#1
Met koningsdag veel hasj, wiet en bier en daarbij ook nog een beetje coke. Wat een gezelligheid was het, wel jammer dat ik vandaag weer vroeg op werk moest zijn.

, nu een dag later voel ik de flubro nog heel licht doorwerken eigenlijk Chocoladetruffels? Zijn dat gewoon truffels met wat chocola er omheen?vanwyngarden zei:2 chocoladetruffels, zondagavond. En ik was goed wappie, maar het was een fijne trip!

ooscaar zei:waar is de discipline

Ik ben serieus nog naar de Unity stand geweest en heb daar naar je gevraagd. Maar ik zag al een foto op hun facebook dat je op zaterdag er was, en ze zeiden dat je met Unity per per soon maar 1 van de 2 dagen daar mocht staan... :| Ben je dan de tweede dag zelf gegaan? Wat jammerSmartieAndMe zei:ZERO- zei:Ik ZOU gister voor het eerst sinds een jaar weer pep doen. Maar m'n vriendin kon niet en toen dacht ik, nou, laat dan ook maar zitten, dus toen hebben we 't op de ritalin gehouden @ Awakenings Festival. En het was zooooo'n leuke dag!![]()
![]()
Ik was er ook! En we hebben niet eens gemeet!![]()
ZERO- zei:Pillen gister!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."