Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
168 weergaven
18-5-2026
H
Hunty006Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben nu net begonnen aan me eerste keer LSD met @HardstyleGabber als trip sitter
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Propofol. In het ziekenhuis eerder vandaag. Je komt ermee in een soort narcose, waarbij je nog wel zelfstandig ademt.

Raaare ervaring zeg. Ik weet dat ik echt heel raar gedroomd heb, maar kan me er helemaal niets specifieks van herinneren. Toen ik bij kwam was het net alsof ik de werkelijkheid (alle perceptie) door een klein raampje zag, vergeleken bij de 'plaats' of staat waar ik eerder tijdens de narcose in was, waar alles helemaal open was. Ik was ook super vredig de eerste minuten toen ik bij kwam. Net zoals wanneer ik ontwaak uit slaap, maar dan in plaats van enkele seconden echt minuten lang. Ik kon toen precies zien hoe mijn gedachten toen langzaam weer mijn persoon met mijn meningen en opvattingen opbouwden. Langzaam weer vastgezet in de gevangenis van het ego.

Best een interessante ervaring.:sweatsmile:
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSD microdosis vannochtend. Heb weer heel wat werk verlegd. Gister avond dmt was een bizar mooie ervaring. Report volgt nog. Eerst even de ervaring verwerken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Propofol. In het ziekenhuis eerder vandaag. Je komt ermee in een soort narcose, waarbij je nog wel zelfstandig ademt.

Raaare ervaring zeg. Ik weet dat ik echt heel raar gedroomd heb, maar kan me er helemaal niets specifieks van herinneren. Toen ik bij kwam was het net alsof ik de werkelijkheid (alle perceptie) door een klein raampje zag, vergeleken bij de 'plaats' of staat waar ik eerder tijdens de narcose in was, waar alles helemaal open was. Ik was ook super vredig de eerste minuten toen ik bij kwam. Net zoals wanneer ik ontwaak uit slaap, maar dan in plaats van enkele seconden echt minuten lang. Ik kon toen precies zien hoe mijn gedachten toen langzaam weer mijn persoon met mijn meningen en opvattingen opbouwden. Langzaam weer vastgezet in de gevangenis van het ego.

Best een interessante ervaring.:sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Klinkt inderdaad wel interessant. Was het enkel propofol? Vaak gebruiken ze een combinatie van verschillende middelen voor narcose.

Hoop dat alles verder goed met je gaat?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Benieuwd naar je DMT report Platina!

Edit:

Haha precies tegelijk gepost Bee.

Ik heb alleen gehoord van Propofol, ze vertelden steeds precies wat ze deden. En alles gaat (gelukkig) goed met me, thanks. :confused:mile: Dit was voor een gastroscopie om een vernauwing in mijn dunne darm te bekijken (en met een ballonnetje die vernauwing wat groter te maken), gerelateerd aan waarschijnlijk Crohn dus.

Volgende week mag ik trouwens weer, dus ben benieuwd naar m'n volgende trip. :wink: De dokter noemde het ook grappend een tripje van het ziekenhuis hehe.
M
MarcelineLid
01-01-2024, 00:00
#6
DhrBKJN zei:
Ik zal vast beginnen :rolleyes:

Ik heb het laatst wat gebruikt gister, het was speed, en heb het thuis gebruikt :grin:


~BKJN
Klik om te vergroten...
Ik lig nog op bed ,kijk tv en ga zo mijn restje heroïne van gisteren oproken....m'n methadon al gehad en werk inmiddels
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oh! LOL.... :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
De dokter noemde het ook grappend een tripje van het ziekenhuis hehe.
Klik om te vergroten...
:tonguewink: Een geluk bij een ongeluk laten we maar zeggen.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Buiten in de tuin een jointje met kruidenthee
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hunty006 zei:
Ben nu net begonnen aan me eerste keer LSD met @HardstyleGabber als trip sitter
Klik om te vergroten...

