voel, van gisteravond. Zin om vandaag een beetje een relaxed (en nuchter) dagje te doen.
Heb je wel eens een dosis van ongeveer 1500 geprobeerd? En hoe was de werking in deze dosering?Niet te vaak doen inderdaad, dan gaat het effect langzaam weg. De eerste keren duurt het ook echt 24 uur vind ik.
Jazeker, meerdere keren. Het is leuk, maar niet al te heftig. Beetje als GHB. Lichte serotonine kick, verder als helder aangeschoten. Ook nog energieker dan alcohol. Voelt bijna als een echte upper.Heb je wel eens een dosis van ongeveer 1500 geprobeerd? En hoe was de werking in deze dosering?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."