Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
147 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin: En ja hoor, weer een ervaring die alle eerdere overtrof. Onmogelijk wat ik heb ervaren gister, onmogelijk als ik er nu aan terugdenk... Er waren momenten die zo extreem ver verwijderd waren van de normale beleving van de wereld, dat toen ze voorbij waren ik het gewoon weigerde te geloven wat ik had gezien. Maar toch, meerdere malen kwam ik weer terug naar exact diezelfde plek waar exact dezelfde openbaring was. Ik hoop dat ik het gedeeltelijk beter terug kan halen door een report te schrijven.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin: En ja hoor, weer een ervaring die alle eerdere overtrof. Onmogelijk wat ik heb ervaren gister, onmogelijk als ik er nu aan terugdenk... Er waren momenten die zo extreem ver verwijderd waren van de normale beleving van de wereld, dat toen ze voorbij waren ik het gewoon weigerde te geloven wat ik had gezien. Maar toch, meerdere malen kwam ik weer terug naar exact diezelfde plek waar exact dezelfde openbaring was. Ik hoop dat ik het gedeeltelijk beter terug kan halen door een report te schrijven.
Klik om te vergroten...

Nice, die wil ik lezen!

Ik ga zo voor het eerst 2-cb doen op kings of hardstyle.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin:
Klik om te vergroten...

Dank voor deze suggestie! Dat lijkt me een aanrader om eens te gaan proberen (mits onweer in enige mate goed voorspeld is natuurlijk... :P ) Kijk uit naar het report!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
twee keer Microdosis LSD deze week. nu met maar 1 dag er tussen. Werkte prima de tweede keer ook. Twee topdagen gehad.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bobsacamano zei:
twee keer Microdosis LSD deze week.
Klik om te vergroten...
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier lees je wat van mijn ervaringen zowel die van een paar anderen.

viewtopic.php?f=10&t=58333

Trinity zei:
Bobsacamano zei:
twee keer Microdosis LSD deze week.
Klik om te vergroten...
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!
Klik om te vergroten...
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lorazepam met een goede hoeveelheid alcohol.
Achteraf erg onverantwoordelijk met de alcohol om gegaan zoals altijd...
Wel als een roos geslapen :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is minder leuk nieuws Yaizer. Hopelijk een goed herstel en heb je ook lessen getrokken uit deze badtrip. Met dosissen van 30+ heb ik toch ook al gemerkt dat 2CB aardig potent kan worden op zijn eigen level. Lachgas leek mij ook de beste beslissing niet. Dat maakt het totaalplaatje nog intenser.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Heel erg klote... Helaas is het wel het risico wat je neemt bij trippen. Heb je nog wel een goede nacht gehad Yaizer?

Overigens vind ik het wel waardeloos dat ze je lachgas gaven om eruit te komen zeg...
Klik om te vergroten...

Toch heeft het mijn zo'n harde klap gegeven dat ik er toch langzaam uit kwam. Ik weet niet hoe lang ik het nog anders kon volhouden. Stond echt op breken.

Voor de rest een enorm goede nacht gehad. Een mooie 9 á 10 uur geslapen. Mentaal gesloopt maar ik ga nu gewoon mijn rust nemen.

Het jammere was is dat het voor de één haar derde keer was en de ander de eerste keer. Ze wisten ook totaal niet wat ze moesten doen. Ze hebben naar mijn idee goed gedaan. Ze bleven altijd bij me en gaven telkens aan dat het niet eeuwig duurt, ik er uit kom en dat ik 2c-b heb gebruikt.

Alles heeft een negatieve kant. Coke is (vind ik) erg verslavend, alcohol is vreselijk slecht voor je en psychedelica kan je een bad trip krijgen. Het hoort er bij en na al die keren is het misschien wel een keer goed dat ik er eentje heb gehad. Ik was er heilig van overtuigd dat het mij bijna niet kon gebeuren.

Goed mis dus.
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
7 uurtjes geleden 330mg 6-apb, top spul!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tekzor668 zei:
Dat is minder leuk nieuws Yaizer. Hopelijk een goed herstel en heb je ook lessen getrokken uit deze badtrip. Met dosissen van 30+ heb ik toch ook al gemerkt dat 2CB aardig potent kan worden op zijn eigen level. Lachgas leek mij ook de beste beslissing niet. Dat maakt het totaalplaatje nog intenser.
Klik om te vergroten...
Inderdaad zou eerder nachtrust thee of andere rustgevende muziek kruiden en sfeer proberen te creëren. Hoop dat je het een plek kan geven binnenkort/snel.
Beterschap man!


OT
gisteren wat hasj en biertjes toen we superman VS barman 4k kwaliteit gingen kijken. Voortaan 4k film als het mooie visuele films zijn...
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vandaag 19/12 dus ondertussen al gisteren, 2cb 18mg, rond 19u ingenomen, lekker gezellig thuis, wat muziek, filmpje, lekker relax genieten. Had ook wel zin in lsd, maar wou niet te hard trippen, dus 2cb is dan ideaal.
Chrz
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Kerstavond ghb. Eerste kerstdag wiet en hasj. Fijne kerst zo hoor.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ZOU gister 2cb doen voor de eerste keer maar dat ging niet door helaas.. Door omstandigheden, huisdier kwijt met vuurwerk, lekke band met de auto, was ik zo, naja niet in mijn hum dat ik het heb uitgesteld! Dus ik had een paar jointjes alleen :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Helenas zei:
Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen :grin:
Klik om te vergroten...
:grin:

Was het ook heel anders dan andere psychedelica die je al kende? Jij gebruikte toch wel 2c-e en 4aco?
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Helenas zei:
Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen :grin:
Klik om te vergroten...
:grin:

Was het ook heel anders dan andere psychedelica die je al kende? Jij gebruikte toch wel 2c-e en 4aco?
Klik om te vergroten...

De visuals waren redelijk hetzelfde maar met 2ce voel ik me lichamelijk vaak waardeloos en heb ik geen trek. Nu kon ik nog van alles ondernemen en heb ik super veel lekkere dingen gegeten :tongueout: Ik zie mezelf dit wel doen op een mooie zomerdag en dan door de duinen wandelen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met lsd kun je inderdaad prima eten ja. En het is ideaal voor meer actieve trips. Lekker erop uitgaan. Kan ook niet wachten tot de lente/zomer om dat weer eens te doen. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Helenas zei:
Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen :grin:
Klik om te vergroten...
Mooi dat het zo'n fijne kennismaking was Helenas. Kunnen we ook een trip report verwachten of was de dosering te laag voor spannende verhalen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Helenas zei:
Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen :grin:
Klik om te vergroten...

Beviel het zo goed? Ik ga met oudjaar voor t eerst 2cb doen en dat word mijn 1e keer psychedelica. Mocht dat bevallen en vind ik het echt leuk dan is mijn volgende stap ook lsd. En idd een lage dosering. (Dat is echt nog toekomstmuziek hoor) Ik hoop ook dat je een rapport schrijft, dan ga ik het lezen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."