#1
Rosé.?Vannacht rosé. Zaterdagavond coke
Rosé.?Vannacht rosé. Zaterdagavond coke
Hoe werkt dat? Hoe rook je de olie?Gisteren na lange tijd weer eens Hasj olie gerookt. Heerlijk die cleane sterke high.
Ja idd nu begrijp ik hem..rosé is nsoort wijn lotske, bij ons in Belgistan is dat toch ook bekend ?
Ja idd nu begrijp ik hem..![]()
Ja idd om 1 of andere reden heb ik zin om speed te gebruiken..maar ga mijn best doen om het te verkomen..ben vooral bang voor de lege momenten binne kort en als ik mee de vroege moet gaan werke dat ik stik dood ga zijn telkens..maar je zit snel terug in je oude gewoonte he..Of dacht je dat het een soort ''slang'' was voor roze speed...ik merk in diverse topics op dat je speedgebruik weer overdreven aan het romantiseren bent... ik herken hierin een valkuil die de voorbode was van een terugval in het verleden bij mezelf.
Eerst begin je de drug te romantiseren en vergeet je de nadelige effecten , om dan flink op de blaren te zitten met veel spijt nadien eens je terugvalt !
Wees behoedzaam , je bent nu goed bezig ! Je hebt geen speed nodig, dit is een illusie, je geest is je aan het gek maken.
Bij voorkeur met een verdamper. Maar je kunt er ook een joint van draaien of nog makkelijker is de olie langs een sigaret smeren en die gewoon oproken.Hoe werkt dat? Hoe rook je de olie?
Ja idd om 1 of andere reden heb ik zin om speed te gebruiken..maar ga mijn best doen om het te verkomen..ben vooral bang voor de lege momenten binne kort en als ik mee de vroege moet gaan werke dat ik stik dood ga zijn telkens..maar je zit snel terug in je oude gewoonte he..
Om 21 uur gaan slape.?geen probleem voor mij gebruik benzo's he..vroeger ging ik soms om half 9 al slape toen ik nog gebruikte..maar ik heb mijn slaap nodig..ander werk zoeke is niet echt en optie heb het geld nodig..en zoon goei betaalde job ga ik nimmer vinde denk ik..Ik heb dat ook met de vroege shiften ... ze zouden me aanzetten tot benzo misbruik daar ik nooit zo vroeg kan gaan slapen ...als ik vroeges doe.
Je zou immers om een 8 uren rustje te pakken om 21 u ofzo moeten gaan slapen en laat ons eerlijk zijn welk mens kan en doet dat?
Een gouden raad, als die vroeges je aanzetten tot drugsmisbruik, bouw dan een leven op waarvoor geen drugsmisbruik nodig is ... doe bv dagwerk.
Het kan niet veel gekker worden drugs misbruiken om plichtsgetrouw je arbeid te verrichten... heb er me zelf al aan bezondigt maar is in feite krankzinnig, achterna bezien
Daar heb je 100 procent gelijk in maar woon alleen zodus..leve is niet goedkoop he..maar als het niet zou gaan de vroege moet ik iets ondernemen he maar dat zijn zorge voor later..nu nog geniete van het niet moete te werke nog niet..Het goedbetaalde in ploegwerk zit hem in de levenskwaliteit die je inboet.
Hoe slechter je levenskwaliteit rondom de job en hoe moeilijker combineerbaar met gezin , prive enz hoe beter het betaald.
Zie nachtpremies, weekendpremies enz.
Ik heb dan liever een dagjob die minder betaald is maar de rijkdom zit hem dan in het gezonde bioritme die je hebt en het sociaal leven die zich er rond ontspind.
Het zijn levenskeuzes die ieder voor zichzelf moet uitmaken.
Begin october..zal rap zijn..wanneer moet je terug werken?
wanneer moet je terug werken?Daar heb je 100 procent gelijk in maar woon alleen zodus..leve is niet goedkoop he..maar als het niet zou gaan de vroege moet ik iets ondernemen he maar dat zijn zorge voor later..nu nog geniete van het niet moete te werke nog niet..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."