Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik heb nu ongeveer 4x in mn leven xtc geprobeerd alleen krijg ik er een vreemd gevoel van. Ik zal het eens uitleggen. De eerste 2 keren heb ik het gewoon thuis gedaan, met vrienden en een sitter. Omgeving was optimaal en was vrolijk. Ik nam een achtste van een 180 mg pil. Na een half uur begon het te werken. Het voelde alsof er een baksteen op me belandde ofzo. Ik kreeg een heel zwaar gevoel en na een paar minuten wilde ik dat het ophield. Na ongeveer 40 minuten werd het minder en werd ik doodmoe en ben ik in slaap gevallen. Dit is beide keren voorgekomen. De andere 2x heb ik op een feestje geprobeerd omdat dat misschien anders zou zijn. Zelfde dosering en zelfde aantal mg. De eerste keer voelde ik gewoon niks maar durfde niks bij te nemen. De tweede keer voelde ik alleen lichte tintelingen in mn armen die na een half uurtje verdwenen. Weer niet bijgenomen want ik durf niet. Zodra ik merk dat het begint te werken word ik bang ofzo. Bang dat het fout gaat en afleiding werkt dan echt niet. Sommigen zeiden dat ik te weinig had gebruikt en wellicht een kwartje moet proberen. Ik ben alleen bang dat het dan fout gaat en durf dan niet. Dus stap ik dan over naar speed (gebruik al jaren). Nu heb ik aankomende zaterdag een feestje en wil het eigenlijk nog een keer proberen maar dan een kwartje. Toch weet ik dat ik weer bang zal worden en dat afleiding niet gaat helpen. Heeft iemand tips voor mij? Ik zie iedereen altijd zoveel plezier maken op xtc en ben er oprecht jaloers op omdat ik het graag een keer wil meemaken. En nog even snel een vraag; hebben speed + xtc kruistolerantie? Alvast bedankt."
"Bedankt voor de reacties! Afgelopen zaterdag dus naar een feestje geweest, dagen ervoor goed gegeten en geslapen. Op de avond zelf nog goed gegeten en met een positieve instelling heen gegaan! Eenmaal daar besloot ik het nogmaals te proberen. Had een (geteste pil) van wederom 180 mg. En ben begonnen met een kwartje. Vreemd genoeg die avond geen angst ervoor gehad en was het alweer vergeten dat ik hem had ingenomen. Vriendjelief hield de tijd bij hoelaat ik hem nam. Uur later merkte ik niets :') en na nog een uur heb ik nog een klein stukje genomen (iets minder dan kwart). Na 3 kwartier voelde ik een lichte tinteling Door mn armen en voor ik t wist was het weg en werd ik weer eens doodmoe. Uiteindelijk verspreid over de nacht iets minder dan 3 kwart gehad en een klein beetje mdma kristallen Door mn sinasje (meer durfde ik dan weer niet aan) en op die tintelingen na niets gemerkt. Wel was ik wat minder moe, droge mond en had ik pupillen waar je u tegen zegt, maar verder niets. Thuis als een blok in slaap gevallen. Hele avond geen angst ofzo gehad. Had er zin in, maar kwa gevoel geen veranderingen. Mensen vroegen zelfs of ik bob was omdat ik zo nuchter eruit zag :') Blijf t vreemd vinden. Ps. 6-apb heb ik nog nooit van gehoord, maar zal het eens Googlen! Bedankt"
"Even ter zijde: ik laat altijd alles testen bij t testcentrum haha. Veel te bang dat er wat verkeerds in zit"
"Ik heb zelf ook achter de bar gewerkt. En ik merkte dat vrijwel elk personeelslid gebruikte (waaronder ik). Ik deed het altijd om de lange nachtdiensten vol te houden. Maar ik gebruikte altijd een klein beetje pep om wakker te blijven. De kater de volgende dag viel dan reuze mee."
"10 minuten geleden een klein lijntje speed"
"1.70 en 78 kg."
"Re: Delirium zei: Naar school gaan. Klinkt misschien fout, maar dat vind ik toch wel het lekkerste op amfetamine. Dan kan ik namelijk socializen én nuttig bezig zijn tegelijk! Klik om te vergroten... Haha, bij mij precies hetzelfde!"
"300mg is echt heel veel als je t voor het eerst doet. T voelt ook anders dan snuiven (vind ik) en t werkt langer Door. Wat @missWappie zei lijkt me idd een goede dosis (100mg). Mocht dat we weinig zijn na verloop van tijd dan kun je altijd bijnemen. Liever eerst te weinig dan een overdosis, want geloof me; dat wil je niet. 1x gedaan en nooit nooit nooit weer. Zelf maak ik op festivals een bommetje van 500 mg (ben dan ook heel ervaren met mega tolerantie) maar mn eerste bom was rond de 100 en dat was toen een prima dosis. Oh ja, slapen gaat wss niet lukken."
"BasvanHoven zei: Daar heb je helemaal gelijk in. De knuppel die ik ben is te enthousiast gaan wegen en typen. Ik had het ook ergens anders gepost waarin ik dezelfde fout maakte. (Sorry, maar het is erg uitgestorven hier) Dus conclusie: Ik heb dus uit een zakje van 0,5 gr waar net ietsje minder in zat, let's say 0,45, 2 bommetjes gemaakt. 450 mg totaal is natuurlijk veel te veel. Deze shit begint mijn denkvermogen te verneuken lijkt het wel. Speed? Eerder slow. Klik om te vergroten... Omg ik heb een keer precies hetzelfde gedaan. 1x, nooit weer. Nooit."
"Ik heb precies hetzelfde! Wat ik altijd heerlijk vind is buiten zitten en de ene na de andere sigaret aansteken! Super slecht, I know, maar heel fijn! En dan aan van alles denken, heerlijk Filmpjes kijken vind ik persoonlijk niks aan, wandelen daarentegen weer wel!"