Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Planning 2017 27apr Kingdance Zwolle 5mei Dance4Liberation Zwolle 3jun Pinkstereo Zwolle 4jun RAWdefinition Outdoor Zwolle 23,24,25jun Defqon.1 Biddinghuizen 1jul Free Festival Almere 19aug Decibel Outdoor Beekse Bergen 26,27aug Mysteryland Amsterdam Deze winter weer flink arbeid verricht, tijd om met geld te gaan smijten"
"Dunnetjess33 zei: Zo een hoop feestjes, top! Lekkere zomer voor de boed dus. En wat ga je gebruiken daar? Dat word ook gevraagd in dit topic. Klik om te vergroten... Ja, wordt weer knallen! Waarschijnlijk wordt het weer 3mmc. Of gewoon lekker nuchter, kan prima zonder"
"Hoe zit het met tandenpoetsen dan? Als je een droge bek hebt is er geen speeksel die je tanden beschermt. Zou je dan niet de glazuur er zo afschuren met je tandenborstel?"
"Een halfuur geleden 3mmc als afsluitertje van een mooie 5 mei!"
"Dunnetjess33 zei: Misschien begrijp ik je post niet goed, ik heb soms moeite met jou teksten te lesen (geen aanval maar een uitleg). Ik denk dat drugsvrienden geen vrienden zijn. Die komen voor drugs of geld, niet voor jou. Als je geen drugs meer hebt of geld, zie je ze niet meer. En zullen nooit voor jou komen, sorry. Dat denk ik. Waarom? Niet door jou maar door drugs. Drugs maken geen vrienden, echt niet. Probeer vrienden te vinden die geen drugs doen en dat je daar mee omgaat? Is voor jezelf ook fijner om af en toe helemaal niet met drugs bezig te moeten zijn. Je bent te naiëf en te goedgelovig denk ik. Op zich geen slechte eigenschappen maar wel eigenschappen waar je erg mee moet oppassen. Net als ik klink jij als een makkelijk beïnvloedbaar persoon. Geeft gauw toe en doet t wel voor een ander. Hoe moeilijk ook maar NIET MEER DOEN. Poot stijf, en zeggen als ze voor de deur staan: "kom je voor mij of voor de sjit"? Is het antwoord sjit dan mep je ze weg. Of zeggen dat het nu hun beurt is om jou eens te "trakteren"! Dat je zat bent van die parasieten. Dit is wat ik er persoonlijk van vindt.Rot dit en sterkte! Klik om te vergroten... Helemaal mee eens! Heb al een aantal drugs "vrienden" gehad en ze denken alleen maar aan zichzelf"
"Drugs heeft mij geholpen om aan mijn zelfvertrouwen te werken en ik heb mezelf beter leren kennen. Het heeft me geholpen om een meer realistische kijk te geven op de wereld. De drugs hebben enigzins geholpen om meer mezelf te zijn en mijn persoonlijkheid niet te verschuilen."
"Hoi! Om te beginnen, ik ben nieuw hier op dit forum mile: Sinds enige tijd gebruik ik 3mmc (research chem) en dit is nu mijn doorsnede stimulant. Ik ben benieuwd naar de populariteit hiervan. Als ik het personeel van de drugstesttentjes op festivals mag geloven, is het vooral in bepaalde gebieden in NL populair. Mogelijk ook omdat hier eerst de voorganger (Mephedrone) werd aangeboden. Laat in de reacties weten of jij van deze RC gehoord hebt en/of je er ervaringen mee hebt!"
"Ben er al in doorgeslagen :/"
"Hallo, Pas had ik weer een lading kristallen in handen kunnen krijgen en heb deze zelf verpulverd tot poeder. Mijn vraag is of het ook mogelijk is dat deze kristallen zijn versneden. Zoals bijvoorbeeld met caffeine, maar dat zou raar zijn omdat de caffeine dan ook kristalvormig moet zijn. Mvg, _April"
"Doet het ook pijn als je een spray neemt? Als ik snuif doet dat vaak eventjes zeer"