#1
Ben nu net begonnen aan me eerste keer LSD met @HardstyleGabber als trip sitter
Klinkt inderdaad wel interessant. Was het enkel propofol? Vaak gebruiken ze een combinatie van verschillende middelen voor narcose.Propofol. In het ziekenhuis eerder vandaag. Je komt ermee in een soort narcose, waarbij je nog wel zelfstandig ademt.
Raaare ervaring zeg. Ik weet dat ik echt heel raar gedroomd heb, maar kan me er helemaal niets specifieks van herinneren. Toen ik bij kwam was het net alsof ik de werkelijkheid (alle perceptie) door een klein raampje zag, vergeleken bij de 'plaats' of staat waar ik eerder tijdens de narcose in was, waar alles helemaal open was. Ik was ook super vredig de eerste minuten toen ik bij kwam. Net zoals wanneer ik ontwaak uit slaap, maar dan in plaats van enkele seconden echt minuten lang. Ik kon toen precies zien hoe mijn gedachten toen langzaam weer mijn persoon met mijn meningen en opvattingen opbouwden. Langzaam weer vastgezet in de gevangenis van het ego.
Best een interessante ervaring.![]()
Ik lig nog op bed ,kijk tv en ga zo mijn restje heroïne van gisteren oproken....m'n methadon al gehad en werk inmiddelsIk zal vast beginnen
Ik heb het laatst wat gebruikt gister, het was speed, en heb het thuis gebruikt
~BKJN
De dokter noemde het ook grappend een tripje van het ziekenhuis hehe.
Dat is al afgelopen hoor. Hij poste dat op woensdagVeel plezier!!mile
![]()
Foutje moet kunnenOh! LOL....![]()
Xtc 220mg gister, dit maal een hele in 1x (in plaats van halve en na uur nog een halve) was duidelijk wel een andere ervaring. Inslag was echt WOW, in 1x tintelen en ON. En zweten zo erg dat mijn kleren helemaal nat waren. Volgende keer doe ik het toch weer op oude manier, mede omdat de piek dan veel langer duurt. Maar beide opties zijn ergggg leuk.mile:
Was weer erg gezellig met ditmaal Roze Olifant als gezelschap op de chat. Toch leuk want omdat mijn inwerktijd altijd vrij lang is, piekte we op dezelfde tijd.
![]()
![]()
Er staat toch dat ze 220mg op heeft? Hoe kom jij bij 330mg uit?Als ik goed reken heb je dus 330mg op.
Er staat toch dat ze 220mg op heeft? Hoe kom jij bij 330mg uit?
Heb ik nog nooit gecombineerd! Sowieso in m'n leven nog maar 2 keer keta gedaan geloof ik. Heb je het leuk gehad?MDMA en keta op Reaktor met oud en nieuw, lekkere combi is dat toch.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."