#1
transformated zei:Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed.![]()
Geniet ervan!
Nog maar eenmalig gebruikt (wil het zo nog wel houden) maar het was erg relaxed spul
transformated zei:Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed.![]()
Yaizer zei:transformated zei:Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed.![]()
Geniet ervan!![]()
Nog maar eenmalig gebruikt en wil het ook zo laten ivm leeftijd. Wel lekker spul trouwens.
transformated zei:Yaizer zei:transformated zei:Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed.![]()
Geniet ervan!![]()
Nog maar eenmalig gebruikt en wil het ook zo laten ivm leeftijd. Wel lekker spul trouwens.
Dankjehet is inderdaad heel lekker spul. Ik heb nu wel last van jeuk
![]()
Mindless zei:Best wel interessant.Yaizer zei:Beetje K-hole achtig, moeilijk te beschrijven.
Het was geen doodservaring of iets dergelijks. Ik was de dosis aan het opschroeven en wilde eigenlijk eigenlijk tot het punt komen tot een soort "trip".
Ik lag in bed en begon mijn lichaam minder te voelen. Toen ben ik totaal stil gaan liggen en begon ik met mediteren om in een soort trance te raken. Dit lukte.
Ik begon eerst mijn lichaam proberen los te laten. Dus dat ik mijn lichaam niet meer voel. Dit had ik nodig om verder te kunnen gaan. Dit lukte en ik begon langzaam aan met mijn gedachtens naar beneden te gaan. Heel diep onder de grond. Hier kwam ik dus in een kleine gang (2 meter) met deuren. Hier was ook iemand aanwezig. Toen dacht ik weer: "Oh dit is echt heel diep" en was ik weer in een klap terug. Kon ook weer mijn ogen openen en alles draaiden een beetje.
Dus moest weer opnieuw beginnen, lukte weer en elke keer kwam ik ergens anders. Het is mij drie keer gelukt waarvan 2 keer ongeveer 30 seconden daar was (en weer terug gehaald omdat ik te enthiousast werd) en één keer was ik er denk ik 5 minuten in. Die van 5 minuten was heel bijzonder. Ik ging echt door mijn gedachtens heen en zag echt rare werelden.
Het was allemaal erg...wazig. Het was alleen niet het volledige effect. Ik had meer nodig om daar makkelijker te blijven want alleen met meditatie om in een trance te raken lukte het maar als ik één keer te enthiousast werd of dacht aan de normale wereld was het meteen over.
Een goed begin, ik ga zeker in de toekomst hier meer mee experimenteren. Jammer dat ik er niet vol in kon gaan maar de tijd is dus nog niet rijp.
Toen je daar dan in die gang met deuren was, lijkt dat dan ook letterlijk dat je daar bent, net zoals in je normale beleving? Of is dat dan wat wazig/dromerig?
Ik herken dat nadenken over de situatie en er dan uitklappen van trippen en lucide dromen. Met trippen bijvoorbeeld lijkt het heel erg zo te zijn dat je bepaalde dimensies (of niveau's van bewustzijn, hoe je het maar wilt noemen) alleen maar kunt binnengaan als je geen interne dialoog met jezelf hebt en niet in buitensporige emotionele verwondering raakt. Alles lijkt steeds daar op te wijzen: blijf alleen bij simpel observeren en kijk als het ware dwars door die gedachten heen, alsof ze transparant en vooral: niet van jou zijn. Alleen dan kun je die visuele dimensies binnengaan en daar langer blijven. Grappig en heel erg interessant dat dit bij meerdere middelen zo lijkt te zijn, ook al hebben ze heel andere uitwerkingen.Uiteindelijk komt het dus toch steeds weer uit op meditatie. Maar zoals je zegt werkt het waarschijnlijk ook goed om wat meer te nemen als de meditatie nog niet zo stabiel is. Ik denk dat als je wat meer neemt, je direct wat dieper doorschiet in die wereld en het dan moeilijker is voor je gedachten om zich ergens op te fixeren en het zo makkelijker is om je niet 'terug omhoog te denken' als het ware. Tenminste, zo gaat dat bij mij met psychedelica.
ZERO- zei:Zaterdag wijn, bier en hasj. Maar geen harddrugs hè terwijl al m'n vrienden wel deden ik heb die skiiiillz joa.

ZERO- zei:Zaterdag wijn, bier en hasj. Maar geen harddrugs hè terwijl al m'n vrienden wel deden ik heb die skiiiillz joa.
Tommie_K zei:Waarom drie?
Dunnetjess33 zei:Tommie_K zei:Waarom drie?
Waarom 3 lijntjes? Omdat het zo uit kwam. Niet meer en niet minder nodig gehad zeg maar.
Tommie_K zei:Dunnetjess33 zei:Tommie_K zei:Waarom drie?
Waarom 3 lijntjes? Omdat het zo uit kwam. Niet meer en niet minder nodig gehad zeg maar.
Ik had van coke eigenlijk altijd meer nodig haha. Dacht dat dat het voornaamste effect was. En altijd even aantallen, voor de balans.
Goed dat ik geen coke meer gebruik denk ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."