Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ola! Ik was zomaar benieuwd wie van jullie a.s. zaterdag naar 909 festival gaat in Amsterdamse bos? Of voor wie er al eens is geweest, wat je ervan vond? En controleren ze streng op bezit van drugs? Ik ben er dit keer voor de eerste keer bij, heb positieve geluiden gehoord over 909 dus heb er zin in!"
"Huuu dat is chill! Tot waar ben je omwonende? Haha, ik woon vlakbij uilenstede dus vind dat ik er ook 'omwoon' ghehehe. En ik zou gewoon gaan! Psychedelibee zei: Leuk dat je gaat! Misschien ga ik ook, twijfel nog een klein beetje. Ik kan omwonenden tickets krijgen, 25e voor 2 kaartjes. Klik om te vergroten... Hoezo is dat een gekke combi? Ken wel wat muziek van ze maar ik denk niet genoeg om te weten waar het verschil ligt.. sluwe vos relaxte techno en jeff mills harder? Of andersom kokosmakroon900 zei: Oeehhhh Jeff Mills komt zie ik Wel beetje rare combi met sluwe vos. Klik om te vergroten..."
"Fijn zulke ouders Psychedelibee zei: BlijeChick zei: Huuu dat is chill! Tot waar ben je omwonende? Haha, ik woon vlakbij uilenstede dus vind dat ik er ook 'omwoon' ghehehe. En ik zou gewoon gaan! Klik om te vergroten... Geen idee precies tot waar ze je als omwonende zien, maar woon zelf op vergelijkbare afstand van het feest dan jij. Maar ook ik heb die brief niet gekregen hoor, mijn ouders wonen echter zowat aan het bos en kregen daarom wel die brief. Gelukkig houden me ouders niet zo van techno, dus kan ik er gebruik van maken. Klik om te vergroten..."
"Hoe bedoel je, zo kan je ook met je buren omgaan? Ik heb niet het idee dat hier in dit gesprek iemand het over zijn buren heeft gehad? En wat doe je dan zoal overdag op straat MeejheM zei: Ik heb een Roland TR909, dus mijn buren zijn daar helaas vaak slachtoffer van. Gelukkig stellen ze mijn activiteiten in de straat overdag wel op prijs. Dus weinig gezeur gelukkig. Zo kan je ook met je buren omgaan. Klik om te vergroten..."
"Hmm dan volg ik het niet helemaal.. Of heb andere humor?"
"Op laatste moment besloten aankomende zaterdag toch ook maar naar Verknipt Festival te gaan, woopwoop! Nog wel even een zonnedansje doen"
"moipieter zei: Gewoon lekker van gaan genieten🙂, en er niet mee bezig zijn dat je misschien niet goed kan slapen, soms wil een drankje helpen om in slaap te vallen Klik om te vergroten... Goede, de controlerende ikke kan nog wel eens naar boven komen dus ervoor gaan en het loslaten en dus genieten is meestal een beter idee."
"Dag Cocaïne snuffies, Ik vroeg mij zo onlangs af of er überhaupt mensen zijn die cocaïne gebruiken terwijl ze nuchter zijn? Uiteraard weet ik dat de combi alcohol en cocaïne zeer slecht is, maar heb het idee dat toch iedereen deze combinatie toepast en er dus weinig tot geen mensen zijn die cocaïne nuchter gebruiken? Ook zou het weinig effect hebben als je nuchter bent? ( en dus daarom alcohol er al snel mee wordt gecombineerd..) Wat zijn jullie gedachten hierover? Ben benieuwd!"
"Haha nee wordt je er niet nuchter van? Ik denk inderdaad dat dat het is, het effect is zo minimaal vergeleken met vele andere soorten drugs, dat mensen het bijna niet merken of het effect te subtiel vinden. Hoe dan ook, interessant!"
"Voor mij was het op awakenings in de gashouder, eerste keer xtc. Het nummer wat toen werd gedraaid was echt snoeihard maar geeft me altijd weer dat melancholische gevoel. Het was Uns verbrennt die nacht van Knarz:"