Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
149 weergaven
18-5-2026
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fool zei:
benniesmitters zei:
Bijnemen werkt sws nooit echt lekker hoor. Al helemaal niet met 4f vind ik.
Klik om te vergroten...
Ik vind het anders perfect werken. :grin:
Klik om te vergroten...

Lucky jij dan :P
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#2
benniesmitters zei:
Bijnemen werkt sws nooit echt lekker hoor. Al helemaal niet met 4f vind ik.
Klik om te vergroten...
Bijnemen gaf wel (enigszins) het gewenste effect, het was alleen (veel) te laat gedaan waardoor het niet optimaal was. De 4-fa was al aan het uitwerken toen ik nog een keer 2c-b bijnam, zat toen voor mijn tent op het campingterrein van het festival waar ik was, en na een tijdje begon ineens het gras te bewegen i.p.v. dat de 4-fa rush weer terug kwam. Tja, dan moet er ook 4-fa bijgenomen worden om enigszins het effect te counteren :rolleyes:.

Wat mij wel opviel is dat toen ik uren (zeker 6 uur) na het bijnemen, toen de 2c-b al een tijdje leek te zijn uitgewerkt maar de 4-fa nog volop actief was en ik besloot mijzelf maar eens in slaap te blowen :stoned:, ineens de bomen weer begonnen te bewegen en ik weer aan het trippen was. Ik dacht dat 2C-B na een paar uur wel klaar was, maar niet dus blijkbaar.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#3
benniesmitters zei:
Fool zei:
benniesmitters zei:
Bijnemen werkt sws nooit echt lekker hoor. Al helemaal niet met 4f vind ik.
Klik om te vergroten...
Ik vind het anders perfect werken. :grin:
Klik om te vergroten...

Lucky jij dan :P
Klik om te vergroten...
Werkt gewoon prima hoor haha, je moet alleen wel iets hebben voor als je nog wilt slapen daarna :stoned:.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yaizer zei:
Beetje K-hole achtig, moeilijk te beschrijven.

Het was geen doodservaring of iets dergelijks. Ik was de dosis aan het opschroeven en wilde eigenlijk eigenlijk tot het punt komen tot een soort "trip".

Ik lag in bed en begon mijn lichaam minder te voelen. Toen ben ik totaal stil gaan liggen en begon ik met mediteren om in een soort trance te raken. Dit lukte.

Ik begon eerst mijn lichaam proberen los te laten. Dus dat ik mijn lichaam niet meer voel. Dit had ik nodig om verder te kunnen gaan. Dit lukte en ik begon langzaam aan met mijn gedachtens naar beneden te gaan. Heel diep onder de grond. Hier kwam ik dus in een kleine gang (2 meter) met deuren. Hier was ook iemand aanwezig. Toen dacht ik weer: "Oh dit is echt heel diep" en was ik weer in een klap terug. Kon ook weer mijn ogen openen en alles draaiden een beetje.

Dus moest weer opnieuw beginnen, lukte weer en elke keer kwam ik ergens anders. Het is mij drie keer gelukt waarvan 2 keer ongeveer 30 seconden daar was (en weer terug gehaald omdat ik te enthiousast werd) en één keer was ik er denk ik 5 minuten in. Die van 5 minuten was heel bijzonder. Ik ging echt door mijn gedachtens heen en zag echt rare werelden.

Het was allemaal erg...wazig. Het was alleen niet het volledige effect. Ik had meer nodig om daar makkelijker te blijven want alleen met meditatie om in een trance te raken lukte het maar als ik één keer te enthiousast werd of dacht aan de normale wereld was het meteen over.

Een goed begin, ik ga zeker in de toekomst hier meer mee experimenteren. Jammer dat ik er niet vol in kon gaan maar de tijd is dus nog niet rijp.
Klik om te vergroten...
Best wel interessant. :)

Toen je daar dan in die gang met deuren was, lijkt dat dan ook letterlijk dat je daar bent, net zoals in je normale beleving? Of is dat dan wat wazig/dromerig?

