Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
148 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met koningsdag veel hasj, wiet en bier en daarbij ook nog een beetje coke. Wat een gezelligheid was het, wel jammer dat ik vandaag weer vroeg op werk moest zijn.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmmm klinkt niet echt lekker! Enig idee wat je motivatie was om bij te nemen hoewel je al voldoende van de etizolam merkte?
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heftig Psychedelibee!

ot: gisteravond zou ik met mijn huisgenoot naar een illegale gaan, op zo'n 20 minuten afstand. We hadden een beetje wijn gedronken maar ik herinnerde me dat ik nog wat kristalletjes had liggen, dus voordat we zijn gegaan heb ik maar een lik genomen. Toen we er bijna waren voelde ik hem wel lekker en heb vervolgens de hele avond gechillt met mensen bij een kampvuur en geknuffeld met een leuke hond.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcohol, heeeeeel veeeel alcohol.. Gisteravond
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
zaterdag hasj alcohol poppers en ritalin op mysteryland. en zondag ook nog hasj gerookt.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm ja als ik naar technofeestjes ga dan neem ik toch meestal gewoon het echte snoepgoed mee :rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
0.25 mg Flubromazolam gister, samen met een paar heerlijke joints van Amnesia G13 wiet en White Choco Block hasj. Heerlijk dagje gechilled :stoned: , nu een dag later voel ik de flubro nog heel licht doorwerken eigenlijk :).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
vanwyngarden zei:
2 chocoladetruffels, zondagavond. En ik was goed wappie, maar het was een fijne trip!
Klik om te vergroten...
Chocoladetruffels? Zijn dat gewoon truffels met wat chocola er omheen?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vrijdag pep en veel alcohol, gistermiddag geslapen en ik wilde weer op tijd naar bed. Toch naar wat vrienden gegaan en met zijn allen gegeten, weer een sloot bier later weer pep genomen. Wonder boven wonder (en gelukkig) zo'n acht uur geslapen vannacht. En wonder boven wonder katerloos! Toch domme actie van gister zo achteraf gezien, waar is de discipline haha :rolleyes:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ooscaar zei:
waar is de discipline
Klik om te vergroten...

Asking myself the very same question so damn often.... :rolleyes:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ZOU gister voor het eerst sinds een jaar weer pep doen. Maar m'n vriendin kon niet en toen dacht ik, nou, laat dan ook maar zitten, dus toen hebben we 't op de ritalin gehouden @ Awakenings Festival. En het was zooooo'n leuke dag! :hearteyes:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
ZERO- zei:
Ik ZOU gister voor het eerst sinds een jaar weer pep doen. Maar m'n vriendin kon niet en toen dacht ik, nou, laat dan ook maar zitten, dus toen hebben we 't op de ritalin gehouden @ Awakenings Festival. En het was zooooo'n leuke dag! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Ik was er ook! En we hebben niet eens gemeet! :(
Klik om te vergroten...
Ik ben serieus nog naar de Unity stand geweest en heb daar naar je gevraagd. Maar ik zag al een foto op hun facebook dat je op zaterdag er was, en ze zeiden dat je met Unity per per soon maar 1 van de 2 dagen daar mocht staan... :| Ben je dan de tweede dag zelf gegaan? Wat jammer :(
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeeeeeuj 4FA! op 18hrs afgelopen zaterdag. Het was awesome.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beetje pep en een jointje, afgelopen zaterdag :)
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gister overdag wat pep op een festival in Amsterdam. Bescheiden gehouden qua hoeveelheid, maar de laatste punt was toch om een uurtje of 20:00. Slapen zit er nog even niet in denk ik, maar ik voel me niet heel vervelend ofzo. Ik zit dan altijd het hele forum af te struinen, alles op nu.nl te lezen en oude kranten te lezen :) Lijkt wel of ik dan helemaal in the zone zit en de uren vliegen wel voorbij...

Iemand anders ook plafonddienst?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zelf onzin aan het kijken via comedy central US (dns verandert voor netflix fox cc etc) maar niet voor lang meer, net een gaap zo lekker kort slapen :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeej eindelijk speed vrijdagnacht. Na een jaar weer! De eerste, enige en laatste keer speed voor mij in 2015. RIP. *pinkt traantje weg* Het was fantastisch.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zero is back on track. :sunglasses:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ZERO- zei:
Pillen gister!
Klik om te vergroten...

Dat was een tijdje geleden toch? Hoe is t bevallen?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hasj en wiet, gisteravond/vannacht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...424344454647
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."