Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spacebunny zei: Hoeveel mg raden jullie aan? Klik om te vergroten... 150mg tot 200mg, afhankelijk van hoe hard je gaan wil."
"https://psychonautwiki.org/wiki/4F-MPH Ik denk niet dat veel mensen ervaring hebben met dit goedje. Ik zie dit goedje ook niet echt als een 4fa vervanger. Verder kan ik je ook niet met zekerheid een ander goedje voorschotelen omdat ik niet heel veel ervaring heb in de fluoramfetamines."
"Zolang je het niet combineerd en je dosis niet te hoog is zal het allemaal wel meevallen. Ik vind zelf alleen dat 16 jaar wel een beetje jong is voor harddrugs. Ik zeg daarom ook beter te weinig dan heel veel want je hersenen zitten nog vol in ontwikkeling. Hartkloppingen horen bij stimulanten, ze zijn te verwaarlozen als je je dosis niet te hoog gooit. Over die hersenbloedingen, dat was waarschijnlijk te verwijten aan combi gebruik en/of mensen die een hoge bloeddruk van zichzelf hebben."
"Psychedelibee zei: Qua alternatieven komt denk ik 4-FMA het meest in de buurt. Je zou anders ook nog 6-APB kunnen proberen. Ligt wat dichter bij XTC qua effect dan 4-FA, maar duurt net als 4-FA lang en is ook net als 4-FA een stuk helderder dan XTC. Klik om te vergroten... 6apb raad ik persoonlijk af. Werd er nou niet veel energieker van ofzo. Eerder rustiger. Maja je kan het proberen natuurlijk. 6apb is in een thuissetting niet super veel aan in normale dosis, vind ik. In thuissetting moet je w hoger gaan zitten wil je er wat van merken."
"Psychedelibee zei: Ik heb het enkel nog op festivals geprobeerd, maar ik word er super energiek van. Waar ik met XTC nog regelmatig wil chillen, kan ik met 6-APB niet stil staan of zitten. Ik moet dan gewoon blijven dansen. Klik om te vergroten... Hmm, zo zie je maar weer hoe verschillend het is. 6apb heeft mijn Qapital best wel in de weg "gezeten". Heb wel genoten (zittend op de tribune ). Bij xtc heb ik hetzelfde maar vind ik het makkelijker om er doorheen te breken dan met 6apb. Maja misschien moet ik het nog eens de kans geven. Dan neem ik alleen wel wat pep mee voor het geval dat."
"Volgens de wiki doet 3mmc vrijwel niks op de serotonine receptor. 3mmc zou voornamelijk zijn werk doen op noradrenaline en dopamine. Ik zou er van uit gaan de het meer naar de amfetamine/cocaïne toe gaat dan mdma. Due to the lack of research regarding the substance, all discussion regarding the pharmacology of it is purely speculation based upon its structure and subjective effect similarities to other stimulants such as mephedrone, amphetamine and 2-FMA. 3-MMC most likely acts as both a dopamine and norepinephrine releasing agent. This means it may effectively boost the levels of the norepinephrine and dopamine neurotransmitters in the brain by binding to and partially blocking the transporter proteins that normally remove those monoamines from the synaptic cleft. This allows dopamine and norepinephrine to accumulate within the brain, resulting in stimulating and euphoric effects. Klik om te vergroten... https://psychonautwiki.org/wiki/3-MMC Uiteraard is het allemaal speculatie. Er is nog heel weinig info op de werking binnen de hersenen en daarom zou ik het op save spelen. Het ziet er alleen wel naar uit dat 3mmc geen invloed heeft op je xtc pauzes. Wees voorzichtig! Ook van de wiki: As with all research chemicals, the long-term effects of 3-MMC haven’t been researched extensively enough to provide accurate information of its risks and harm. It is strongly recommended that one use harm reduction practices when using this drug. Klik om te vergroten..."
"Spacebunny zei: En als je dan snel oververhit raakt moet je toch gewoon ff pauze nemen ofniet ? Klik om te vergroten... Je moet er voor zorgen niet eens oververhit te raken. Je moet voor je oververhit raakt al afkoelen."
"yasir7716 zei: [QUOTE = "Platinum, post: 1233033, member: 140 869"] You should not become overheated even ensure. You have before you overheat if cooling. [/ QUOTE] That is indeed a bit out of the resources you want to use. ___________ vital Klik om te vergroten... Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp..."
"Ik heb beide boeken thuis liggen. Waarbij de eerste helft uit de biografie bestaat. Heel interessant en je leert er een hoop van. Psychedelibee zei: Heb je het eerste deel, de biografie, ook gelezen? Super vermakelijk en interessant verhaal van meneer en mevrouw shulgin. Klik om te vergroten..."
"Psychedelibee zei: Mephedrone zit echt een beetje tussen MDMA en coke in, behoorlijk euforisch en toch nog aardig helder blijven. Ik zelf heb het altijd via een capsule ingenomen, lees wel eens verhalen dat het effect wat anders is alles je het snuift maar daar heb ik dus geen ervaring mee. Ik ben alleen niet echt de juiste persoon om het met 4-FA te vergelijken, want daar vind ik dus helemaal niets aan. 4-FA is voor mij een beetje als MDMA en amfetamine een kind zouden krijgen, maar dat kind mist vervolgens de spark van beide ouders. Opzich niks mis met dat kind, maar ontzettend saai in vergelijking tot zijn ouders. Klik om te vergroten... Hier ben ik het zo mee eens! Het stukje 4fa bedoel ik dan. 4-mmc heb ik verder geen ervaring mee. Maar wou dit wel even melden... Totaal geen toegvoegde waarde verder. Vind het wel een interessante stof dat mephedrone!"