Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

Welke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

185 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ghbeetje zei:
Ghb in combinatie met cocain
Klik om te vergroten...

Dit ja maar dat moet je wel goed timen..
Geen buisje pakken en een lijntje erbij eerst een buisje en na een half uur goede coke.. tja dat is wel erg lekker
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Weet je exact hoeveel er op je LSD zegels zat dan?
Klik om te vergroten...
Ja
a
anoniem12345678Lid
01-01-2024, 00:00
#3
In hoeverre ik hier in mee kan praten aangezien ik maar een keer LSD heb gedaan, kan ik dit absoluut wel beamen

Vlak nadat ik een joint had gerookt en voordat dat echt de verkeende kant op draaide voelde ik me echt euforischer dan ik mn beiden hoge dosissen MDMA of mn DXM trip voelde, heel onbeschrijfelijk warm en lekker, alsof de muziek als een soort verzwaarde warme deken bovenop me lag die me volledig de rest van de wereld in drukte op een liefdevolle manier

Maar dit was inderdaad heel tijdelijk, en hield maar ongeveer een kwartiertje aan totdat t moeilijker werd en allemaal een beetje de donkere kant op ging
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toon zei:
Excuses, ik heb het zelf even moeten opzoeken maar hero werkt idd op de opiatenreceptoren.

Sorry voor het misverstand.
Klik om te vergroten...
Ah joh geeft niet. Had gekund.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
GoldenGrow zei:
ik zelf en met mij meerdere mensen, vinden 1p lsd sterker dan normale LSD. 100ug zou voor jou goed moeten zijn oomdat ik las in een report van je dat je gevoelig bent voor psychdelica, ik ben dat ook.
Klik om te vergroten...
De doseringen van de rcs shops zijn vaak precieser dan van dealers neem ik aan?

Zal ze wel testen, als dat kan.
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toon zei:
Paddo's en hero茂ne werken in op exact dezelfde neuroreceptoren en bootsen beiden het lichaamseigen serotonine na. Vandaar is er dus zeker enige analogie. Trouwens leuk dat je graag hawaiaantjes hebt, die vind ik persoonlijk ook het leukst omdat ze zoveel visueel effect geven hihi
Klik om te vergroten...
Excuses, ik heb het zelf even moeten opzoeken maar hero werkt idd op de opiatenreceptoren.

Sorry voor het misverstand.
G
GhbeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jen zei:
Dit ja maar dat moet je wel goed timen..
Geen buisje pakken en een lijntje erbij eerst een buisje en na een half uur goede coke.. tja dat is wel erg lekker
Klik om te vergroten...

juist precies zo: eigenlijk wanneer je denkt ohh nu is het net iets teveel G een goede lijn er in kappen. als je het op een andere manier doet dan werkt het spul elkaar juist tegen dus het is echt even uitzoeken. maar als je eenmaal de sweetspot heb gevonden...laat de lulkick maar beginnen haha
T
Timmetje197Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Trippen1999 zei:
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd naar de drug die jou het meest euforische gevoel gaf.

Persoonlijk heb ik alleen nog maar ervaring met xtc.
De eerste keer xtc had ik 2 pillen van 260mg per stuk genomen, ja niet slim maar godverdomme beste gevoel ooit :tongueout:.

Ik wil graag iets anders proberen dan xtc, maar het moet wel een drug zijn die een euforisch gevoel geeft, enige tips (buiten heroine en meth).

Kort gezegd: Enige drugs die je kan aanraden voor een thuis setting waar de dopamine lekker tekeer gaat in je hersenen, buiten xtc heroine en meth.

Fijn weekend
Klik om te vergroten...
Mdma
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
De alle eerste keer XTC dat was wel de beste en leukste ervaring!
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#10
6-APB. wooow wat een stof! 8 uur lang een constante euforie waar het bij xtc in golfjes komt
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
En deze stof staat bij mij op mijn verlanglijstje, ware het niet dat dit zo moeilijk en van een goede kwaliteit te krijgen is. (nee geen stiekeme vraag naar een vendor oid!)
Voorlopig neem ik echter niets.
Ik moet herstellen van de 3Meo dalt PCP .
Wat een opdonder geeft deze rc toch....
Deze rc is nu een absolute no go.
Die wil ik beslist niet meer.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wel aan. Toe maar. Wat een vijandigheid ineens.
Allereerst weet jij niet, hoe vaak, en hoe veel, ik de 3 Meo genomen heb
Dus vind ik de conclusie die jij kennelijk meent te kunnen trekken, uit een veel stommere kop te zijn ontsproten, dan die facie van mij, getuige namelijk, dat ik mijn ( meerdere, veel meerdere) research heb gedaan, dan dat jij kunt weten, en waaruit ik mijn eigen conclusie heb mogen en kunnen vaststellen, namelijk, het gaat hier om m ij n bevindingen. Niet die van jou.
Dat zijn namelijk veel meer keertjes geweest, dan dat jij meent te hebben kunnen vaststellen, hoor....
Erg stupide om zomaar zoiets te gaan roepen zonder eerst eens eea na te vragen. Goeiendag zeg....oordeel pas, als je alle feiten en omstandigheden van de betreffende gebeurtenissen kent!

Ik had je toch wel hoger ingeschat.
Ik heb me klaarblijkelijk vergist.
Wel aan. Dat kan natuurlijk.
Je kunt je namelijk nergens z贸 in vergissen, als in....mensen, ja. Zonder meer.

