Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
158 weergaven
18-5-2026
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#1
transformated zei:
Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Geniet ervan! :grin:

Nog maar eenmalig gebruikt (wil het zo nog wel houden) maar het was erg relaxed spul :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yaizer zei:
transformated zei:
Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Geniet ervan! :grin:

Nog maar eenmalig gebruikt en wil het ook zo laten ivm leeftijd. Wel lekker spul trouwens.
Klik om te vergroten...

Dankje :grin: het is inderdaad heel lekker spul. Ik heb nu wel last van jeuk :angry:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Erg herkenbaar. Had op één of andere manier erg veel jeuk aan mijn neus maar dan ook heel erg.
Gelukkig was het nog niet storend. Had ook een zware ademhaling dus kon (voor mijn gevoel) niet achter elkaar roken wat ik wel snel doe met drugs. (weet niet of dat tussen m'n oren zat of wel kan kloppen).


transformated zei:
Yaizer zei:
transformated zei:
Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Geniet ervan! :grin:

Nog maar eenmalig gebruikt en wil het ook zo laten ivm leeftijd. Wel lekker spul trouwens.
Klik om te vergroten...

Dankje :grin: het is inderdaad heel lekker spul. Ik heb nu wel last van jeuk :angry:
Klik om te vergroten...
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die gang met deuren was echt diep in mijn gedachtens. Het was voor mijn gevoel dan ook niet "het" diepste deel van mijn gedachtens maar ik voelde dat een niveau lager dit wel was. Een bron van energie was er daar maar ik kon er niet komen, was nooit mogelijk met de dosis (of misschien de drug in het algemeen). De niveau hoger was ik zelf in. Er waren deuren en door één deur kon ik net doorheen kijken (rechtsvoor) en was een lange gang met....ja gewoon een rare abstracte gang.

Toen ik er voor de tweede keer in ging en steeds niveau's lager ging zag ik een stuk of 10 niveau's allemaal het zelfde. Het was een duitse verlaatte bioscoop. Het ging hier niet om de bioscoop maar op de vibe die de bioscoop uitstraalde. Het ging om het algemeen. Het was duister, angstig maar acceptabel voor mij. De niveau's waren trouwens mij, ik. Dus ik zelf zit ook niet perfect in elkaar en er zitten nog dwarsbomingen in mijn onderbewustzijn. Dit werd duidelijk gemaakt hierdoor. Hier ga ik misschien toch wat doen. Misschien door middel van meditatie even kijken wat dit betekende.

Mijn laatste keer duurde natuurlijk wat langer. Hier was er geen persoon als ik aanwezig maar kwam ik in gewoon in een ruimte die geometrisch / cirkel-achtig binnenstebuiten stond. Heel moeilijk te beschrijven en eigenlijk niet te beschrijven. Hier gebeurde ook paar dingen maar deze waren wat meer onbelangerijk voor mijn gevoel.

Het klinkt allemaal heel heftig als ik het zo schrijf maar het viel reuze mee. Ik heb het over een tijdsbestek van 30 seconden á 1 minuut. Ik kon niet verder gaan omdat realistische dingen mij hier tegen van hield en mijn gedachtens nog niet tot staat waren om mij volledig af te sluiten van de realiteit die wij kennen. Oefening baart kunst zeggen ze en ik hoop dat ik hier ooit dan wel is waar controle over krijgt.

Zo dit zal misschien erg zweverig klinken voor sommige maar so be it. :grin:


Spoiler
Mindless zei:
Yaizer zei:
Beetje K-hole achtig, moeilijk te beschrijven.

Het was geen doodservaring of iets dergelijks. Ik was de dosis aan het opschroeven en wilde eigenlijk eigenlijk tot het punt komen tot een soort "trip".

Ik lag in bed en begon mijn lichaam minder te voelen. Toen ben ik totaal stil gaan liggen en begon ik met mediteren om in een soort trance te raken. Dit lukte.

Ik begon eerst mijn lichaam proberen los te laten. Dus dat ik mijn lichaam niet meer voel. Dit had ik nodig om verder te kunnen gaan. Dit lukte en ik begon langzaam aan met mijn gedachtens naar beneden te gaan. Heel diep onder de grond. Hier kwam ik dus in een kleine gang (2 meter) met deuren. Hier was ook iemand aanwezig. Toen dacht ik weer: "Oh dit is echt heel diep" en was ik weer in een klap terug. Kon ook weer mijn ogen openen en alles draaiden een beetje.

Dus moest weer opnieuw beginnen, lukte weer en elke keer kwam ik ergens anders. Het is mij drie keer gelukt waarvan 2 keer ongeveer 30 seconden daar was (en weer terug gehaald omdat ik te enthiousast werd) en één keer was ik er denk ik 5 minuten in. Die van 5 minuten was heel bijzonder. Ik ging echt door mijn gedachtens heen en zag echt rare werelden.

Het was allemaal erg...wazig. Het was alleen niet het volledige effect. Ik had meer nodig om daar makkelijker te blijven want alleen met meditatie om in een trance te raken lukte het maar als ik één keer te enthiousast werd of dacht aan de normale wereld was het meteen over.

