Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een veelzeggend grafiekje { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"SmartieAndMe zei: En vandaag spijt van? :P Ik heb ook denk ik 2 of 3 keer impulsief MXE genomen... nooit een succes, het werkt altijd langer dan ik verwacht Klik om te vergroten... Ja klopt haha, en slapen wil me dan ook echt niet lukken Jmths zei: ... Klik om te vergroten... Heel interessante tekst. Zet me wel aan het denken! Bedankt!"
"Jmths zei: De laatste paar keren heb ik alcohol vervangen met MXE (25-30mg doseringen iedere 1,5-2 uur), het was even wennen maar het bevalt me erg goed. Toegevoegde waarde zit hem er in dat het veel minder vermoeiend aanvoelt voor mijn lichaam, 's avonds lijk ik i.t.t alcohol in diepe slaap te kunnen geraken en de volgende dag word ik weer vrij fit wakker goed in staat om te studeren. De voordelen wegen voor mij wel op, ik heb het gevoel dat het wel een gezonder en prettiger alternatief is. Klik om te vergroten... Kijk er toch maar mee uit met mxe ter vervanging van alcohol in de studeerperiode.. Alcohol is al niet goed voor je remslaap, maar met mxe skip je dit stuk van je slaap helemaal. En dit is net het deel van je slaap wat ervoor zorgt dat je dinges die je door de dag hebt geleerd consolideert. Nu goed, ik weet natuurlijk niet of je nu studieperiode hebt of niet, en of je het dan dagelijks pakt of niet, maar ik wil je maar waarschuwen. Je voelt vanzelf normaal gezien ook wel wanneer je je REM tevaak overslaat. (humeur, waas, heel levendig dagdromen enzo) groeten"
"Vannacht impulsief wat mxe, nou werd ik weer helemaal moe wakker wanneer mijn wekker afliep en heb mijn hoofd niet helder genoeg gekregen om te leren Mod edit grtz"
"Ik persoonlijk vind het eigenlijk niet zo een korte halfwaardetijd.. Als ik 1 mg pilletje neem om te slapen om 23u, en opsta om 8u (als dat zelfs al gaat), ben ik nog helemaal vaag in mijn koppie tot ver over de middag... Persoonlijk zou ik het ook zelfs niet nemen om te slapen na speed of iets dergelijks, omdat ik het gevoel heb dat ik dan net extra waardeloos ben de dag nadien.. En de recreatieve waarde van etizolam is ver te zoeken.. vaag maar niet blij, en angst neemt het ook niet heel goed weg...."
"Beste, ik had via een bekende (en ik denk algemeen aanvaard betrouwbare) website een hoeveelheid 3-mmc gekocht voor mijzelf en een aantal vrienden. Nu werd een van mijn vrienden gefouileerd door de politie, vonden ze zijn leeg zakje (met wat resten), werd getest op drugs, en kwam eruit als 'sporen van heroine'. Nu vroeg ik mij af of dit wel normaal is. Geeft 3-Methylmethcathinone (3mmc) een vals positief voor heroine? Dat lijkt me zelf eigenlijk bijzonder raar aangezien ze chemisch gezien totáál niet op elkaar lijken, en het lijkt me ook niet logisch dat ze afbraakproducten delen of zo. Maar vergis ik mij hierin? Groeten PS. ik woon in België dus ik kan niet even naar een testcentrum wandelen."
"Hey da_pj 1. Het lijkt mij dat ketamine in België en Nederland over het algemeen niet heel vaak (fel) versneden wordt. Maar als je echt de keuze hebt zou ik gaan voor de flesjes keta. Uitkoken kost geen moeite en je bent idd zeker van de kwaliteit. 2. Begin gewoon op 50mg. Als je het te weinig vind pak je na een half uurtje of zo nog eens 25 mg en bouw je zo op. Ketamine duurt ook maar een uurtje of anderhalf max, dus stel dat je teveel ophebt ben je er na 1.5u wel weer uit. Ik raad je dan wel aan om je dosis te leren kennen thuis of ergens bij vrienden ipv feestend in de stad, zodat er als je teveel neemt geen misbruik van je kan gemaakt worden. (ik denk dan aan bestelen of zo). Als je weet hoeveel je aankan kan je er vol los op gaan bij het feesten. Veel plezier, ketamine is zalig om op te feesten!"