Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
164 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jmths zei:
Psychedelibee zei:
Jmths zei:
3-MeO-PCP, nu. :)
Klik om te vergroten...
Wat vind/vond je ervan? Ik vond het als dissociatief nogal tegenvallen eigenlijk. Wel erg lekker gechilld op dat spul toen.
Klik om te vergroten...
Wat vond je precies tegen vallen aan de 3MeO-PCP?
Klik om te vergroten...
Ik vond het nogal tegenvallen aangezien het me eigenlijk heel weinig deed. Het enige wat ik er aan merkte was een een beetje chill gevoel zoals met een benzo of opiaat. Als ik dat wil dan pak ik liever een van die middelen. Je kunt er zeker nog wel actief en sociaal op zijn, echter zie ik dissociatieven niet echt als sociaal middel of feestmiddel. Een lage dosis keta vind ik leuk op een feestje, maar verder doe ik dissociatieven eerder om hard op te trippen. Maargoed ik denk dat wij jij de pluspunten eraan vind, ik juist de minpunten eraan vind. Volgens mij hebben wij een enigszins tegenovergestelde voorkeur als het op psychedelica en dissociatieven aankomt. Het valt mij altijd op namelijk dat jij voorkeur hebt voor de middelen die ik vind tegenvallen.

PS, ik had de eerste keer meteen 20mg 3-MeO-PCP genomen, dus aan de dosis kan het ook niet gelegen hebben.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Interessant! Dat warme erin herken ik inderdaad ook wel, keta kan wat doffer zijn in some ways.
Klik om te vergroten...
Die warme sertonine bijslag van MXE waar je het ook letterlijk warm van krijgt is echt heerlijk, ik vermoed ook de reden waarom er zoveel mensen verslaafd zijn aan MXE en niet zozeer aan ketamine.
Los van de serotonine bijslag verschillen MXE en ketamine niet zoveel van elkaar qua structuur en werking, alleen de opkomst en duratie geeft een groot verschil in ervaring maar dat is persoonlijke voorkeur.

Het enige wat ik er aan merkte was een een beetje chill gevoel zoals met een benzo of opiaat. Als ik dat wil dan pak ik liever een van die middelen.
Klik om te vergroten...
Benzodiazepines en opiaten (o.a. diacetyl-morfine) heb ik ook wel liggen, deze gebruik ik echter liever niet te vaak in verband met verslaving, tolerantie en het toch op de lange termijn iets doet met je gemoedstoestand. Vooral MXE en eventueel 3MeO-PCP vind ik dan wel een fijne afwisseling aangezien het me een ontspannen gevoel geeft zonder dat het teveel met mijn 'natuurlijk huishouden' aan kloot.
Ik heb ook altijd wel fijne diepe gesprekken kunnen voeren onder 3MeO-PCP, een sociaal aspect aan psychedelica kan ik ook altijd wel waarderen. Wat ik ook mooi vond aan de 3MeO-PCP is dat het lang vergeten herinneringen naar boven haalde, maar dit gaat waarschijnlijk voor meer dissociatieven op.

Ik denk niet zozeer dat het hier om een tegenovergestelde voorkeur gaat aangezien ik alle middelen die jij interessant/tof vind ik zelf ook interessant/tof vind. Ketamine heeft ook een speciaal plekje voor mij al heb ik hier nog maar beperkt ervaring mee.
Ik hou van op zijn tijd 'diep' trippen (in tegenstelling tot recreationeel/sociaal trippen) alleen leent de gelegenheid zich hier voor mij zelden voor, mijn vriendin vindt het onprettig en die is meestal thuis (lang leve samen wonen) en ik kan hier ook vaak de tijd niet voor vrij maken in verband met een toch wel aardig druk leven al zeg ik het zelf.
In het geval van ketamine gaat het meer omdat ik hier de financiële middelen niet voor heb/wil hebben maar dat is dan een uitzondering. :P

Het komt er in ieder geval op neer dat ik meestal aan het spelen ben met de 'luchtige' psychedelica, mijn omgeving is kritisch opgesteld waardoor ik me moeilijk kan 'laten gaan'.
Ik moet gewoon (eindelijk) eens DMT(analoog) in huis halen, dat zou dit probleem wel oplossen. :P

