Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ghb haha nooit van gehoord. Tot me zwager zei dat ie het bij zich had in spanje. Ik ben eigenlijk meer een wiet/hash roker. Ik ben geen liefhebber van al die andere rotzooi als pilletjes, coke etc. Maar hij legde uit dat ghb anders was en de werking van ghb veel lekkerder was. Bijv: geil, en echt relaxend. Nahja op vakantie had ik zoiets van nahja 1 xtje kan geen kwaad. En toen ik het gebruikt had, had hij opzicht gelijk volgende dag wou ik weer, want ik had afgesproken op het strand met een meisje. Ik dacht ghb is wel handig nu. Dus ik had zeker wel 2 dopjes ghb op in 2 uur tijd, en ik voelde hem echt wel. Maar dat hele afspraakje ging niet meer door enzo. En toen was de werking van ghb heel vreemd. Ik voelde me kut en nogal slapjes. Mijn vraag is: als jij je focust op 1 ding als je ghb gebruikt, en het gaat ineens niet meer door. kan dat dan de werking veranderen? want van vrolijk naar down is nogal een groot verschil. Het zullen wel de hormootjes geweest zijn"
"Ik snap de reden tot sluiting wel. Maar vind het niet echt nodig. Ik vind het vreselijk irritant, als je bijv naar de shop gaat, en der komen van die snotneusjes naar je toe die vragen of je wiet voor ze wilt halen. Als jochies van 13/14 al lopen te blowen, snap ik idd wel wrom mensen gaan klagen en de shops dicht willen hebben. Maar mensen die blowen en het gwn relaxend vinden, voor die mensen moeten de shops gwn open blijfen. Je kan niet iets geven en dan ineens afnemen, nederland haed er eerder aan moeten denken vind ik. Nu lijkt het me nogal moeilijk om alle shops te sluiten. Alleen amsterdam al, zoveel toeristen komen daarheen voor de shops. Het zal zeker wel rellen veroorzaken als alle shops sluiten!"
"Uhm opna wiet en hash. Alleen maar ghb en dat was dit jaar nog, toen ik 18 was"