Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
185 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij heeft ook een report geschreven. Wat betekent roa trouwens haha?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ooscaar zei:
Hij heeft ook een report geschreven. Wat betekent roa trouwens haha?
Klik om te vergroten...
Die had ik nog niet gezien, thanks. ROA staat voor route of administration trouwens.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor mij was de laatste keer harddrugs, 2 maanden geleden... In de tussentijd wel nog heel wat geblowd en gedronken.

Vreemd maar ik heb ook niet meer echt die onweerstaanbare drang om weer harddrugs te gebruiken, terwijl ik dit een aantal maanden geleden wel nog had. Kijk als de gelegenheid zoch voor doet, zal ik zeker geen nee zeggen, maar ik ben er niet meer echt naar op zoek ofzo
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Al 3 weken niks (op 2 biertjes na) aangezien ik twee van de afgelopen drie weken op vakantie ben geweest. Trotse ik :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben zaterdag uit geweest met alleen maar mensen die drugs gebruikten en ik heb niks gedaan :rock: (oke ik heb wel veel te veel bier gedronken)
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#6
2 pilletjes 2CB met oud & nieuw, heeeeerlijk
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Speed met oud en nieuw. Nu van plan om een poosje (maandje, misschien twee) flink rustig aan te doen, zo min mogelijk alcohol, weinig stimulerende dingetjes. Keertje keta of goed trippen heb ik nog wel zin in.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mdma/2cb/pep met NYE/NY. Even pauze nu maar het allerlaatste was vandaag een jointje KingKush.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had een beetje ritalin met NYE.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb alleen drank gehad met NYE. Sinds tijden dat ik weer eens brak ben geweest van drank (drink wel vaak eens een biertje, maar hou het dan bij max 2). Wat een nare vieze kater geeft drank toch. En dat je wat ouder wordt helpt er ook niet echt bij, want ik kan echt niks meer hebben qua drank. Ik heb denk ik maar zo'n 6 a 7 glazen gehad.

Herinneringen van extreme katers van vroeger kwamen ook weer boven. Wat een nasty gevoel is het ook. :kots:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wodka, wijn, hugo, bacardi lemon, poppers en lachgas. EN IK HEB GEEN KATER HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZERO- zei:
Wodka, wijn, hugo, bacardi lemon, poppers en lachgas. EN IK HEB GEEN KATER HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.
Klik om te vergroten...
Nog steeds onder invloed zeker? :wave:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh ik had ook nog echt een supergoede hasj joint gedraaid, nagegaan dat ik én nog half dronken was én het mijn tweede ever was.

ooscaar zei:
Nog steeds onder invloed zeker?
Klik om te vergroten...
Nope, ik was op zondag weer helemaal op en top.
M
Miss PsychoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hello guys, ik ben erg nieuw hier en wil graag contact met een van de beheerders. Inmiddels weet ik dat oa MacLeod (oid) een beheerder is maar verder kom ik niet. Kan geen berichten sturen, kan geen concepten bewaren, what's happening? Sorry trouwens dat ik dit onderwerp hiervoor gebruik maar ik zit even vast op dit forum. Ben geen social media gewend, super onervaren dus.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb dit weekend alleen een beetje geblowd. Wel weer eens fijn om een weekend rustig aan te doen en maandag voor de verandering eens niet brak te zijn.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gisteravond twee puntjes keta, zo'n 60 mg schat ik. Eerst twijfelde of het wel ergens op sloeg zo op de maandagavond, maar was heel verhelderend! Echt een aantal goede inzichten gekregen, en nog wat vette closed eyes visuals alsof ik in een soort van keta-oceaan met supergrote vissen en zeewier. Daarna heel gaaf gedroomd. Ik was onder andere in een droom op een housefeestje, waar ik al twee keer eerder ben geweest in een droom, maar nog nooit in het echt. Alles was heel wonderlijk en bijzonder en er gebeurde het een en ander, eigenlijk voelde dit als een hele vette trip, een soort van lucide ketadroom, of zo. Heeft toch ook wel een leuke potentie in wat lagere doseringen dus :mrgreen:
Y
YomaboLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afgelopen zaterdag 2 puntjes speed, eerste keer. Die gaat zeker op het boodschappenlijstje als ik de volgende keer bij de dealer ben. :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Miss Psycho zei:
Hello guys, ik ben erg nieuw hier en wil graag contact met een van de beheerders. Inmiddels weet ik dat oa MacLeod (oid) een beheerder is maar verder kom ik niet. Kan geen berichten sturen, kan geen concepten bewaren, what's happening? Sorry trouwens dat ik dit onderwerp hiervoor gebruik maar ik zit even vast op dit forum. Ben geen social media gewend, super onervaren dus.
Klik om te vergroten...
De eerste drie berichten op het forum moeten goedgekeurd worden, daarna kun je ook berichten sturen etc. Dat is om bots tegen te gaan. :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
ZERO- zei:
Miss Psycho zei:
Hello guys, ik ben erg nieuw hier en wil graag contact met een van de beheerders. Inmiddels weet ik dat oa MacLeod (oid) een beheerder is maar verder kom ik niet. Kan geen berichten sturen, kan geen concepten bewaren, what's happening? Sorry trouwens dat ik dit onderwerp hiervoor gebruik maar ik zit even vast op dit forum. Ben geen social media gewend, super onervaren dus.
Klik om te vergroten...
De eerste drie berichten op het forum moeten goedgekeurd worden, daarna kun je ook berichten sturen etc. Dat is om bots tegen te gaan. :)
Klik om te vergroten...


Welkom!
Kleine toevoeging : Je hebt 3 posts nodig echter in het onzin deel (op general) na geven geen postcount.

Check anders de faq om een mail te sturen naar de beheerders.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yomabo zei:
Afgelopen zaterdag 2 puntjes speed, eerste keer. Die gaat zeker op het boodschappenlijstje als ik de volgende keer bij de dealer ben. :)
Klik om te vergroten...
Geniet met mate! :)

Ook welkom hier! De beste wensen nog aan jullie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."