OT: Butyryl-Fentanyl, gisteravond voor het slapen.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thuis, hier just voor ik de nieuwe film van Superman opgezet hem.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amateurtje zei:
Thuis, hier just voor ik de nieuwe film van Superman opgezet hem.
Klik om te vergroten...
Oooh kijk je berichten. Blijft het 420 tot 4-20? :stoned:
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#5
guarana en tabak vandaag
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#6
2c-b vannacht op een heerlijk feessie, ben er nu wel vrij zeker van dat het geschikt is als partydrug in lage dosis, al blijft die lange opkomsttijd wel erg kut :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Peppi en Coki zei:
al blijft die lange opkomsttijd wel erg kut
Klik om te vergroten...
Gewoon op tijd innemen dan toch.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Peppi en Coki zei:
al blijft die lange opkomsttijd wel erg kut
Klik om te vergroten...
Gewoon op tijd innemen dan toch.
Klik om te vergroten...
Denk dat ik dat voortaan maar ga doen ja, uurtje voordat ik naar het feest ga alvast de startdosis nemen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteravond hasjiesj met ZERO- :smoke:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
5-meo-mipt vandaag :mrgreen:
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#11
alcohol en weeeedd
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmmm oke thanks. Wel interessant om te lezen hoe jullie combineren. Ik doe dat nooit zo eigenlijks. Blowen op festivals/feestjes vind ik wel leuk als ik alcohol gedronken heb, maar dan is 't altijd hasj. Wist niet dat dat tussen verschillende wietsoorten ook nog verschil maakte.
I
IrishCoffeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor mijn gevoel maakt een soortje wel uit. Vooral tussen indicas of sativas. Binnen die grote groepen heb je wel verschil maar geen wereld van verschil is mijn mening.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paar minuutjes geleden 200mg modafinil
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
kokosmakroon900 zei:
Amateurtje zei:
Zojuist wat kook..locatie thuis...moet ni altijd ingewikkeld zen...
Klik om te vergroten...

Ik zie je wel vaak schrijven dat je wat coke op hebt. Pas je wel een beetje op?
Klik om te vergroten...

Absoluut..rond deze periode gebruik ik idd meer dan nodig maar maak je geen zorgen hoor...alles gaat prima :)
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op festival eerst twee halfjes xtc gedurende de dag en toen dat begon uit te werken richting het einde twee puntjes speed. Na een lange fietstocht naar huis en een douche genomen te hebben een ballonnetje en weer twee puntjes speed. Daarna door naar een club om nog even een cooling down te doen en daar heb ik nog twee puntjes keta genomen.

Het lijkt allemaal zo verstandig op het moment zelf...
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ketamine, gistermiddag / avond.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Karel_Noten zei:
Het lijkt allemaal zo verstandig op het moment zelf...
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: yup...
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#19
4-FA en 2C-B afgelopen zaterdag, zeer leuke combo :) (alhoewel ik overduidelijk meer 'ervaring' moet opdoen met bijnemen, want daar bak ik echt niks van :P)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
benniesmitters zei:
Iets te veel alcohol gister. Hoop dat er van studeren nog wat komt vandaag :(

Echt lang geen alcohol gedronken, maar het blijft voor mij toch eigenlijk een van leukste drugs.
Klik om te vergroten...
De laatste paar keren heb ik alcohol vervangen met MXE (25-30mg doseringen iedere 1,5-2 uur), het was even wennen maar het bevalt me erg goed. Het geeft tot bepaalde hoogte ongeveer dezelfde effecten voor me, gesprekken worden bijvoorbeeld iets vloeibaarder, voel me iets meer ontspannen en iets meer welbehagen.
Toegevoegde waarde zit hem er in dat het veel minder vermoeiend aanvoelt voor mijn lichaam, 's avonds lijk ik i.t.t alcohol in diepe slaap te kunnen geraken en de volgende dag word ik weer vrij fit wakker goed in staat om te studeren.
Het ongemak zit hem in het correct doseren en bijhouden daarvan, je moet ook ongeveer weten wanneer je naar bed gaat. Van tevoren maak ik een paar mini '4' capsules met 25mg elk. Het is wat gedoe maar de voordelen wegen voor mij wel op, ik heb het gevoel dat het wel een gezonder en prettiger alternatief is.

Dat gezegd hebbende, drugs zijn als dames, ieder van hen heeft wel iets speciaals met zijn eigen toegevoegde waarde, naar een identiek ter vervanging zoeken valt meestal tegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."