Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond! Een korte vraag. Ik heb nu ongeveer 6 wijntjes op, 22:52, is het nog "verstandig" om XTC te slikken later op de avond, rond 1/2 uur? Zonder dat aan die combi consequenties zitten?"
"Deel jouw leukste ervaring /opmerking die je tijdens iemands trip of je eigen trip hebt gehoord..."
"Re: Leukste opmerkingen die jij hebt gehoord tijdens een tri Geweldig"
"XTC, Hidden Monastery. Fantastische ervaring weer."
"Paradigm Festival.. ennnn Awakenings"
"{Eerste keer XTC heb ik niks tot vrij weinig gevoeld/gezien/gemerkt} Daar zitten we dan met z'n vieren in de auto bij de benzinepomp. Andere twee vriendinnen capsules en 1 aan de hasj-jes. En daar was ik... Met mijn pilletje in mijn hand twijfelend of ik dit keer een half ging doen of een hele. Ik koos voor een halve. Na een kleine 20 minuten begon ik me was losser te voelen. We gingen samen buiten de auto staan voor een foto-momentje en een sigaretje. Tijdens het sigaretje kickte hij in. Hahaha... Wat een ongelofelijk lekker gevoel was dat! Mijn vriendinnen moesten lachen en wisten dat het pilletje bij mij ging werken, vooral toen de onverwachte en spontane zin: "Ik ben zo blij dat ik jullie ken" uit mijn mond viel. De avond was jong, ik had er zin in! Onderweg naar het feest nog een vriendin gebeld, en maar blijven praten tot de parkeerplaats van het feestje! Bij de ingang zo normaal mogelijk gedaan en HUP! naar binnen. Wow... De muziek ging door mijn hele lijf, ik kon niet stil blijven staan, ik moest dansen. --------- Na ongeveer een uur heb ik op de toiletten nog een kwart erbij genomen.. Dit was een hele slimme keus, want man(!) wat heb ik zitten spacen in de rookruimte van het feestje. Mijn ogen dwaalde af en heb minstens 1,5 uur zitten praten met een onbekend persoon, wat erg leuk was! Je maakt heel erg snel leuke nieuwe vrienden! XTC een pil die je wilt laten bewegen, praten en wilt laten dwalen. Nu snap ik wat ze bedoelen met de Love Feeling die heb ik zeker gehad! Wat een ervaring!"
"Helenas zei: Lekker kort report! Fijn dat je er zo van hebt genoten Klik om te vergroten... Haha thnxx! Het was een leuke ervaring."
"Brabantsmeisje zei: Maar waarom slik je al een halve pil /begin je al voor dat je op het feest bent? Klik om te vergroten... Ja, ik heb een halve pil voor het feest ingenomen. We waren ongeveer nog 10min. van het feest vandaan, zodat het niet al te lang duurde voordat hij ging werken als ik binnen ben! Ik heb tot het eind volop kunnen genieten, ook daarna.."
"Zaterdag 10 September 2016. Ik (v, 1 heb samen met een vriendin (Q) (v, 20) naar een Festival in Groningen geweest. Het begon om 13:00 uur en duurde tot 23:00 Mijn vriendin had voor zichzelf wat hasj/wiet meegenomen en ik anderhalve pil die ik via-via heb gekregen. (getest en wel) 15:13 We spreken eerst af op het station en stappen samen in de trein richting Groningen. De sfeer zat er al lekker in, in de trein. 16:00 We komen aan bij het festival en horen de muziek al in de verte. Tijdens de korte wandeling naar het terrein, steekt Q nog even een joint op om lekker in de sfeer te komen. Na ongeveer 5 minuutjes zijn we naar binnen gegaan, hebben we een kluisje genomen en zijn we het terrein gaan verkennen. 17:00 Mijn bedoeling was om later op de avond te beginnen met de pillen maar ik kon niet wachten en nam het eerste kwartje. 17:45 We lopen wat heen en weer, van stage naar stage, waarom duurde het zolang voordat ik iets voelde? Anders was het na 20 min / 30 min al raak, maar goed lekker doordansen dan komt het vanzelf. Q ging ondertussen rustig verder met haar joints. 18:00 ik nam nog het laatste halfje erbij. Ik kreeg het wat warmer na een tijdje. Q kreeg trek dus heeft ze wat eten gehaald en zijn we aan tafel geschoven bij twee jongens. Een hele tijd mee gepraat, ik wist dat de pil elk moment kon inslaan. 18:40 Ik bleef maar praten er kwam geen eind aan, Q vond het alleen maar leuk en moest lachen van al mijn opmerkingen. Het ging van het een naar het andere. Van de mayonaise aan een jongen zijn handen tot de auto van zijn moeder… Vraag mij niet waarom! 19:00 Ik had het gevoel alsof ik uit mijn ogen stapte (?) Alsof mijn lichaam nog op de het bankje zat en ik er buiten. Ik draaide mij om op het bankje en keek even lekker naar de lucht. Wat was die mooi. Z’n blauwe lucht heb ik nog nooit gezien. Ik voelde mij (serieus.. haha) net avatar (ja.. die animatieserie) Ik stuurde de wolken aan met mijn ogen en stootte vuur uit de festival tent (Die had rode bliksempatronen). Ik kon alleen maar kijken.. kijken en blijven kijken. 19:00/19:15 Ik had de hoogste piek van mijn pil bereikt en ik was klaar om los te gaan. Zodra ik de tent in liep werd ik 1 met de muziek. (Het volgende nog nooit mee gemaakt na 3x xtc te hebben gebruikt) Ik liep precies op de maat van de muziek, ik hoorde niemand meer om mij heen alleen die heerlijke harde techno-klanken in mijn hoofd. Ik bewoog langzaam naar links en naar rechts, ogen dicht, zodra ik mijn ogen op deed werd alles draaierig waar ik alleen maar gelukkig (en en beetje psychisch) op kon glimlachen. Mijn armen voelde heerlijk licht aan. Ik was in mijn eigen wereldje. Q ging nog steeds lekker met haar joints en genoot ook lekker mee van de muziek. 20:00/21:00 (Geen besef van tijd meer gehad) Opeens ongelofelijk zin in een lolly… Waar kon je die krijgen? Ik vroeg nog aan iemand waar zij ze vandaan had, maar ze had ze gekregen.. Hmm.. Dan maar verder zoeken. Na ongeveer 10 minuten had ik dan eindelijk die lolly waar ik naar uit keek. 22:00/23:30 Helaas had ik maar 3kwart meegenomen en voelde hoe het gelukkige gevoel langzaam wegvaagde, heel apart, alsof ik terug werd gezogen naar de realiteit.. Was een vreemd gevoel, (ook nog nooit gehad). Gelukkig lette Q op de tijd zodat wij de trein naar huis gewoon konden halen. In de trein alleen nog zitten staren met grote ogen, de avond was voor mij voorbij. ______ Ik heb een hele lekkere avond gehad, alleen was het terugkomen “naar de realiteit” heel erg jammer en een wat rottig gevoel, ik wou door! Volgende keer maar voldoende meenemen zodat het lekker gevoel door kan gaan tot het eind."
"Hmm okee, Thnx voor de tip!"