Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dees weekend een zalige combo gedaan. Ik ben begonnen met 4 dipkes MDMA, daarna een kwartje XTC en ten slotte een kwart pil met MDMA en 2C-B. Zalige combo!"
"Dunnetjess33 zei: Dus eigenlijk heb je alleen maar heel veel MDMA op en wat 2cb. Klik om te vergroten... eigenlijk wel ja"
"Tekzor668 zei: Je weet toch dat mdma en xtc hetzelfde zijn? Klik om te vergroten... Ja I know, wij noemen de pil-vorm altijd XTC en het poeder MD #nohate"
"Hallo allemaal ÃŒk heb een praktische vraag om mezelf nuttig te maken op het moment dat het nodig is. Hebben jullie tips over wat ik moet doen als mijn vriend of vriendin (of gewoon iemand random) aan het scheef koeken is op een feestje? Ik vraag dit omdat de ene zegt dat een glas water met zout geven goed is terwijl ik dan online lees dat je dat niet mag doen enz. Dus wie heeft er nuttige tips? Let me know"
"Hallo iedereen Ik ben helemaal nieuw op het DrugsForum dus neem het me niet kwalijk als ik iets fout doe. Maar ik zit met een vraag en denk dat iemand me hier wel kan helpen. Het gaat namelijk over mijn eerste keer (en eigenlijk ook 2de keer) dat ik drugs gebruikte. Het was op een feestje en ik wilde een keer bollen pakken dus heb een kwartje gepakt (paarse tomorrowlands). Het duurde zeker een uur voor het begon te werken en had wel een beetje stress. Na een uur begon het eindelijk te werken en ik voelde me erg raar, ik ging met mijn vriendin naar het toilet en begon hevig door mijn haar te gaan met mijn handen en al zittend naar voor en naar achter te bewegen, ik vond het niet zo leuk, ik voelde met gewoon super raar. Toen ging ik even in de gang zitten en bleef door mijn haar wrijven. Ik zat gewoon op de grond en voelde me niet op mijn gemak. Toen kreeg ik een praatkick en na 5 minuten wilde ik met niemand meer praten en dan terug na 5 minuten kwam die praatkick en zo heel de tijd. Ik zat er ondertussen al 3 kwartier en toen uit het niks moest ik plots overgeven. Het overgeven was echt het beste ooit haha, het voelde echt zalig en toen ging ik terug naar binnen heb een half uur super hard gedanst en voelde me echt zalig maar na dat half uur voelde ik me moe en heb tot het einde van het feestje aan de kant gezeten wachtend op mijn vriend waar ik bij bleef slapen om naar huis te gaan. Het was niet zo'n super ervaring en voelde me de dag erna alsof ik door een tractor overreden was. Hoe komt het dat ik niet dat effect voelde zoals het eigenlijk zou moeten? Kwam het doordat ik stress had? Heeft nog iemand deze ervaring gehad? Want ik wil het nog een keer proberen maar ben bang dat het terug zo gaat lopen."
"Psychedelibee zei: Je bent er vrij laconiek onder, ik krijg het idee dat de ernst van de situatie niet echt tot je door dringt. Klik om te vergroten... Tuurlijk wel maar het is nu al 2 maand geleden en er is niks gebeurd dus waarom zou mij druk gaan maken over iets dat er niet is gebeurd. Ik heb gewoon veel interesse in hoe het komt dat dit gebeurde, en of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en niet om te horen van mensen wat ik die avond had moeten doen."
"Dunnetjess33 zei: Waren je pillen getest? Had je er alcohol of iets anders bij genuttigd? Was je erg zenuwachtig of oververmoeid voor je het nam? Het kan allerlei oorzaken hebben. Wel jammer hoor! Klik om te vergroten... Ik had een beetje gedronken maar niet erg veel en nee de pillen waren denk ik niet getest. Was inderdaad jammer want ik wil het graag nog eens proberen maar heb een soort angst omdat het de 2de keer dat ik het pakte bijna hetzelfde verhaal was."
"ZERO- zei: Eens met Bee. Ik vind het echt sick gewoon dat je niet direct 112 hebt gebeld. Als het mijn vriendin was geweest, stond haar gezondheid (en haar leven!) echt voorop aan ALLE andere dingen die meespelen. Klik om te vergroten... Ja ik weet het maar wij wisten gewoon echt niet wat er gebeurde en wilde gewoon niet dat iemand in de problemen kwam, we zagen op dat moment de ernst van de zaak niet in."
"Dunnetjess33 zei: Volgens mij nu nog steeds niet. Klik om te vergroten... en waarom denkt u dat?"
"Exceptional Insight zei: Fool zei: Als iemand fysiek slecht gaat haal je de EHBO erbij, pronto. Klik om te vergroten... Inderdaad. Dan is dit gewoon een domme vraag. Klik om te vergroten... Als jij zelf slecht gaat, zou je dan willen dat er een vriend is die weet wat hij/zij moet doen of wil je dat de EHBO dat doet? Ik denk dat mijn vraag niet zo dom is"