Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
181 weergaven
18-5-2026
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#1
lotske1984- zei:
Daar heb je 100 procent gelijk in maar woon alleen zodus..leve is niet goedkoop he..maar als het niet zou gaan de vroege moet ik iets ondernemen he maar dat zijn zorge voor later..nu nog geniete van het niet moete te werke nog niet..
Klik om te vergroten...
wanneer moet je terug werken?
J
JoomanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen Zaterdag:

Op het festival 4fa en een klein beetje Xtc.
Op de afterparty pep
Op de after after voor het eerst een goed dosis keta. Man man man wat een bijzonder spul is dat haha.

Verstandig: Nee
Volgens planning: nee
Leuk: jaa!

We hebben ons goed en lang vermaakt!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een jointje net thuis.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sterkte @PsyTekZ! Klinkt echt zwaar klote die pijn.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Twee goedgevulde capsules M en voor het eerst ook een beetje pep op Voltt @ NDSM-werf, Amsterdam
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrijdag XTC en heel veel wiet.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 g melatonine, en een overheerlijk jointje black diesel. Hopelijk nu wel een goede nachtrust :sleeping::stoned:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een maand geleden een stevige zegel acid en dit zal dit weekend opnieuw gebeuren ! Men verjaardagje even vieren ...mss langs de noord franse stranden kuieren met een psychedelisch briesje door men hoofd :wink:
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Vrijdag XTC en heel veel wiet.
Klik om te vergroten...
Dat wordt een goed begin van je weekend, en komt nu wel erg dichtbij :tongueout: :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
2000mg paracetamol + 150 mg tramadol + een joint. Hopelijk gaat de pijn nu wat weg.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Vrijdag avond wijn en speed..serieus wat stukken kwijt amaai..
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekZ zei:
2000mg paracetamol + 150 mg tramadol + een joint. Hopelijk gaat de pijn nu wat weg.
Klik om te vergroten...
Heb je zoveel paracetamol genomen in 1x? Zowel Kun je dan niet beter ibuprofen liquide nemen? Ik gebruik ze ook indien me rug klachten zodanig erg worden dat wiet niet meer helpt. Zelf doe ik dan 1000 mg paracetamol en dat 1 zo ibu
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
HardcoreGabber zei:
Heb je zoveel paracetamol genomen in 1x? Zowel Kun je dan niet beter ibuprofen liquide nemen? Ik gebruik ze ook indien me rug klachten zodanig erg worden dat wiet niet meer helpt. Zelf doe ik dan 1000 mg paracetamol en dat 1 zo ibu
Klik om te vergroten...

Ibuprofen heb ik altijd last van maag en spijsvertering. 2 x 1 gram daffalgan forte op 4 uur tijd. Dat hielp niet dus nog 100 mg tramadol en verlenging met 50mg. Zit nu al 3 dagen op 200mg tramadol per dag en de pijn komt er nog door..
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekZ zei:
Ibuprofen heb ik altijd last van maag en spijsvertering. 2 x 1 gram daffalgan forte op 4 uur tijd. Dat hielp niet dus nog 100 mg tramadol en verlenging met 50mg. Zit nu al 3 dagen op 200mg tramadol per dag en de pijn komt er nog door..
Klik om te vergroten...
Dat is niet best. Ben je al naar de huisarts geweest? In iedergeval heel veel sterkte!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze olifant zei:
Sterkte @PsyTekZ! Klinkt echt zwaar klote die pijn.
Klik om te vergroten...

Thanks. Ja inderdaad ditmaal een heel pijnlijke breuk.

HardcoreGabber zei:
Dat is niet best. Ben je al naar de huisarts geweest? In iedergeval heel veel sterkte!
Klik om te vergroten...

Morgen naar de orthopedist voor fotos en dicht gips. Kan het es navragen maar bij mijn vorige breuk was tramadol het sterkste dat hij kon voorschrijven. Thanks!
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qua softdrugs: enkele uren geleden 2 jointjes

Qua hard(ere, weet niet of benzos onder harddrugs vallen) drugs: Tijdje geleden een paar Xannies gepopt
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ghb afgelopen zaterdag avond :)
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zal alcohol maar niet meetellen, is een beetje valsspelen met de postcount als student zijnde... :rolleyes:

Laatste keer dat ik 'echt' wat heb gebruikt is 12 augustus op Dance Valley, namelijk 2C-B met een paar puntjes pep. Had van tevoren zo mijn verwachtingen aangezien ik deze combi voor het eerst deed, en die waren volledig waargemaakt/overtroffen. Perfecte synergie, zelfs een mogelijke vervanger voor XTC (al gaat er niks boven 6-APB).
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paar dagen niet geblowd en beviel me prima. Maar nu toch heerlijk aan het genieten van een jointje van een verse oogst :)
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker lijntje Sos nu

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."