#1
Fool zei:Ik vind het anders perfect werken.benniesmitters zei:Bijnemen werkt sws nooit echt lekker hoor. Al helemaal niet met 4f vind ik.![]()
Lucky jij dan :P
Fool zei:Ik vind het anders perfect werken.benniesmitters zei:Bijnemen werkt sws nooit echt lekker hoor. Al helemaal niet met 4f vind ik.![]()
Bijnemen gaf wel (enigszins) het gewenste effect, het was alleen (veel) te laat gedaan waardoor het niet optimaal was. De 4-fa was al aan het uitwerken toen ik nog een keer 2c-b bijnam, zat toen voor mijn tent op het campingterrein van het festival waar ik was, en na een tijdje begon ineens het gras te bewegen i.p.v. dat de 4-fa rush weer terug kwam. Tja, dan moet er ook 4-fa bijgenomen worden om enigszins het effect te counterenbenniesmitters zei:Bijnemen werkt sws nooit echt lekker hoor. Al helemaal niet met 4f vind ik.
.
, ineens de bomen weer begonnen te bewegen en ik weer aan het trippen was. Ik dacht dat 2C-B na een paar uur wel klaar was, maar niet dus blijkbaar.Werkt gewoon prima hoor haha, je moet alleen wel iets hebben voor als je nog wilt slapen daarnabenniesmitters zei:Fool zei:Ik vind het anders perfect werken.benniesmitters zei:Bijnemen werkt sws nooit echt lekker hoor. Al helemaal niet met 4f vind ik.![]()
Lucky jij dan :P
.Best wel interessant.Yaizer zei:Beetje K-hole achtig, moeilijk te beschrijven.
Het was geen doodservaring of iets dergelijks. Ik was de dosis aan het opschroeven en wilde eigenlijk eigenlijk tot het punt komen tot een soort "trip".
Ik lag in bed en begon mijn lichaam minder te voelen. Toen ben ik totaal stil gaan liggen en begon ik met mediteren om in een soort trance te raken. Dit lukte.
Ik begon eerst mijn lichaam proberen los te laten. Dus dat ik mijn lichaam niet meer voel. Dit had ik nodig om verder te kunnen gaan. Dit lukte en ik begon langzaam aan met mijn gedachtens naar beneden te gaan. Heel diep onder de grond. Hier kwam ik dus in een kleine gang (2 meter) met deuren. Hier was ook iemand aanwezig. Toen dacht ik weer: "Oh dit is echt heel diep" en was ik weer in een klap terug. Kon ook weer mijn ogen openen en alles draaiden een beetje.
Dus moest weer opnieuw beginnen, lukte weer en elke keer kwam ik ergens anders. Het is mij drie keer gelukt waarvan 2 keer ongeveer 30 seconden daar was (en weer terug gehaald omdat ik te enthiousast werd) en één keer was ik er denk ik 5 minuten in. Die van 5 minuten was heel bijzonder. Ik ging echt door mijn gedachtens heen en zag echt rare werelden.
Het was allemaal erg...wazig. Het was alleen niet het volledige effect. Ik had meer nodig om daar makkelijker te blijven want alleen met meditatie om in een trance te raken lukte het maar als ik één keer te enthiousast werd of dacht aan de normale wereld was het meteen over.
Een goed begin, ik ga zeker in de toekomst hier meer mee experimenteren. Jammer dat ik er niet vol in kon gaan maar de tijd is dus nog niet rijp.
Zo flink uit je dak gegaan , leuk gehad?Helenas zei:2cb, xtc en ketamine gister! Op het einde een ballonnetje![]()
Jaa super! Bezig geweest van 4 's middags tot 5 's nachts ofzoTijdloos zei:Zo flink uit je dak gegaan , leuk gehad?Helenas zei:2cb, xtc en ketamine gister! Op het einde een ballonnetje![]()
OT
Slaapvitamines net
Mindless zei:Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi.En ja hoor, weer een ervaring die alle eerdere overtrof. Onmogelijk wat ik heb ervaren gister, onmogelijk als ik er nu aan terugdenk... Er waren momenten die zo extreem ver verwijderd waren van de normale beleving van de wereld, dat toen ze voorbij waren ik het gewoon weigerde te geloven wat ik had gezien. Maar toch, meerdere malen kwam ik weer terug naar exact diezelfde plek waar exact dezelfde openbaring was. Ik hoop dat ik het gedeeltelijk beter terug kan halen door een report te schrijven.
Mindless zei:Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi.![]()
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!Bobsacamano zei:twee keer Microdosis LSD deze week.
Trinity zei:Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!Bobsacamano zei:twee keer Microdosis LSD deze week.
Bobsacamano zei:Hier lees je wat van mijn ervaringen zowel die van een paar anderen.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=58333
Trinity zei:Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!Bobsacamano zei:twee keer Microdosis LSD deze week.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."