Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wobble zei: COOKIE IST KRIEG ! vond ik wel een leuk filmpje en weet iemand meschien hoe dat nummer heet dat ze gebruiken ? :P Klik om te vergroten... kijk hoe faking hard die ouwe bij 29seconden losgaat!!! vind zelf amon amarth heel gaaf!!!"
""
"Hallo. Na er lang (stoned) over na te hebben gedacht ben ik tot de conclusie gekomen dat ik maar eens met het dagelijkse blowen moet stoppen. ik ben een beetje veel op het zelfde stonede niveau, en volgens mij ontwikkel ik me op deze manier alles behalve optimaal. ik ben het een beetje zat en ga dus nu ook maar eens een tijdje ermee stoppen. Ik ben benieuwd of er andere mensen deze keuze ook hebben gemaakt na ook veel dagelijks te hebben gesmoked en en ook benieuwd hoe het jullie nou beviel. Ik ben niet van plan om met trippen te stoppen want dit staat hier absoluut buiten. Ook ga ik vast nog wel eens een jointje roken maar dan met een lange tijd ertussen zodat ik niet snel weer naar de shop ren Als iemand nog een tip heeft wat bij hem/haar goed hielp aarzel dan niet en vertel he, want ik heb niet het idee dat het erg gemakkelijk is en hulp is altijd welkom"
"Ewie zei: Volgens mij zijn er zo nog 150 topics te vinden Als je echt wilt stoppen, gewoon stoppen.. Het is niet zo'n ramp en de effecten van het stoppen vallen heel erg mee. Maar tis best lastig om uit die hele sleur te komen, vaak uit verveling toch maar het rondje coffeeshop maken, vooral na het werk heb ik best moeite om er géén te gaan roken. Gewoon zorgen dat je constant bezig bent, afspraken maken en die ook nakomen etc helpen ook wel... Klik om te vergroten... Jah precies ik ben daar ook het meest bang voor. mijn hele leven is deels opgebouwd uit -tijd om te smoken, -naar de shop gaan, - smoke vrienden bellen enz.. ik heb net gewerkt en had op de terugweg wel de neiging om langs de shop te fietsen maar fak dat, ben meteen naar huis gegaan! Ik kga zo lekker wat eten en dan slapen en morgen heb ik dan 1 dag niet gesmoked!, De vorige dag dat ik niet had gesmoked kan ik me echt niet meer herrinneren dus het is wel nodig, v.b: toen ik net naar boven liep was ik ook alweer vergeten wat ik ging doen. daar iriteer ik me best wel aan. Dus ik hoop dat ik t vol houdt"
"cropp zei: koop je van het geld wat je in 2 dagen uit spaart toch een vet computerspel of zo, heb je meteen iets om op te focussen... Klik om te vergroten... hmm ik ben niet zo'n gamer. maar iets kopen van mijn smoke geld waar ik tijd mee dood vind ik wel een goede :P"
"Tnx jah ik had het er vandaag met een vriend over die vertelde me dat toen hij was gestopt hij eigelijk bijna geen verschil merkte kwa bewustzijn. Zelf wil ik stoppen of in iedergeval drastisch minderen vanwege mijn toch best moeilijke opleiding. En ik vind het zonde om mijn toekomst door iets wat zo weinig met me doet als een joint te laten verpesten. Ook zie ik me zelf zeker nog wel gaan blowen weer. Maar liever in periodes met minder verantwoordelijkheden. Ook af en toe in het weekend moet wel kunnen maar ik weer eerst blijven doorzetten om het een tijd niet te doen. Want dit wordt het moeilijkst. Ik wil niet morgen weer beginnen want dan heb ik nog niks voor me zelf bereikt en is weer een doel niet gehaald zit nu bijna op dag 2 niet smoken"
"maar wel een mooi plantje heb nu geen last meer van die stress ben blij dat ik t zolang al heb volgehoude"
"NEYS zei: Ik hoor mensen geregeld zeggen dat als ze alleen trippen ze ook een tripmaatje hebben. Nu snap ik wat ze bedoelen. Ik zat de hele tijd te praten met iemand waarvan ik dacht dat die over mijn schouder mee keek wat ik allemaal aan het doen was. Terwijl ik natuurlijk helemaal alleen was. Ook keek ik niet meer uit mijn eigen ogen. Ik zag alles ongeveer een meter van achter mijn eigen hoofd. Een hele rare ervaring. Klik om te vergroten... there's someone in my head but it's not me Pink floyd - brain damage! prachtig nummer dat met mezelf in discussie zijn ken ik wel. niet alleen uit trips. gebeurt normaal ook wel is"
"Hoi, Interesant tripreport. Ik vond het boeiend om te lezen en krijg ook weer zin om te trippen Ook mooi dat je er wat van hebt geleerd. bye"