Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hm misschien was ik er onterecht vanuit gegaan dat ze tegenwoordig zelden heel hoog gedoseerd zijn. Bovendien weet niemand de exacte dosis want daar wordt in NL niet op getest toch? Je zit per definitie met een redelijke mate van natte vingerwerk, vandaar dat ik dacht ik ga gewoon heel laag zitten, dan is het zelfs worst case (zeer sterke zegel) nog in orde. Uiteindelijk 3/4 genomen en de eerste 3-3.5 uur thuis gebleven. Hij was een stukje sterker dan mijn vorige ervaring. Ik moet zeggen dat dit goed bevallen is. Het was één grote absurde situatie tot en met de jas ophangen binnen. Ik heb ook bijna in mijn broek gepist van het vele lachen om al die absurde dingen (is dat normaal?). Bij binnenkomst op het feestje kwam er wel een heel ander soort leven in de brouwerij. Ik was heel kort erg overdonderd erdoor zonder dat het vervelend was en het beviel me uiteindelijk wel. Best heftig, maar wel heel bijzonder. Ook een aantal "duistere" randjes was ik behoorlijk nieuwsgierig naar, heb rustig de tijd genomen om dat te verkennen zelfs. Hebben meer mensen dat? Normaal lees je dat enge dingen uit de weg gegaan worden, maar ik leek er zeer gefascineerd door en bleef er lekker mee bezig"
"Wat ik niet begrijp is hoe iedereen zo precies weet wat en hoeveel er op die zegels zit. Die testcentra die doen toch geen testen waarbij ze de dosering op je zegel vaststellen?"
"Ik kreeg laatst te horen bij het testcentrum in Amsterdam dat je twee zegeltjes moet afstaan als je het wilt laten testen, omdat ze een nieuwe testmethode voor lsd aan het proberen zijn en dus zowel de oude als de nieuwe methode naast elkaar willen bekijken om het te vergelijken. Weet iemand hier meer over? Best dure grap om er dan twee af te staan, maar wil ze wel laten testen. Kon trouwens niks vinden over mijn logootje: wat bloemetjes naast elkaar (cartoon style) die lachen. Weet iemand hoe deze genoemd worden?"
"Ik realiseer mij heel goed dat een logootje niks zegt over de inhoud/zuiverheid/hoeveelheid mics, dat is ook niet de reden dat ik het vraag. Vind het gewoon leuk om te weten wat het is, het komt mij ook vaag bekend voor maar kan het niet plaatsen. Ik heb zelf een jaar geleden een zegeltje genomen en toen bleek er helemaal niks in te zitten. Later nog laten testen en toen werd bevestigd dat er geen sporen van lsd waren aangetroffen De leverancier had toen wel van te voren aangegeven dat hij niet zeker wist of ze nog goed waren overigens. Maar als het testcentrum nu niet meer kwantificeert dan vraag ik mij wel af wat voor zin het heeft om ze weg te brengen. Dat is de enige reden dat ik ze wil wegbrengen. Alleen een uitslag lsd ja of nee (in het beste geval), daar schiet ik weinig mee op als ik de juiste dosering wil bepalen."
"Hm, maakt het toch wel lastig deze informatie. Ook alleen zo'n ez test doen zitten dus nog wat risico's aan. Zal het risico door zo'n ez test echt significant lager worden als je het vergelijkt met uit voorzichtigheid een half of 1 zegeltje max te nemen om de eerste keer eens aan te kijken? Stel er zit niks op het zegeltje, dan maakt het niet veel uit wat je doet. Of er zit dus een van die andere stoffen op, maar die kun je ook niet onderscheiden met die ez test dus in feite maakt het in dat geval ook niet uit wat je doet. Enige dat overblijft is dat het ongewild een hele hoge dosis lsd zou zijn. In dat geval helpt de ez test ook niet, maar een eerste keer voorzichtig zijn en weinig nemen helpt dan wel. Of zeg ik nu hele onverstandige dingen? Het allerverstandigste is natuurlijk er vanaf blijven Maar de keuze is al gemaakt om het weer eens te doen."
"Psychedelibee zei: Als er wat anders dan LSD op zit is de kans het grootst dat het een NBOMe of een DOx is en die vallen niet onder de indolen dus dat kun je er uit halen met een ez test. Als de ez test wel goed reageert kan het dus in feite elke indole stof zijn, maar dan is de kans eigenlijk bijna 100% dat je gewoon met LSD te maken hebt. Vervolgens weet je dus helaas niet hoeveel erop zit, maar sterke zegels zijn erg zeldzaam dus die kans acht ik ook minimaal. Dan kun je dus bijvoorbeeld een half zeteltje proberen om te kijken of het veel doet. Als je het niet naar het testcentrum wilt brengen zou ik dus wel serieus die ez test overwegen. Klik om te vergroten... Thanks. Ik had je eerder verhaal niet helemaal goed gelezen toen ik mijn laatste reactie plaatste zie ik nu. Ik denk dat ik inderdaad zo'n ez test kitje koop voor een paar euro. Bovenste resultaat bij google is te vertrouwen? Ze hebben het daar over het testen van pillen en poeders (ook bij de lsd test), maar een zegeltje zal ook wel werken? Kan ik ook een half zegeltje ervoor gebruiken ipv een hele?"
"Nu eindelijk een herkansing! Uitgevreide verhaal komt morgen wel, maar de enige hulp die wij nodig hebben is om harder te gaan"
"We zitten nu op 2.5 uur na inname en merken beide niets. Zelfs geen hele lichte merkbare effecten. Ik neem aan dat we nu wel kunnen concluderen dat het troep is"
"We zijn met 2 personen. Meer dan 1.5 uur geleden beide 1.5 zegel genomen (wielrenner met tekst 100 years eronder). Na een uur in de mond sabbelen hebben we het doorgeslikt. We voelen beide nog helemaal niets. Huh?"
"Ik zit met een vraag. Ik heb een aantal zegeltjes, maar ik heb geen zekerheid over de exacte dosis per zegel omdat daar niet op getest wordt. Ik heb een eerdere ervaring met LSD in thuis setting, maar dat was volgens mij een relatief lage dosis (achteraf ingeschat) en dat waren andere zegels dan die ik nu heb. Wat zou een goede hoeveelheid zijn om te nemen als ik naar een feestje ga, gegeven het feit dat ik niet weet hoeveel er in zit en ik een bescheiden dosis (geschikt voor een feestje) wil nemen? Ik wil natuurlijk liever aan de veilige kant zitten maar het zou ook zonde zijn als ik niks voel. Ik dacht zelf aan 3/4."