Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
152 weergaven
18-5-2026
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister alcohol, wiet en ene beetje sos
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vannacht alcohol, wiet, pep en ghb.

Leuke nacht, ook leuk dat ik Fool "soort van" heb ontmoet :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yaizer zei:
Leuke nacht, ook leuk dat ik Fool "soort van" heb ontmoet
Klik om te vergroten...
Hoe hebben jullie elkaar soort van ontmoet dan?
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een site waar je elkaar ziet via de webcam.

Kwam er per ongeluk omdat een vriend van mij er wel is op zit. Toen ik zijn naam daar zag staan moest ik toch wel even gedag zeggen. Ik bedoel hoe groot is de kans? :grin:

Was ook echt om 3:00 maar was de tijd toen wel kwijt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat had je gebruikt dan ? Leuk is dat die toevalligheden :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrij groot, aangezien die chat van df.info is. xD
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Vrij groot, aangezien die chat van df.info is. xD
Klik om te vergroten...
Haha, leek me al niets voor jou om op 'een site waar je elkaar ziet via de webcam' te zitten :tearsofjoy:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#8
----
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik wist nooit iets van die chat, we waren bij iemand thuis en één van hun ging op die chat. Wilde een nummer aanzetten en zag die naam staan.

Op dat moment, onder invloed, voelde het echt onwerkelijk.
Achteraf inderdaad niet heel speciaal, kan er wel om lachen :)




Yaizer zei:
Tijdloos zei:
Wat had je gebruikt dan ? Leuk is dat die toevalligheden :)
Klik om te vergroten...

Yaizer zei:
Vannacht alcohol, wiet, pep en ghb.

Leuke nacht, ook leuk dat ik Fool "soort van" heb ontmoet :wink:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

:wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Net een analoog van adrenaline pfff geen fijn spul maar was ook niet recreatief :wink:
Wat een opgejaagd gevoel geeft dat (doh) , en evenwichtsorgaan doet nog raar.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dex, gister.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
2C-B, versierd met wiet, hasj en poppers, gisterenmiddag en avond :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
SmartieAndMe zei:
2C-B, versierd met wiet, hasj en poppers, gisterenmiddag en avond :)
Klik om te vergroten...
Je was me voor met posten. Maar ja ook dit dus !
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Xtc en wiet eergisteren.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ketamine...alweer vannacht.

Dit keer kwam ik erg diep, ging steeds meer opschroeven kwa dosis en heb aparte dingen mee gemaakt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZERO- zei:
SmartieAndMe zei:
2C-B, versierd met wiet, hasj en poppers, gisterenmiddag en avond :)
Klik om te vergroten...
Je was me voor met posten. Maar ja ook dit dus !
Klik om te vergroten...
Misschien moeten we een gezamelijk DF account gaan aanmaken onder de naam SmartieAndMe en ZERO- :tearsofjoy:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yaizer zei:
Ketamine...alweer vannacht.

Dit keer kwam ik erg diep, ging steeds meer opschroeven kwa dosis en heb aparte dingen mee gemaakt.
Klik om te vergroten...
Wat voor aparte dingen heb je dan meegemaakt?
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beetje K-hole achtig, moeilijk te beschrijven.

Het was geen doodservaring of iets dergelijks. Ik was de dosis aan het opschroeven en wilde eigenlijk eigenlijk tot het punt komen tot een soort "trip".

Ik lag in bed en begon mijn lichaam minder te voelen. Toen ben ik totaal stil gaan liggen en begon ik met mediteren om in een soort trance te raken. Dit lukte.

Ik begon eerst mijn lichaam proberen los te laten. Dus dat ik mijn lichaam niet meer voel. Dit had ik nodig om verder te kunnen gaan. Dit lukte en ik begon langzaam aan met mijn gedachtens naar beneden te gaan. Heel diep onder de grond. Hier kwam ik dus in een kleine gang (2 meter) met deuren. Hier was ook iemand aanwezig. Toen dacht ik weer: "Oh dit is echt heel diep" en was ik weer in een klap terug. Kon ook weer mijn ogen openen en alles draaiden een beetje.

Dus moest weer opnieuw beginnen, lukte weer en elke keer kwam ik ergens anders. Het is mij drie keer gelukt waarvan 2 keer ongeveer 30 seconden daar was (en weer terug gehaald omdat ik te enthiousast werd) en één keer was ik er denk ik 5 minuten in. Die van 5 minuten was heel bijzonder. Ik ging echt door mijn gedachtens heen en zag echt rare werelden.

Het was allemaal erg...wazig. Het was alleen niet het volledige effect. Ik had meer nodig om daar makkelijker te blijven want alleen met meditatie om in een trance te raken lukte het maar als ik één keer te enthiousast werd of dacht aan de normale wereld was het meteen over.

Een goed begin, ik ga zeker in de toekomst hier meer mee experimenteren. Jammer dat ik er niet vol in kon gaan maar de tijd is dus nog niet rijp.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
ZERO- zei:
SmartieAndMe zei:
2C-B, versierd met wiet, hasj en poppers, gisterenmiddag en avond :)
Klik om te vergroten...
Je was me voor met posten. Maar ja ook dit dus !
Klik om te vergroten...
Misschien moeten we een gezamelijk DF account gaan aanmaken onder de naam SmartieAndMe en ZERO- :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Is dat erger of minder erg dan een gedeeld FB account?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Obviously minder erg, hierop haal je geen verjaardagen door elkaar. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3738394041...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."