Ik herken dat nadenken over de situatie en er dan uitklappen van trippen en lucide dromen. Met trippen bijvoorbeeld lijkt het heel erg zo te zijn dat je bepaalde dimensies (of niveau's van bewustzijn, hoe je het maar wilt noemen) alleen maar kunt binnengaan als je geen interne dialoog met jezelf hebt en niet in buitensporige emotionele verwondering raakt. Alles lijkt steeds daar op te wijzen: blijf alleen bij simpel observeren en kijk als het ware dwars door die gedachten heen, alsof ze transparant en vooral: niet van jou zijn. Alleen dan kun je die visuele dimensies binnengaan en daar langer blijven. Grappig en heel erg interessant dat dit bij meerdere middelen zo lijkt te zijn, ook al hebben ze heel andere uitwerkingen. :) Uiteindelijk komt het dus toch steeds weer uit op meditatie. Maar zoals je zegt werkt het waarschijnlijk ook goed om wat meer te nemen als de meditatie nog niet zo stabiel is. Ik denk dat als je wat meer neemt, je direct wat dieper doorschiet in die wereld en het dan moeilijker is voor je gedachten om zich ergens op te fixeren en het zo makkelijker is om je niet 'terug omhoog te denken' als het ware. Tenminste, zo gaat dat bij mij met psychedelica.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gister ghb en hasj.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helenas zei:
2cb, xtc en ketamine gister! Op het einde een ballonnetje :grin:
Klik om te vergroten...
Zo flink uit je dak gegaan , leuk gehad?

OT

Slaapvitamines net
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Helenas zei:
2cb, xtc en ketamine gister! Op het einde een ballonnetje :grin:
Klik om te vergroten...
Zo flink uit je dak gegaan , leuk gehad?

OT

Slaapvitamines net
Klik om te vergroten...
Jaa super! Bezig geweest van 4 's middags tot 5 's nachts ofzo :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin: En ja hoor, weer een ervaring die alle eerdere overtrof. Onmogelijk wat ik heb ervaren gister, onmogelijk als ik er nu aan terugdenk... Er waren momenten die zo extreem ver verwijderd waren van de normale beleving van de wereld, dat toen ze voorbij waren ik het gewoon weigerde te geloven wat ik had gezien. Maar toch, meerdere malen kwam ik weer terug naar exact diezelfde plek waar exact dezelfde openbaring was. Ik hoop dat ik het gedeeltelijk beter terug kan halen door een report te schrijven.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin: En ja hoor, weer een ervaring die alle eerdere overtrof. Onmogelijk wat ik heb ervaren gister, onmogelijk als ik er nu aan terugdenk... Er waren momenten die zo extreem ver verwijderd waren van de normale beleving van de wereld, dat toen ze voorbij waren ik het gewoon weigerde te geloven wat ik had gezien. Maar toch, meerdere malen kwam ik weer terug naar exact diezelfde plek waar exact dezelfde openbaring was. Ik hoop dat ik het gedeeltelijk beter terug kan halen door een report te schrijven.
Klik om te vergroten...

Nice, die wil ik lezen!

Ik ga zo voor het eerst 2-cb doen op kings of hardstyle.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin:
Klik om te vergroten...

Dank voor deze suggestie! Dat lijkt me een aanrader om eens te gaan proberen (mits onweer in enige mate goed voorspeld is natuurlijk... :P ) Kijk uit naar het report!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
twee keer Microdosis LSD deze week. nu met maar 1 dag er tussen. Werkte prima de tweede keer ook. Twee topdagen gehad.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bobsacamano zei:
twee keer Microdosis LSD deze week.
Klik om te vergroten...
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier lees je wat van mijn ervaringen zowel die van een paar anderen.

viewtopic.php?f=10&t=58333

Trinity zei:
Bobsacamano zei:
twee keer Microdosis LSD deze week.
Klik om te vergroten...
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!
Klik om te vergroten...
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lorazepam met een goede hoeveelheid alcohol.
Achteraf erg onverantwoordelijk met de alcohol om gegaan zoals altijd...
Wel als een roos geslapen :)
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bobsacamano zei:
Hier lees je wat van mijn ervaringen zowel die van een paar anderen.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=58333

Trinity zei:
Bobsacamano zei:
twee keer Microdosis LSD deze week.
Klik om te vergroten...
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Thanks! Erg interessant!
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speed gisteravond, dat wordt weer lekker naar het plafond staren :rolleyes:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afgelopen zaterdag overdag in een park 2c-b, in de avond alcohol en coke.

Een jaar geen coke gedaan en weet weer precies waarom ik het niet doe. Simpel weg gewoon geen effect wat mij aan staat jammer genoeg heb ik nog aardig wat over.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook afgelopen zaterdag wat bier tijdens een (illegaal) bos feest , next week again...
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gisteren om half 8 dikke lijn speed van ~150mg, zit nog steeds rechtop in m'n bed ervan :rock:
D
Dreamer4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Afgelopen weekend 1 XTC pil van 180 mg. 3 x 3,5 ml GHB vervolgens nog een halve Joint White Widow,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."