Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik was 14 of 15 toen ik voor het eerst paddo's nam.. 16 eerste keer XTC"
"Hm dat moeten toch (vrij grote) witte driehoekjes - ik weet de naam niet - zijn geweest. Ik weet nog dat het was alsof ik de maan door een spectrum zag haha"