Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
174 weergaven
18-5-2026
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jmths zei:
Nog even en dan ga je jezelf nog wijs maken dat MDMA op lage doseringen eigenlijk Amfetamine is.
https://www.dx.com/p/50g-0001g-lcd-...le-mini-electronic-balance-black-2034101.html

Ebay search: empty capsule size 3
Klik om te vergroten...
Weet niet precies wat je bedoelt te zeggen?

Ik bedoel te zeggen dat als ik alleen energie voel, en geen bewustzijnsveranderingen/roes/wausheid, en ook geen dip heb naderhand, dan lijkt het serotonerge effect kleiner. Dit is geen feit, maar dat zeg ik ook niet.

MDMA op lage doseringen is niet gelijk aan amfetamine, maar belast je serotonerge systeem wel minder dan op hoge doseringen, gelijk aan 3-MMC, zou ik zeggen.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen zaterdag aardig enthousiast geweest met de hoeveelheid X op Resonate.
Dit moeten bekopen met een flinke dip. Gelukkig was de dip gister het heftigste en ben ik vandaag weer bijna de oude:grin:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zojuist overdosis zuurstof geinhaleerd. Ik voel me heerlijk nu, maar ik merk dat ik er verslaafd aan begin te raken... Die zuurstof.. Je kan het ook overal krijgen. Lastig om ooit nog vanaf te komen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Space Criminal zei:
Zojuist overdosis zuurstof geinhaleerd. Ik voel me heerlijk nu, maar ik merk dat ik er verslaafd aan begin te raken... Die zuurstof.. Je kan het ook overal krijgen. Lastig om ooit nog vanaf te komen.
Klik om te vergroten...

lol..
maar op een serieuze noot.. voor hoe lang nog?!

vorige week 1 milligram 2C-e om een dag door te trekken om in het ritme te komen na lange vlucht > jetlag.
je blijft er lekker wakker van en in lage dosis, weinig trippen, wel een bepaald sfeertje.
en toen einde van de dag en hapje genomen van wat spacefudge om lekker in slaap te komen en blijven.

btw, mag je hier trouwens wel coffee en smartshops benoemen?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gymschoen zei:
lol..
maar op een serieuze noot.. voor hoe lang nog?!

vorige week 1 milligram 2C-e om een dag door te trekken om in het ritme komen na lange vlucht > jetlag.
je blijft er lekker wakker van en in lage dosis weinig trippen, wel een bepaald sfeertje.
en toen einde van de dag en hapje genomen van wat spacefudge om lekker in slaap te komen en blijven.

btw, mag je hier trouwens wel coffee en smartshops benoemen?
Klik om te vergroten...
Ik heb hier wel eens de link van onze lachgas advertentie gepost en daar waren ze niet al te blij mee
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Loopt erin het algemene drugstopic niet een precies hetzelfde topic?
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#7
eergisteren: valium
(gisteren melatonine+gewone gaba+valeriaan): niet echt drugs, maar helpt om te slapen
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fucking veel bier. Nu verslapen voor voetbal. We moesten ook nog eens tegen de gedeelde koploper. :sunglasses:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik sluit me bij Tekzor aan.

OT: gister hasj gerookt met Smartie. While weeds kijkend.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een latje coke.. Bij me thuis..5secondjes gelede. :grin:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klein jointje, half uurtje geleden :stoned:
B
BroccoliLid
01-01-2024, 00:00
#12
10 minuten geleden een klein lijntje speed :mrgreen:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
MusicIsLife zei:
Pep, vannacht.. Nu heel erg misselijk
Klik om te vergroten...

Hoe dat? Gaat het weer wat beter?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pep, vannacht.. Nu heel erg misselijk
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
MusicIsLife zei:
Nu is het een heeeel klein beetje beter.

Blijkbaar hebben meerdere mensen hier last van na pepgebruik. Heb het even opgezocht en moet maar gewoon wachten tot het overgaat en iets proberen te eten en te drinken wat ik beetje bij beetje aan het doen ben.
Klik om te vergroten...

Lastig om vast te stellen, het zou ook aan je pep kunnen komen. Ik heb zelf in mijn omgeving nog niemand gehad die ook misselijk van pep werd. Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
leipebaviaan zei:
Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?
Klik om te vergroten...

Dit is het in ieder geval niet want de vorige keer heb ik de hele avond gesnoven en toen had ik er ook last van. Heb het wel eens eerder van mensen gehoord en toevallig een vriend van me die ook naar masters of hardcore ging, die ik gistermorgen via whatsapp sprak, had precies hetzelfde probleem.

Fool zei:
Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P
Klik om te vergroten...

Nee niet heel vreemd nee, alleen heb ik tijdens gebruik van xtc ook nog nooit een hap door mn keel geduwd en daar ben ik nog nooit misselijk van geworden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou heeft speed wel behoorlijk wat meer relatieve affiniteit voor noradrenaline dan MDMA dat heeft, iets wat de 'fight-and-flight-response' aanwakkert en daardoor gaat je spijsvertering kut doen. :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat zeg je nou weer allemaal fool?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat ik het niet héél raar zou vinden als je met pep op eerder last krijgt van je maag dan met MDMA op. (gegeven dat de overvloed serotonine je niet echt misselijk maakt oid, dan. :wink:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."