Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
186 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
ZERO- zei:
Ik was best wel dronken met een vriend zaterdagavond en volgens mij hebben we duizend keer gezegd dat we mdma moesten hebben.
Op zondag werd ik zo brak wakker dat ik heel blij was dat we geen mdma gescoord hadden :grin:
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy: zo herkenbaar!! Ik drink bitter weinig en als ik drink ben ik dus meestal dronken. Ik ben geen voorstander van de alcoholroes en ga het dan meestal op stofjes zoals Pep en MDMA zoeken. Meestal vind ik één van de 2 en dan beklaag ik het mezelf de volgende dag dat ik 1) gedronken heb en 2) daardoor andere drugs wou en genomen heb :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pillen, vannacht
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nope door de lange inwerktijd besloten om het te bewaren tot een festivalletje ofzo. Ook deed mijn vriendin wel gewoon X en had dan meer zin om samen met haar op hetzelfde level te zitten. Dat was namelijk wel even geleden samen X doen op een feestje.

DarkDisco zei:
bobsacamano zei:
40mg 2CB met daarna XTC op een geweldig feestje.
Klik om te vergroten...

Wat, geen 6-apb?
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Methylfenidaat afgelopen vrijdag.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
MusicIsLife zei:
Pillen, vannacht
Klik om te vergroten...
Op de maandagavond? Iets te vieren? :P
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vorig weekend 15 mg 2CE. Was een beetje te chaotisch, niet helemaal goed van kunnen genieten helaas
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ooscaar zei:
MusicIsLife zei:
Pillen, vannacht
Klik om te vergroten...
Op de maandagavond? Iets te vieren? :P
Klik om te vergroten...

Haha, nee :tongueout: we hadden al een paar weken geleden afgesproken dat we gister een chillsessie zouden doen. Dus dat hebben we gedaan.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja als je doordeweeks er tijd voor hebt en in het weekend niet, waar niet dan natuurlijk :tongueout:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weekend is ook maar een opgelegde tijd in de week niet waar? Als freelancer heb ik vaak zat op di & wo mijn chill momenten bijvoorbeeld.

ooscaar zei:
Ja als je doordeweeks er tijd voor hebt en in het weekend niet, waar niet dan natuurlijk :tongueout:
Klik om te vergroten...
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
bobsacamano zei:
Weekend is ook maar een opgelegde tijd in de week niet waar? Als freelancer heb ik vaak zat op di & wo mijn chill momenten bijvoorbeeld.

ooscaar zei:
Ja als je doordeweeks er tijd voor hebt en in het weekend niet, waar niet dan natuurlijk :tongueout:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zeker waar! En zo is dat ook in de horeca, vaak op maandag en dinsdag rustig. En aangezien we allemaal horecagerelateerd werk doen, kwam de maandag goed uit.
S
Sjaak ZweefkaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo net de nieuwe wiet van een vriend van mij geprobeerd, "Midwolder Wiet".
Lekker fruitig smaakje, en ben er lekker stoned van geworden.
Krijg nu wel trek in zoet fruit :)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ongeveer kwartier geleden speed bommetje..
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#13
nu :stoned: :smoke:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nicotine. 20 min geleden. :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ging keihard met je mee BAM!!!!

leipebaviaan zei:
Nicotine. 20 min geleden. :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gisteren weer 2C-B, 31mg, blijf het leuk spul vinden met een psychedelisch randje maar echt trippen vind ik het nog steeds niet eigenlijk.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ging gister drankje doen met een vriend die voor z'n werk in Londen zit een paar dagen, die mocht alles terugvragen. Hallo shared cocktail van 28 pond (ja dat is dus gewoon ff 50 euro he). :openmouth:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb alleen drank gehad met NYE. Sinds tijden dat ik weer eens brak ben geweest van drank (drink wel vaak eens een biertje, maar hou het dan bij max 2). Wat een nare vieze kater geeft drank toch. En dat je wat ouder wordt helpt er ook niet echt bij, want ik kan echt niks meer hebben qua drank. Ik heb denk ik maar zo'n 6 a 7 glazen gehad.

Herinneringen van extreme katers van vroeger kwamen ook weer boven. Wat een nasty gevoel is het ook. :kots:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wodka, wijn, hugo, bacardi lemon, poppers en lachgas. EN IK HEB GEEN KATER HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
ZERO- zei:
Wodka, wijn, hugo, bacardi lemon, poppers en lachgas. EN IK HEB GEEN KATER HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.
Klik om te vergroten...
Nog steeds onder invloed zeker? :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."