#1
Weet niet precies wat je bedoelt te zeggen?Nog even en dan ga je jezelf nog wijs maken dat MDMA op lage doseringen eigenlijk Amfetamine is.
https://www.dx.com/p/50g-0001g-lcd-...le-mini-electronic-balance-black-2034101.html
Ebay search: empty capsule size 3
Ik bedoel te zeggen dat als ik alleen energie voel, en geen bewustzijnsveranderingen/roes/wausheid, en ook geen dip heb naderhand, dan lijkt het serotonerge effect kleiner. Dit is geen feit, maar dat zeg ik ook niet.
MDMA op lage doseringen is niet gelijk aan amfetamine, maar belast je serotonerge systeem wel minder dan op hoge doseringen, gelijk aan 3-MMC, zou ik zeggen.

