Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
142 weergaven
18-5-2026
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vannacht alcohol (jammer dat ik alcohol heb gedronken want dat wilde ik zo min mogelijk doen maar laatste keer was ook echt een tijd geleden), ketamine en coke.

Beste cocaïne die ik ooit heb gehad. Ben naar een andere dealer gegaan waar je jammer genoeg iets meer betaalden maar wauw. Ik dacht dat het verschil niet snel te merken was maar deze coke was, ja wauw. Coke was nooit een enorm 'lekker' gevoel maar dit was wel echt pfoee...een klein tot normaal lijntje was echt echt meer als genoeg. Blij dat ik altijd iemand heb voor dit.

Avondje heeft flink gecompenseerd van de afgelopen maanden gezond doen. Nu weer back to healthy :)
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gister avond en vannacht een paar jointjes met een vriend van me
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, dat mag niet @Frkaart.

https://drugsforum.nl/help/terms
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Graag gedaan :)

On topic: Vrijdag 2c-b +/- 30mg
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
6-APB zaterdag op 909 festival.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu / net Tramadol met diclofenac tegen zenuwpijn :/
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flubromazolam en Ethylfenidaat.

Ongeveer een half uur geleden.
D
DrugsBeerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het laatste wat ik heb gebruikt, was op een after afgelopen weekend.

Ik gooide mijn neus daar een beetje voel met mephedrone (Miauw Miauw/ 4-mmc).
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Afgelopen vrijdag wijn, bier en ethylfenidaat. Ohhhh en wiet. En zaterdag hasj.
H
Hunty006Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben nu net begonnen aan me eerste keer LSD met @HardstyleGabber als trip sitter
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Propofol. In het ziekenhuis eerder vandaag. Je komt ermee in een soort narcose, waarbij je nog wel zelfstandig ademt.

Raaare ervaring zeg. Ik weet dat ik echt heel raar gedroomd heb, maar kan me er helemaal niets specifieks van herinneren. Toen ik bij kwam was het net alsof ik de werkelijkheid (alle perceptie) door een klein raampje zag, vergeleken bij de 'plaats' of staat waar ik eerder tijdens de narcose in was, waar alles helemaal open was. Ik was ook super vredig de eerste minuten toen ik bij kwam. Net zoals wanneer ik ontwaak uit slaap, maar dan in plaats van enkele seconden echt minuten lang. Ik kon toen precies zien hoe mijn gedachten toen langzaam weer mijn persoon met mijn meningen en opvattingen opbouwden. Langzaam weer vastgezet in de gevangenis van het ego.

Best een interessante ervaring.:sweatsmile:
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSD microdosis vannochtend. Heb weer heel wat werk verlegd. Gister avond dmt was een bizar mooie ervaring. Report volgt nog. Eerst even de ervaring verwerken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Propofol. In het ziekenhuis eerder vandaag. Je komt ermee in een soort narcose, waarbij je nog wel zelfstandig ademt.

Raaare ervaring zeg. Ik weet dat ik echt heel raar gedroomd heb, maar kan me er helemaal niets specifieks van herinneren. Toen ik bij kwam was het net alsof ik de werkelijkheid (alle perceptie) door een klein raampje zag, vergeleken bij de 'plaats' of staat waar ik eerder tijdens de narcose in was, waar alles helemaal open was. Ik was ook super vredig de eerste minuten toen ik bij kwam. Net zoals wanneer ik ontwaak uit slaap, maar dan in plaats van enkele seconden echt minuten lang. Ik kon toen precies zien hoe mijn gedachten toen langzaam weer mijn persoon met mijn meningen en opvattingen opbouwden. Langzaam weer vastgezet in de gevangenis van het ego.

Best een interessante ervaring.:sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Klinkt inderdaad wel interessant. Was het enkel propofol? Vaak gebruiken ze een combinatie van verschillende middelen voor narcose.

Hoop dat alles verder goed met je gaat?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Benieuwd naar je DMT report Platina!

Edit:

Haha precies tegelijk gepost Bee.

Ik heb alleen gehoord van Propofol, ze vertelden steeds precies wat ze deden. En alles gaat (gelukkig) goed met me, thanks. :confused:mile: Dit was voor een gastroscopie om een vernauwing in mijn dunne darm te bekijken (en met een ballonnetje die vernauwing wat groter te maken), gerelateerd aan waarschijnlijk Crohn dus.

Volgende week mag ik trouwens weer, dus ben benieuwd naar m'n volgende trip. :wink: De dokter noemde het ook grappend een tripje van het ziekenhuis hehe.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
2000mg paracetamol + 150 mg tramadol + een joint. Hopelijk gaat de pijn nu wat weg.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Vrijdag avond wijn en speed..serieus wat stukken kwijt amaai..
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekZ zei:
2000mg paracetamol + 150 mg tramadol + een joint. Hopelijk gaat de pijn nu wat weg.
Klik om te vergroten...
Heb je zoveel paracetamol genomen in 1x? Zowel Kun je dan niet beter ibuprofen liquide nemen? Ik gebruik ze ook indien me rug klachten zodanig erg worden dat wiet niet meer helpt. Zelf doe ik dan 1000 mg paracetamol en dat 1 zo ibu
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
HardcoreGabber zei:
Heb je zoveel paracetamol genomen in 1x? Zowel Kun je dan niet beter ibuprofen liquide nemen? Ik gebruik ze ook indien me rug klachten zodanig erg worden dat wiet niet meer helpt. Zelf doe ik dan 1000 mg paracetamol en dat 1 zo ibu
Klik om te vergroten...

Ibuprofen heb ik altijd last van maag en spijsvertering. 2 x 1 gram daffalgan forte op 4 uur tijd. Dat hielp niet dus nog 100 mg tramadol en verlenging met 50mg. Zit nu al 3 dagen op 200mg tramadol per dag en de pijn komt er nog door..
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekZ zei:
Ibuprofen heb ik altijd last van maag en spijsvertering. 2 x 1 gram daffalgan forte op 4 uur tijd. Dat hielp niet dus nog 100 mg tramadol en verlenging met 50mg. Zit nu al 3 dagen op 200mg tramadol per dag en de pijn komt er nog door..
Klik om te vergroten...
Dat is niet best. Ben je al naar de huisarts geweest? In iedergeval heel veel sterkte!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze olifant zei:
Sterkte @PsyTekZ! Klinkt echt zwaar klote die pijn.
Klik om te vergroten...

Thanks. Ja inderdaad ditmaal een heel pijnlijke breuk.

HardcoreGabber zei:
Dat is niet best. Ben je al naar de huisarts geweest? In iedergeval heel veel sterkte!
Klik om te vergroten...

Morgen naar de orthopedist voor fotos en dicht gips. Kan het es navragen maar bij mijn vorige breuk was tramadol het sterkste dat hij kon voorschrijven. Thanks!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4142434445...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."