#1
12 blowen,13xtc,speed ,14paddo s,15 coke snuiven,16 basen,21 ghb,23 LSD , 27 opium/heroine en methamfetamine(1 malig) en tussendoor ook nog wel eens een vedwaalde popper,2-cb,2c-t-7 (was te koop in de smartshop) ![:)]()
ik ookPothead. zei:15.
Speed&paddos
WhizzJunk zei:ik ookPothead. zei:15.
Speed&paddos![]()

Xeloc zei:denk niet dat hij de combinatie bedoelde?

Haha ik zit daar nu aan de denken, op mijn 2e (3e?) in ieder geval, heel jong al, heb ik eens een wodka-jus gedronken. Ik was toen de tijd gek op jus d'orange, en mijn papa had een wodka-jus voor mijn moeder gemaakt, maar dat wist mijn moeder niet dus toen had ik het op gedronken.25tolife zei:Eerste keer hard drugs was voor mij 15 (of 5 als je alcohol meetelt wat het ook doet denk ik zo toen me ma een drankje gaf als ik niet kon slapen in de avond...) met een pilletje en toen ging de bal rollen...![]()
Daarna wiet, meer drank, en tripmiddelen toen ik een jaar of 19-20 was.![]()
TRAVOLTA zei:13- blowen
14- alcohol (uitzonderingen als nipjes wijn etc overgeslagen dus, dit is gewoon de 1e x opstap gaan)
15- roken proberen
16- xtc en coke
17- mdma kristallen, speed en salvia.
en dan staan in de (nabije) toekomst op t programma; salvia (goed doen), truffels en lsd.
ben toch wel nieuwsgierig naar die pschygedelica![]()
YawningMan zei:De actieve stof uit paddo's gesynthetiseerd is lijst I, ofwel hard drugs. Paddo's zelf daarentegen zijn lijst II. Dit heeft verschillende redenen. Eigendom over iets wordt op veel manieren gevestigd in de wet, mooiste voorbeeld is natrekking. Als een boer bepaalde psilocine of psilocybine bevattende paddestoelen op zijn weiland heeft groeien, zou hij, mochten deze lijst I zijn, per definitie strafbaar zijn wegens eigendom/middelijk bezitter. Zo zouden Staatsbosbeheer en Natuurmonumenten bijvoorbeeld, naast particulieren, ook zonder bedoelingen, ook flinke criminele organisaties worden volgens de wet![]()
Ofwel, paddo's (nog steeds) zijn geen hard drugs.
Heb voordat ik sociologie ging doen even rechten gedaan, vandaar..
In ieder geval, voor mij was het LSD, ik was 18.
Vanaf 15 begonnen wel met roken en drinken, vanaf 16 kwam blowen, 17 paddo's en benzo's.
Pas nadat ik 20 was andere hard drugs gedaan naast LSD. Bepaalde medicatie en DMT.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."