Veel plezier!! :))
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#11
SanneBanne zei:
Veel plezier!! :confused:mile:)
Klik om te vergroten...
Dat is al afgelopen hoor. Hij poste dat op woensdag :tearsofjoy::tearsofjoy:
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#12
SanneBanne zei:
Oh! LOL.... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Foutje moet kunnen :joycat:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drank gister , en net zal wel doorgaan tot zaterdag lol
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Xtc 220mg gister, dit maal een hele in 1x (in plaats van halve en na uur nog een halve) was duidelijk wel een andere ervaring. Inslag was echt WOW, in 1x tintelen en ON. En zweten zo erg dat mijn kleren helemaal nat waren. Volgende keer doe ik het toch weer op oude manier, mede omdat de piek dan veel langer duurt. Maar beide opties zijn ergggg leuk. :) :hearteyes::grimacing: Was weer erg gezellig met ditmaal Roze Olifant als gezelschap op de chat. Toch leuk want omdat mijn inwerktijd altijd vrij lang is, piekte we op dezelfde tijd. :grin: :hearteyes:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
SanneBanne zei:
Xtc 220mg gister, dit maal een hele in 1x (in plaats van halve en na uur nog een halve) was duidelijk wel een andere ervaring. Inslag was echt WOW, in 1x tintelen en ON. En zweten zo erg dat mijn kleren helemaal nat waren. Volgende keer doe ik het toch weer op oude manier, mede omdat de piek dan veel langer duurt. Maar beide opties zijn ergggg leuk. :confused:mile: :hearteyes::grimacing: Was weer erg gezellig met ditmaal Roze Olifant als gezelschap op de chat. Toch leuk want omdat mijn inwerktijd altijd vrij lang is, piekte we op dezelfde tijd. :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Leuk dat je mdma zo leuk vind! Is het ook! Pas je wel op met je dosering? Als ik goed reken heb je dus 330mg op. Dat is echt best een hoge dosering. Nu weet ik uit je andere posts dat je niet heel licht bent ( bedoel t niet rot hoor) maar dan nog is 330mg wel hoog. En was je laatste xtc ervaring wel 3 maanden geleden?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dunnetjess33 zei:
Als ik goed reken heb je dus 330mg op.
Klik om te vergroten...
Er staat toch dat ze 220mg op heeft? Hoe kom jij bij 330mg uit?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Er staat toch dat ze 220mg op heeft? Hoe kom jij bij 330mg uit?
Klik om te vergroten...

Sorry ik las verkeerd. Ik dacht dat er stond eerst een hele en een na een uur nog een halve. Maar er staat in ene x een hele ipv een halve en daarna nog een halve. Sorry!
Dan is het nog wel wat aan de ruime kant maar al wel een stuk minder. Pardon! Ik zal wel ff naar de Pearl toe :grin:
Maar de 3 maanden houd SanneBanne zich wel aan?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
:screamcat:Nee, geen 330mg, dat is veel te veel! Had er nu 2 maanden tussen gelaten, maar ga nu netjes 3 maanden wachten. Toch nog moeilijker als ik dacht om er echt 3 maanden mee te wachten, de high is zo leuk.
Vinden jullie 220mg te hoog voor mijn 115 kilo? Ik had zeker niet het gevoel dat het te heftig was, al ga ik het volgende keer wel weer op de "oude manier" doen, dus halfje en later weer halfje.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij houd niemand zich altijd aan de 3 maanden regel. Ik doe het nu pas ook voor de eerste keer.

Ont: Gister een haze joint in een parkje in de buurt
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelibee zei:
MDMA en keta op Reaktor met oud en nieuw, lekkere combi is dat toch.
Klik om te vergroten...
Heb ik nog nooit gecombineerd! Sowieso in m'n leven nog maar 2 keer keta gedaan geloof ik. Heb je het leuk gehad?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."