Een goed begin, ik ga zeker in de toekomst hier meer mee experimenteren. Jammer dat ik er niet vol in kon gaan maar de tijd is dus nog niet rijp.
Klik om te vergroten...
Best wel interessant. :)

Toen je daar dan in die gang met deuren was, lijkt dat dan ook letterlijk dat je daar bent, net zoals in je normale beleving? Of is dat dan wat wazig/dromerig?

Ik herken dat nadenken over de situatie en er dan uitklappen van trippen en lucide dromen. Met trippen bijvoorbeeld lijkt het heel erg zo te zijn dat je bepaalde dimensies (of niveau's van bewustzijn, hoe je het maar wilt noemen) alleen maar kunt binnengaan als je geen interne dialoog met jezelf hebt en niet in buitensporige emotionele verwondering raakt. Alles lijkt steeds daar op te wijzen: blijf alleen bij simpel observeren en kijk als het ware dwars door die gedachten heen, alsof ze transparant en vooral: niet van jou zijn. Alleen dan kun je die visuele dimensies binnengaan en daar langer blijven. Grappig en heel erg interessant dat dit bij meerdere middelen zo lijkt te zijn, ook al hebben ze heel andere uitwerkingen. :) Uiteindelijk komt het dus toch steeds weer uit op meditatie. Maar zoals je zegt werkt het waarschijnlijk ook goed om wat meer te nemen als de meditatie nog niet zo stabiel is. Ik denk dat als je wat meer neemt, je direct wat dieper doorschiet in die wereld en het dan moeilijker is voor je gedachten om zich ergens op te fixeren en het zo makkelijker is om je niet 'terug omhoog te denken' als het ware. Tenminste, zo gaat dat bij mij met psychedelica.
Klik om te vergroten...
(Op Mindless)
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zonet een latje coca door mn holte gepruimd...de voorbije weken (drie denk) geen enkele drugs aangeraakt..voel me nu wel woozy...heerlijk
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Atlantis truffels afgelopen maandag, zeker voor herhaling vatbaar :tongueout:
D
Dreamer4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vorige week! Speed, lachgas en GHB
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zaterdag, iets van 10 bier verspreid over 8 uur en daarna rood nijntje 2c-b. Oooh wat was dat vet :hearteyes:
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#10
"een latje coca door mn holte gepruimd"

puur poezie
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zaterdag wijn, bier en hasj. Maar geen harddrugs hè terwijl al m'n vrienden wel deden ik heb die skiiiillz joa.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZERO- zei:
Zaterdag wijn, bier en hasj. Maar geen harddrugs hè terwijl al m'n vrienden wel deden ik heb die skiiiillz joa.
Klik om te vergroten...

Knap! :wave:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Afgelopen vrijdagavond een aantal biertjes en 3 lijntjes coke
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom drie?
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZERO- zei:
Zaterdag wijn, bier en hasj. Maar geen harddrugs hè terwijl al m'n vrienden wel deden ik heb die skiiiillz joa.
Klik om te vergroten...

Ik krijg harddrugs voorgeschreven om het zuipen en blowen te vermijden.

Waarmee ik maar wil zeggen: als jouw vrienden allemaal een microdosis LSD namen en naar huis zijn gegaan, maar jij daarna onverdroten drie flessen wijn, een krat Duvel en een pond hasj hebt weggewerkt en vervolgens eerst de boel hebt ondergekotst en daarna kort en klein geslagen: RESPECT. Ik moet bekennen: ik heb die skills zelf niet en ik zou de boel waarschijnlijk uit de hand laten lopen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tommie_K zei:
Waarom drie?
Klik om te vergroten...

Waarom 3 lijntjes? Omdat het zo uit kwam. Niet meer en niet minder nodig gehad zeg maar.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gisteren 25 gram hollandia, viel me een beetje tegen helaas :(. Denk dat het aan de setting lag en met de hoeveelheid mensen die mee tripte
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dunnetjess33 zei:
Tommie_K zei:
Waarom drie?
Klik om te vergroten...

Waarom 3 lijntjes? Omdat het zo uit kwam. Niet meer en niet minder nodig gehad zeg maar.
Klik om te vergroten...


Ik had van coke eigenlijk altijd meer nodig haha. Dacht dat dat het voornaamste effect was. En altijd even aantallen, voor de balans.

Goed dat ik geen coke meer gebruik denk ik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tommie_K zei:
Dunnetjess33 zei:
Tommie_K zei:
Waarom drie?
Klik om te vergroten...

Waarom 3 lijntjes? Omdat het zo uit kwam. Niet meer en niet minder nodig gehad zeg maar.
Klik om te vergroten...


Ik had van coke eigenlijk altijd meer nodig haha. Dacht dat dat het voornaamste effect was. En altijd even aantallen, voor de balans.

Goed dat ik geen coke meer gebruik denk ik.
Klik om te vergroten...

Ik ben een sporadische coke gebruiker en pas enkele keren gebruikt in jaren tijd. Ik koop zelf nooit eigenlijk, ik snuif wat mee met vrienden die het soms hebben. En als t niet meer voor handen zou zijn vind ik t ook prima.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alcohol, wiet en een lijntje pep vannacht.

Schokkend 3 uur na het lijntje knock-out gegaan en 9 uur slaap te pakken gekregen. Nooit eerder gebeurd. Misschien komt het toch doordat alcohol en wiet de overhand kreeg. Vooral wiet ver uit.

En de warme stoombad maakte me ook pittig wazig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3940414243...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."