Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leg is uit mischien een domme vraag maja :P"
"dus tabak hoef er niet bij? dan is dat tog makkelijker dn eentje draaie of zie ik dat verkeerd? heeft het ook na delen??"
"Angramar Temenos zei: Ik vind het vooral lekker om een goed stukje ice hasj te roken met een mini-waterpijpje. Klik om te vergroten... verkruimel jij je hasj dan of leg je er gewoon een blokje in?"
"dankjulliewel ik ga der vandaag gelijk eentje halen :P"
"acidboy zei: En ook ik begrijp er geen fuck van dat er mensen zijn die niet snappen hoe een pijpje werkt, kom nou, gebruik je verbeeldingskracht eens. Klik om te vergroten... ik dacht misschien is er wel een speciale manier voor ofzo. zo gek is dat tog niet?"
"soow knetter maat!! hasj 4 live"
"te hard gaan is gwn fucking lekker!"
"en hoe was het?"
"mijn eerste keer xtc was ook op een feest. valt allemaal wel mee hoor. de meeste kans op wat er fout kan gaan is tog wel dat je misselijk word, maar je vrienden doen het ook zij je en hun hebbe vast geen troep. en als je niet misselijk word is het de mooiste feestje van je leve. geloof me"
"ExceptionalInsight zei: ExceptionalInsight zei: Als je het graag wilt doen zorg je dat je zelf je pillen koopt en laat testen zodat je weet hoeveel je moet nemen en of ze uberhaupt MDMA bevatten. Ook niet ervan uit gaan dat, omdat het van vrienden komt, het betrouwbaar is. Zelf laten testen! Klik om te vergroten... pilliemonster zei: maar je vrienden doen het ook zij je en hun hebbe vast geen troep. Klik om te vergroten... En verder inderdaad wat acidboy zegt. Klik om te vergroten... vraag gewoon aaj je vienden of ze die zelfde pillen eerder hebbe gebruikt. zegge ze ja en het is geen troep dan vin ik dat je het gewoon kan doen... zegge ze nee doe dn maar niet"