Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
179 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Nice :) Zal het in het achterhoofd houden.
Klik om te vergroten...
Ik persoonlijk vind de Skunk varianten sowieso lekker. Ouderwetse streng, dat wel maar de smaak en vooral de sterkte van het effect bevalt. Sativa maar een niet té heftige headbuzz zeg maar. Een wat mild kruidige smaak en een niet te overheersende fijne geur.
Helaas zijn echte skunk wietjes niet erg veel meer te krijgen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Nice :) Zal het in het achterhoofd houden.
Klik om te vergroten...
Eeeh ik merk dat ik wel behoorlijk praterig, kletseri word, crea-denkwerk krijg en een tikkie een niet vervelende onrust. Van die Orange Bud. Naja onrust is het niet maar weet het niet te benoemen. Wat actiefheid in mijn lichaam zonder dat ik zoals bij bv speed echt wil bewegen. Eigenlijk wel prettig hoor maar of dit dus een jointje zou zijn voor het slapen gaan weet ik nog niet. Zal t eens testen een keer!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
@De Dunne je kan het eens proberen maar ik heb hetzelfde effect met orange bud. Als ik dit soortje voor het slapen rook dan lig ik meestal gezellig excited in bed. Een gedachtegang, met vanalles wil ondernemen of de volgende dag wil aanpakken, die me wel een uurtje wakker houd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekZ zei:
@De Dunne je kan het eens proberen maar ik heb hetzelfde effect met orange bud. Als ik dit soortje voor het slapen rook dan lig ik meestal gezellig excited in bed. Een gedachtegang, met vanalles wil ondernemen of de volgende dag wil aanpakken, die me wel een uurtje wakker houd.
Klik om te vergroten...
Oke, nou dan hoef ik dat niet te testen haha! Ik heb nu een tweede met ietsje meer er in. Denk zo een 200-250 mg. Moet m rustig roken en dan valt ie heerlijk! Te snel en dan is tie wat overweldigend qua head exitement zeg maar. Toch volgende keer ietsje minder er in. Dit is voor mij een zalig wiet soortje maar geen wiet soortje voor een dikke blow avond of voor een hele dag waarbij ik veel blow.
Voor het slapen heb ik straks eventueel nog een beetje huiswiet van de shop liggen. Daar slaap ik wel fijn op. Dromerig in slaap vallen maar niet te veel denken waardoor je sneller slaapt.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Afgelopen weekend nuchter gebleven. Maar was ook met name omdat ik zaterdag een medische behandeling heb ondergaan; had verder ook niet echt ergens behoefte aan eigenlijk. Het weekend daarvoor DMT en wiet. En aanstaande vrijdag LSD.. :grin: Zit te denken aan een live report vrijdag nacht - wordt wellicht met name gebrabbel, misschien niet. Heb het nog nooit gedaan, maar lijkt me wel heel erg leuk om te doen voor de grap.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
2cb
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een paar uur geleden heb ik redelijk wat diphenidine gerookt. Wat is dat raar spul zeg. Het is niet echt euforisch of iets, maar je wordt er gewoon relatief kort heel vaag van. Ondanks dat is het behoorlijk compulsief (waarschijnlijk door de best korte duratie).
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#8
2cb gister avond nadat de mdma en pep van 12 uur daarvoor uitgewerkt was. Had 1,5 maand pauze gehad van 2cb, dus ik nam 1,5 pil van 18mg rond een uur of 12. Effecten waren lichtjes, maar wel leuk etc. Heb ook nog nooit een bad trip gehad en dat terwijl ik het al een keer of 6 gedaan hebt. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen terwijl er maar 3 uur verstreken waren. Heerlijk geslapen, dat wel, maar wel apart! Haha
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteren Snow White wiet. Vrij sterke, indica dominante, relaxerende en licht euforische wiet. Best lekker, maar kreeg er ook een nasty vreetkick van. Heel wat chips, borrelnootjes en chocolade naar binnen gewerkt, waaronder twee grote snickers repen. Tijdens die tweede snicker had ik wel even zoiets van waar ben je nou helemaal mee bezig... Slechte rommel.

Betrap mezelf er ook wel op dat als ik met mezelf af spreek 1 avondje wiet te doen en daarna stoppen, dat ik mezelf dan soms de volgende dag over haal om het weer te doen. Iets waar ik scherper op moet worden. Het sluipt er zo makkelijk in.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vorige week weer een Ayahuasca retreat in Peru gedaan, dit keer 3 ipv 4 ceremonies. 3 bijzondere, heftige en ingrijpende trips gehad, erg bijzonder spul blijft het toch :hearteyes:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Vorige week weer een Ayahuasca retreat in Peru gedaan, dit keer 3 ipv 4 ceremonies. 3 bijzondere, heftige en ingrijpende trips gehad, erg bijzonder spul blijft het toch :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Nice! Kijk alweer uit naar je reports!

Straks kun je nog echt sjamaan worden. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Straks kun je nog echt sjamaan worden. :wink:
Klik om te vergroten...
Het outfit heb ik al gekocht inmiddels :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Het outfit heb ik al gekocht inmiddels :wink:
Klik om te vergroten...
Echt traditionele Peruaanse kleding of zo? :grimacing:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Een vergelijkbaar outfit aan wat de sjamanen hier tijdens ceremonies dragen ja.
Klik om te vergroten...
Gewoon daar voortaan in gaan trippen dan!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Echt traditionele Peruaanse kleding of zo? :grimacing:
Klik om te vergroten...
Een vergelijkbaar outfit aan wat de sjamanen hier tijdens ceremonies dragen ja.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Gewoon daar voortaan in gaan trippen dan!
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad het plan!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Een vergelijkbaar outfit aan wat de sjamanen hier tijdens ceremonies dragen ja.
Klik om te vergroten...
Foto? ben wel benieuwd stiekem.......:)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Xanthines
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mezelf zei:
Foto? ben wel benieuwd stiekem.......:)
Klik om te vergroten...
Snap ik, maar ga ik gezien het anonieme karakter van het forum toch niet plaatsen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vrijdag een beetje speed, gister wat wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."