N贸g een punt.
Ik heb jou de vraag gesteld, in een andere kwestie, hoe jij erbij kwam, dat ik bang zou zijn voor moslims??
Die vraag aan mij is 贸贸k al niet geboren uit enig brein met enige laten we zeggen een weinig voorstelling vermogen ter zake. Nee.
Des te minder, omdat je tot nu toe na gelaten hebt, om daar eens een (zinnig) antwoord op te geven.

Maar nu, met jouw laatste uitspraken, ik begrijp nu dus, waarom niet.
Namelijk:
Iemand die zich op jouw manier ineens dusdanig dom profileert, tja. Wat zal ik er verder nog over zeggen eigenlijk.
Waar haal je eigenlijk deze houding en gedrag vandaan?
Is dit, omdat jij het koosnaampje hier hebt van "bad as junkie?" Of, omdat je al 4000 posts hier hebt?
Juist met betrekking op d茅ze feiten, had ik tenminste respect voor een ander, verwacht...maar ja. Een foutieve verwachting...dus...
Op mijn vragen hier in deze post, geef ik dan zelf maar, de antwoorden...

1. Ik heb totaal g茅茅n angst voor moslims. Nee. Ik heb met nogal wat moslims voor hete vuren gestaan, trouwens 贸贸k met andere geloven, en geen van hen heeft mij reden gegeven tot bang zijn voor hen. Of het zouden mijn tegenstanders moeten zijn geweest.
Na wat ik in ongeveer 6 jaren in krijgsdienst heb meegemaakt, beste 8.6, ben ik niet meer zo gauw bang te krijgen....En ook niet boos oid.
Daar is veeel, veel meer voor nodig. Echt wel!
En 2. Ik zeg er verder dus niets meer over betreffende jouw reactie. Want dit is paarlen voor de zwijnen strooien. Zinloos. Nutteloos, ook.
Ach ja ... heb je nog eens de AWOB nagelezen. Ik denk eigenlijk het antwoord op deze laatste vraag, al te weten. Maar, laat maar verder. Het doet er niet toe.

Allora. Basta verder. Ik ga niet schelden, of iets indien aard.
Ik verlaag me daar niet toe.
Wat jou betreft, ik besteed aan jou geen enkele aandacht meer. 0,0!

An gard!
8
8锔忊儯6锔忊儯Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Yceman224
De enige reden dat jij een slechte ervaring hebt gehad op 3MeO-PCP is omdat je met je stomme kop overgedoseerd hebt omdat je maar bij bleef pakken terwijl het met deze stof heel nauw komt. En als je dan ineens onverwacht tegen een hole aan zit (wat op zich helemaal geen probleem is voor de meeste mensen die disso's gebruiken) terwijl je daar nog nooit geweest bent kan ik me voorstellen dat je daar een beetje van schrikt.

Maar dat ligt dus niet aan de drug, dat ligt gewoon aan je eigen stommiteit en gebrek aan ervaring. Met 3MeO-PCP is helemaal niets mis zolang je weet op welk niveau je wil komen en je je aan de juiste dosering houdt, en dat vereist dus een weegschaal tot op de mg nauwkeurig bij beginners.

Verder vind ik het vreemd dat je denkt dat je daar van moet 'herstellen', je maakt jezelf zo maar wat wijs.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Welk spul is lekker ... 3 MMC?
Als upper doet het wel wat met je, ja...
Ik kreeg er tintelende vingertoppen van. Want het vernauwt de bloedvaten, en die bloedvaten van mij zijn idd niet meer wat ze zouden moeten zijn...
8
8锔忊儯6锔忊儯Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@Yceman224
Je hebt overgedoseerd, thats all. Dan kan je wel de schuld geven aan de drugs, maar dan hou je jezelf gewoon voor de gek.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
mdma, benzofury, oxycodon.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met 3 Meo is overdoseren heel gauw gebeurd, dit klopt.
Dat is me twee keer overkomen.
Maar ik heb zeker 10 keer precies de goede dosis genomen, namelijk berekend op lichaamsgewicht, en afgewogen met een zeer goede weegschaal.
En dan nog is voor mij het effect van deze rc overdonderend sterk.
Onaangenaam sterk.
En dan zeg ik: stop er mee.
Zoek iets anders.
Deze vorm van disassocieren is niet de wijze, die ik zoek.
Nee.
En dus ga ik over enige tijd naar iets anders op zoek.
Smaken verschillen, en over smaak valt niet te twisten.
All茅z!
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
1P-LSD
Gisteravond voor het eerst gebruikt en het effect was echt ongelofelijk. Zo mooi.Ik heb nog geen idee hoe ik deze ervaring op papier moet krijgen. De eerste 5 uren heb ik nog aantekeningen kunnen maken maar daarna was dat echt niet meer mogenlijk. Ik herinner me een moment dat ik oud Griekse muziek aan het luisteren was en zo mee ging in de muziek en achtergrond dat ik mezelf gewoon voelde zweven op de muziek en compleet in de achtergrond ervan kon verdwijnen. Wooow
S
SlownLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mdma en 3mmc
L
LavachequiritLid
01-01-2024, 00:00
#20
blackouts op LSD... ooh yes zeker wel, maar ik weet het ook niet zeker daarom noemen ze het denkik een blackout :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."