Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
163 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin: En ja hoor, weer een ervaring die alle eerdere overtrof. Onmogelijk wat ik heb ervaren gister, onmogelijk als ik er nu aan terugdenk... Er waren momenten die zo extreem ver verwijderd waren van de normale beleving van de wereld, dat toen ze voorbij waren ik het gewoon weigerde te geloven wat ik had gezien. Maar toch, meerdere malen kwam ik weer terug naar exact diezelfde plek waar exact dezelfde openbaring was. Ik hoop dat ik het gedeeltelijk beter terug kan halen door een report te schrijven.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin: En ja hoor, weer een ervaring die alle eerdere overtrof. Onmogelijk wat ik heb ervaren gister, onmogelijk als ik er nu aan terugdenk... Er waren momenten die zo extreem ver verwijderd waren van de normale beleving van de wereld, dat toen ze voorbij waren ik het gewoon weigerde te geloven wat ik had gezien. Maar toch, meerdere malen kwam ik weer terug naar exact diezelfde plek waar exact dezelfde openbaring was. Ik hoop dat ik het gedeeltelijk beter terug kan halen door een report te schrijven.
Klik om te vergroten...

Nice, die wil ik lezen!

Ik ga zo voor het eerst 2-cb doen op kings of hardstyle.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin:
Klik om te vergroten...

Dank voor deze suggestie! Dat lijkt me een aanrader om eens te gaan proberen (mits onweer in enige mate goed voorspeld is natuurlijk... :P ) Kijk uit naar het report!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
twee keer Microdosis LSD deze week. nu met maar 1 dag er tussen. Werkte prima de tweede keer ook. Twee topdagen gehad.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bobsacamano zei:
twee keer Microdosis LSD deze week.
Klik om te vergroten...
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier lees je wat van mijn ervaringen zowel die van een paar anderen.

viewtopic.php?f=10&t=58333

Trinity zei:
Bobsacamano zei:
twee keer Microdosis LSD deze week.
Klik om te vergroten...
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!
Klik om te vergroten...
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lorazepam met een goede hoeveelheid alcohol.
Achteraf erg onverantwoordelijk met de alcohol om gegaan zoals altijd...
Wel als een roos geslapen :)
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bobsacamano zei:
Hier lees je wat van mijn ervaringen zowel die van een paar anderen.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=58333

Trinity zei:
Bobsacamano zei:
twee keer Microdosis LSD deze week.
Klik om te vergroten...
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Thanks! Erg interessant!
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed gisteravond, dat wordt weer lekker naar het plafond staren :rolleyes:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afgelopen zaterdag overdag in een park 2c-b, in de avond alcohol en coke.

Een jaar geen coke gedaan en weet weer precies waarom ik het niet doe. Simpel weg gewoon geen effect wat mij aan staat jammer genoeg heb ik nog aardig wat over.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook afgelopen zaterdag wat bier tijdens een (illegaal) bos feest , next week again...
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gisteren om half 8 dikke lijn speed van ~150mg, zit nog steeds rechtop in m'n bed ervan :rock:
D
Dreamer4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Afgelopen weekend 1 XTC pil van 180 mg. 3 x 3,5 ml GHB vervolgens nog een halve Joint White Widow,
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
2-FMA, nu.

Yesh mäster?
Wot you wamme do?
Work work.
Work complete.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jmths zei:
2-FMA, nu.

Yesh mäster?
Wot you wamme do?
Work work.
Work complete.
Klik om te vergroten...
Ik heb die pas 1 keer gebruikt en dat was recreatief, maar voelde wel als een van de meest functionele stims inderdaad.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kerstavond ghb. Eerste kerstdag wiet en hasj. Fijne kerst zo hoor.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ZOU gister 2cb doen voor de eerste keer maar dat ging niet door helaas.. Door omstandigheden, huisdier kwijt met vuurwerk, lekke band met de auto, was ik zo, naja niet in mijn hum dat ik het heb uitgesteld! Dus ik had een paar jointjes alleen :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Helenas zei:
Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen :grin:
Klik om te vergroten...
:grin:

Was het ook heel anders dan andere psychedelica die je al kende? Jij gebruikte toch wel 2c-e en 4aco?
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Helenas zei:
Gister dan eindelijk lsd gedaan! Was een fijne kennismaking maar een lage dosis. Wat wel super fijn was dat ik me lichamelijk echt top voelde! Zeker vaker proberen :grin:
Klik om te vergroten...
:grin:

Was het ook heel anders dan andere psychedelica die je al kende? Jij gebruikte toch wel 2c-e en 4aco?
Klik om te vergroten...

De visuals waren redelijk hetzelfde maar met 2ce voel ik me lichamelijk vaak waardeloos en heb ik geen trek. Nu kon ik nog van alles ondernemen en heb ik super veel lekkere dingen gegeten :tongueout: Ik zie mezelf dit wel doen op een mooie zomerdag en dan door de duinen wandelen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."