#1
ZERO- zei:Ik was best wel dronken met een vriend zaterdagavond en volgens mij hebben we duizend keer gezegd dat we mdma moesten hebben.
Op zondag werd ik zo brak wakker dat ik heel blij was dat we geen mdma gescoord hadden![]()
Haha
ZERO- zei:Ik was best wel dronken met een vriend zaterdagavond en volgens mij hebben we duizend keer gezegd dat we mdma moesten hebben.
Op zondag werd ik zo brak wakker dat ik heel blij was dat we geen mdma gescoord hadden![]()
DarkDisco zei:bobsacamano zei:40mg 2CB met daarna XTC op een geweldig feestje.
Wat, geen 6-apb?
Op de maandagavond? Iets te vieren? :PMusicIsLife zei:Pillen, vannacht
ooscaar zei:Op de maandagavond? Iets te vieren? :PMusicIsLife zei:Pillen, vannacht
ooscaar zei:Ja als je doordeweeks er tijd voor hebt en in het weekend niet, waar niet dan natuurlijk![]()
bobsacamano zei:Weekend is ook maar een opgelegde tijd in de week niet waar? Als freelancer heb ik vaak zat op di & wo mijn chill momenten bijvoorbeeld.
ooscaar zei:Ja als je doordeweeks er tijd voor hebt en in het weekend niet, waar niet dan natuurlijk![]()


leipebaviaan zei:Nicotine. 20 min geleden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Nog steeds onder invloed zeker?ZERO- zei:Wodka, wijn, hugo, bacardi lemon, poppers en lachgas. EN IK HEB GEEN KATER HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."