Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
183 weergaven
18-5-2026
V
VermilionLid
01-01-2024, 00:00
#1
1,5 week geleden LSD op Psy Fi ^_^
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pante zei:
Pep op dinsdag om een deadline voor een groepsopdracht te halen. Werkte prima, moest me echter wel bovenmatig inspannen om me niet te ergeren aan een trage groepsgenoot. Wellicht toch beter om een stof te gebruiken met een wat lagere dopamine-affiniteit voor dit soort dingen.
Klik om te vergroten...
Pep werkt toch vooral goed wanneer je alleen iets moet doen, dan kun je helemaal je eigen tempo bepalen. Echt goed is het natuurlijk niet om dit soort middelen voor school te gebruiken, maar heeft mij in het verleden meer dan eens geholpen in het halen van deadlines die anders onmogelijk waren geweest (door gebrek aan discipline van mijn kant).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bobsacamano zei:
Klinkt goed :) Ik heb mijn eigen gekweekte paddo's geprobeerd. 2 gram gedroogd was erg slapjes volgende keer minimaal 4 gram.
Klik om te vergroten...
Houd er wel rekening mee dat 2gr sowieso al als lichte dosis aangeschreven staat en dat een verdubbeling in enen veel harder kan binnenkomen dan verwacht.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Bobsacamano zei:
Klinkt goed :) Ik heb mijn eigen gekweekte paddo's geprobeerd. 2 gram gedroogd was erg slapjes volgende keer minimaal 4 gram.
Klik om te vergroten...
Houd er wel rekening mee dat 2gr sowieso al als lichte dosis aangeschreven staat en dat een verdubbeling in enen veel harder kan binnenkomen dan verwacht.
Klik om te vergroten...
Inderdaad ja. Toen ik in het begin overging van rond de 20 gram (vers natuurlijk) naar meer rond de 35/40 gram, was dat van een totaal andere orde. Compleet onvergelijkbaar eigenlijk. Rond de 40 (of 4 gram gedroogd dus) zit je al dichtbij het echte trippen waarbij je compleet kunt vergeten waar je mee bezig bent en er niets van controle overblijft. Maar ja, zoek je dat dan moet je het vooral doen. :wink:

Ik heb trouwens denk ik niet echt meegemaakt dat ik 20 gram vers erg slapjes vond, eerder gewoon normaal (nou ja, behalve toen ik een paar keer nog teveel tolerantie had dan). Ik vraag me dan toch af of dat drogen de potentie heeft verlaagd, of die paddo's van jou (Bob) niet zo potent zijn, of dat jij er gewoon meer van moet hebben.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou ja ik had geen visuals geen ander denk patroon voelde me volkomen nuchter. De kleuren in de kamer waren wat intenser en als ik heel erg mijn best deed had ik CEV,s (hele slappe)

Mindless zei:
Psychedelibee zei:
Bobsacamano zei:
Klinkt goed :) Ik heb mijn eigen gekweekte paddo's geprobeerd. 2 gram gedroogd was erg slapjes volgende keer minimaal 4 gram.
Klik om te vergroten...
Houd er wel rekening mee dat 2gr sowieso al als lichte dosis aangeschreven staat en dat een verdubbeling in enen veel harder kan binnenkomen dan verwacht.
Klik om te vergroten...
Inderdaad ja. Toen ik in het begin overging van rond de 20 gram (vers natuurlijk) naar meer rond de 35/40 gram, was dat van een totaal andere orde. Compleet onvergelijkbaar eigenlijk. Rond de 40 (of 4 gram gedroogd dus) zit je al dichtbij het echte trippen waarbij je compleet kunt vergeten waar je mee bezig bent en er niets van controle overblijft. Maar ja, zoek je dat dan moet je het vooral doen. :wink:

Ik heb trouwens denk ik niet echt meegemaakt dat ik 20 gram vers erg slapjes vond, eerder gewoon normaal (nou ja, behalve toen ik een paar keer nog teveel tolerantie had dan). Ik vraag me dan toch af of dat drogen de potentie heeft verlaagd, of die paddo's van jou (Bob) niet zo potent zijn, of dat jij er gewoon meer van moet hebben.
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hasj, poppers en een biertje net op een rave in Amsterdam :hearteyes: Lekker weekend weer :grin: :wave:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
vrijdag alcohol, zaterdag hasj cupcakes, zondag alcohol, hasj, poppers en lachgas. :rolleyes:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekker weekendje :P

Gister voor het eerst in tijden weer dronken geweest jezus wat kak eigenkijk :P

ZERO- zei:
vrijdag alcohol, zaterdag hasj cupcakes, zondag alcohol, hasj, poppers en lachgas. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bobsacamano zei:
Gister voor het eerst in tijden weer dronken geweest jezus wat kak eigenkijk
Klik om te vergroten...

hehe ik weet 't niet, ik blijf het wel chill vinden eigenlijk. De truc is alleen om precies dronken genoeg te worden en geen fractie meer dan dat :P Er is bij mij altijd een heel scherp omslagpunt waarna ik dingen ga doen waar ik niet achter sta en 's ochtends een kater heb. :grin:

ZERO- zei:
vrijdag alcohol, zaterdag hasj cupcakes, zondag alcohol, hasj, poppers en lachgas. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

klinkt als een chill weekend inderdaad :P
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
2CB geprobeerd in een bos met enkele vrienden. Het was tof maar hard getript heb ik niet, ook niet echt bijzonder veel visuals gehad.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gister eens Furanylfentanyl geprobeerd.
Niet zo bijzonder was wel fijn maar niks boeiends verder.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Minuutje geleden, thuis, terwijl ik na de voetbal aant zien zen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amateurtje zei:
Minuutje geleden, thuis, terwijl ik na de voetbal aant zien zen
Klik om te vergroten...
Heb je je voetbal gebruikt ? Gebruik met mate :)
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Amateurtje zei:
Minuutje geleden, thuis, terwijl ik na de voetbal aant zien zen
Klik om te vergroten...
Heb je je voetbal gebruikt ? Gebruik met mate :)
Klik om te vergroten...

Zen naar de voetbal aant zien.......... :confused:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amateurtje zei:
Tijdloos zei:
Amateurtje zei:
Minuutje geleden, thuis, terwijl ik na de voetbal aant zien zen
Klik om te vergroten...
Heb je je voetbal gebruikt ? Gebruik met mate :)
Klik om te vergroten...

Zen naar de voetbal aant zien.......... :confused:
Klik om te vergroten...
Je schrijft nergens wat je gebruikt hebt, dus die grap van Tijdloos is niet heel gek toch? Btw, er is ander topic dat heet wat gebruik jij op dit moment, eigenlijk hoort je post daar thuis.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oops idd vergete te melde wa ik gebruik. Bij deze coke
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afgelopen weekend U-47700 op vrijdag, wat hasj op zaterdag en zelfgemaakte Rosin van Amazing Haze op zondag. Was van plan niet veel te gebruiken afgelopen weekend, niet helemaal gelukt helaas :flushed:. Maargoed, wel een leuk weekend gehad, dat wel.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Methylone gisteren.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Coke gisteren
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#20
truffels, afgelopen nacht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."