#1
Ik persoonlijk vind de Skunk varianten sowieso lekker. Ouderwetse streng, dat wel maar de smaak en vooral de sterkte van het effect bevalt. Sativa maar een niet té heftige headbuzz zeg maar. Een wat mild kruidige smaak en een niet te overheersende fijne geur.NiceZal het in het achterhoofd houden.
Helaas zijn echte skunk wietjes niet erg veel meer te krijgen.