Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
169 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Jahoor ik heb zaterdagavond na 4 weken eindelijk weer eens een beetje hasj gerookt. #heftig #toughlife #fuckhashtags
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ZERO- zei:
#fuckhashtags
Klik om te vergroten...

Ik heb zaterdag een lekkere dikke hashtag gerookt :grin:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen weekend 2cb en keta :hearteyes:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gisteren lekker aangesnoven!

Een woord wat ik samen met iemand heb bedacht tijdens de alcohol en ketamine.

Na een tijdje wel naar huis gegaan om rustig in bed muziek te luisteren. Begon echt niks meer van de wereld te snappen.

Ik blijf ketamine een hele aparte / rare drug vinden. Je denkt er zo...apart op.

"Oke, stop de sleutel in het sleutelgat en draai hem...goedzo...oke loop nu rustig naar binnen en vergeet de deur niet dicht te doen...oke daar is de trap...loop er naartoe zonder te vallen...ja...ja...bingo...oke de trap, fuck....oke rustig hou je goed vast"
Zo ging het echt de hele avond :grin:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gister pep sos alcohol en een beetje wiet
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vannacht opnieuw XTC geprobeerd, zal er wel een klein reportje over schrijven:

Omdat ik komende week een tentamen heb en ik dit feest (en eindelijk een nieuwe poging XTC) echt niet wilde missen, heb ik met mijzelf de compromis gemaakt om een redelijke dosis te doen (85mg) maar niet bij te nemen, zodat de kater zo min mogelijk aanwezig is de dagen erna. Echter was ook deze dosis niet genoeg om er echt in te klappen, had wel dat ik het effect voelde opkomen en alsof het 'effect laadbalkje' bijna op 100% zat (tintelend gevoel in mijn lichaam, opkomende misselijkheid), echter wanneer ik mij dit realiseerde werd het effect weer langzaam zwakker. Dit gebeurde zo'n 3 keer vlak achter elkaar, dus toen heb ik na anderhalf uur toch maar een klein beetje bijgenomen (iets van 15mg, om net over die grens te gaan) maar ook dit leverde hetzelfde effect op. De hele avond door voelde ik me wel energiek, pupillen waren ook erg vergroot, het voelde alsof hij fysiek wel grotendeels was ingeslagen maar mentaal nog niet.

Echter kreeg ik op het einde pas door dat ik de hele tijd iets voelde golven, mijn zicht veranderde soms ineens alsof ik een zonnebril af had gezet en voelde ik een warme gloed die over mij heen stroomde niet meer, dus blijkbaar had ik dan tóch wel iets gevoeld maar dan vrij mild. Was uiteindelijk wel echt een geslaagde avond, had ook vrij vroeg al geaccepteerd dat het niet uitmaakt of ik het voel of niet en dit heeft echt erg geholpen.

Heb nog steeds niet echt goed een mening over XTC/MDMA, aangezien ik nog niet weet of ik het nou leuk vind of niet. De opkomende misselijkheid en een 'vaag gevoel' soms (ik wilde alleen maar liggen op dat moment, in de hoop dat het dan over ging) waren niet echt chill, had verder best wel veel energie en ik omhelsde/knuffelde iemand een stuk sneller dan normaal, maar ik kreeg nou niet echt een euforisch gevoel (de toppen in de golf voelde ook er mild aan, iets wat ik niet verwacht had aangezien iedereen altijd zegt dat MDMA een vrij zware high geeft).

Ik ga het denk ik nog één keer proberen op een feest en dan gewoon nog iets hoger doseren (105-120mg), liever even een paar minuutjes zitten omdat het vrij hard in kickt dan de hele avond zo'n halfbakken gevoel vol vaagheid over wat ik precies voel.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#7
@peppi & coki: je weet dat het wel belangrijk is, ondanks de wat lagere dosis, dat je alsnog de pauzes inlast.

En ik denk dat je met 120 mg echt niet te hard zal gaan hoor. Tis even accepteren en gewoon laten gaan. Tenminste dat heb in altijd met xtc
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol, wiet en een paar lijnen coke.

Ben normaal niet van de coke maar toch gebeurd. Speciale gelegenheid?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hash ongeveer 1,5 week geleden
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#10
benniesmitters zei:
@peppi & coki: je weet dat het wel belangrijk is, ondanks de wat lagere dosis, dat je alsnog de pauzes inlast.

En ik denk dat je met 120 mg echt niet te hard zal gaan hoor. Tis even accepteren en gewoon laten gaan. Tenminste dat heb in altijd met xtc
Klik om te vergroten...
Haha joh, natuurlijk ga ik een pauze inlassen, met 'volgende keer' bedoel ik ook eind januari ongeveer. Nou ook hopen dat er een leuk feest in die periode is. :P
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha just sayin :P. Je wil niet weten hoeveel mensen denken dat 2 weken achter elkaar een halfje het zelfde is als 1 keer een hele.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oxazepam met alcohol. Gekregen omdat ik slecht slaap van een vriendin afgelopen maanden.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke, alcohol en wiet.
Vannacht :P
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#14
jonko met geen idee wat voor wiet.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gisteravond ongeveer 24 mg 2C-B en vanaf T+1:45 met keta begonnen, eerste keer deze combinatie. 2C-B beviel niet heel goed omdat het zo mild was. Had maanden al geen psychedelica meer genomen en vorige keren was steeds 2C-E wat van een heel andere dimensie is.Eerst 120 mg keta genomen, toen 80 bij, toen nog 70 bij. Echt een vette combinatie, 2C-B versterkt de keta zo erg, je lijkt er veel dieper door te gaan, vooral op ketavlak. Onbeschrijflijk eigenlijk. Je raakt er ook wel zo vaag van en krijgt zulke geniale maar rare keta-inzichten. Wel voor herhaling vatbaar dit haha!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ethylfenidaat, alcohol en wiet afgelopen zaterdag op een vrijgezellenfeest in Antwerpen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
50mics LSD :hearteyes: Van gisteravond 8u tot vanmorgen 3/4u was een pure bliss. Onverwachts op een woensdagavond maar setting en mindset was top en de ervaring was super. Wat een goddelijk spul. Als ik alles op een rijtje krijg volgt een report, eerst beetje slaap en rust. Wat een week verlof toch brengt :-P
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een lekkere joint, 20 minuten geleden.
Fijn weekend iedereen :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tekzor :grin:

Was dit je eerste keer LSD? Weer een heel ander iets dan andere stofjes hè? En inderdaad, goddelijk...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yaizer zei:
Een lekkere joint, 20 minuten geleden.
Fijn weekend iedereen :grin:
Klik om te vergroten...

door Yaizer op 11 nov 2016 16:39
Klik om te vergroten...

Dus als ik het goed berekend heb om 4:19... THAT IS JUST SO NOT RIGHT :tearsofjoy:

EDIT prettig weekend though! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."