#1
Dit wordt een leuke :P
12 - Nicotine
16 - Alcohol
19 - XTC, Amefetamine, Dextro Amfetamine, Mephedrone, MDMA kristallen, Wiet (etc.).
Het gaat opeens zo snel :P
Het lijstje wordt binnenkort nog aangevuld
bedoelde er geen "zoekactie" van.
ik weet ook waar men de RCs haalt.
maar ik bedoelde ermee "waar haal je de mmc?' omdat 3mmc naar mijn weten nietmeer bestaat en het nu 3cmc of iets anders noemt.
al de oude RCs zoals 3-4mmc , hexen, en andere bestaan nietmeer en staan nu onder een andere naam.
3mmc en hexen zijn gwn nog tekoop.bedoelde er geen "zoekactie" van.
ik weet ook waar men de RCs haalt.
maar ik bedoelde ermee "waar haal je de mmc?' omdat 3mmc naar mijn weten nietmeer bestaat en het nu 3cmc of iets anders noemt.
al de oude RCs zoals 3-4mmc , hexen, en andere bestaan nietmeer en staan nu onder een andere naam.
Mag ik vragen waarom coke?
I.m.o. net de minste boeiende (en erg overprijsde) van dit drietal... ik zou van harte MDMA/XTC aanraden, voor mij echt met stip de meest bijzondere van de drie! Speed is ook wel leuk op z’n tijd, ik word er erg creatief van, maar wint het per definitie niet van de liefde van MDMA wanneer dat goed valt. Ik vind MDMA ook niet een heel erg duidelijke upper, veel zweveriger/chiller/dromeriger dan de standaard stimulant.
Helemaal je eigen keuze verder natuurlijk, ben wel benieuwd naar je beweegredenen.
Met jouw nick (waar ik altijd honger van krijg, gevulde portobello’s, yummm) had ik minstens verwacht dat je een beetje een psychedelicaliefhebber was, maar niet dus?![]()
bedoelde er geen "zoekactie" van.
ik weet ook waar men de RCs haalt.
maar ik bedoelde ermee "waar haal je de mmc?' omdat 3mmc naar mijn weten nietmeer bestaat en het nu 3cmc of iets anders noemt.
al de oude RCs zoals 3-4mmc , hexen, en andere bestaan nietmeer en staan nu onder een andere naam.
Waar haal jij elke keer jou informatie vandaan.
Meestal reageer ik niet.. Maar vaak schrijf je dingen dat ik denk 'waar haalt hij het vandaan'
Ja moest het nu toch even kwijt..
Toevallig woon ik ook dichtbij Maasje, je moet maar rondlopen bij de bootjes onder de brug en er komen al gasten vragen of je spul wilt kopen lolBij de eerste keer harddrugs was ik 19, en het was xtc. Een half jaar ervoor hadden ze me in de bak gedraaid omdat ik af en toe in Maastricht wat sportgras ging halen om door te verkopen aan m'n vriendjes … (Ik ben Belg.) Volgens de politieverslagen moest ik dan wel zeker een grote kennis hebben van het drugsmilieu als ik dat klaargespeeld kreeg … Grote kennis!? Je moest verdorie al hard je best doen wou je in die tijd 15 minuten rondlopen in Maas' en ZONDER drugs in je zakken thuiskomen! Ja, lang verhaal kort … Drie weken voorhechtenis met een zware depressie die ik ervoor al had net voor m'n 19 jaar … Toen ze me dat flikten omwille van een beetje sportgras boeide het allemaal echt niet meer hoor, en heb ik zonder twijfel of omkijken ook zwaarder spul beginnen proberen.
Hee ook uit SchijndelBij die rooie uit schijndel jonge! Snapte
Waarschijnlijk omdat je em in de oven hebt gedaan lol.15, alcohol.
Flauw, ik weet het, maar het is toch echt een harddrug!!
Hoe het was? Tja, mijn pubertijd was in het eerste decennium na 2000, ook wel het "breezertijdperk" genoemd, zeker de eerste helft! Iedereen in mijn vriendenkring dronk al op jonge leeftijd, voornamelijk Bacardi Breezers, maar al gauw ook bier en sommigen zelfs rum en vodka. Ben zelf nooit echt een liefhebber geweest van Breezers en stapte gauw over naar pils.
edit:
Kennelijk tellen paddo's ook mee, dan kan ik toch nog iets toevoegen aan mijn "harddrugs lijstje"!
17, paddo's. Was op een pizza, verse paddo's erop belegd nadat de pizza klaar was uit de oven. Denk dat ik te weinig had want ik merkte helemaal niks. Misschien maar goed ook want het was tijdens een studentenfeest waarbij het bier rijkelijk vloeide. Kan me nog herinneren dat niemand die van de pizza had gegeten, iets bijzonders merkte. M'n eerste "echte" trip was vele jaren later, vrij recent eigenlijk (met 7,5 gram verse truffels).
Nope...En paddos zijn soft drugs
Yope.Nope...
Ik wil niet de wijsneus uithangen, maar ben je verslaafd aan Benzos stap dan ALTIJD over naar diazepam voor een afbouwschema. Kortwerkende benzos zoals oxazepam en lorazepam (eigenlijk middenlangwerkend) verhelpen je problemen niet. Diazepam heeft een hele lange halfwaarde tijd en bouwt zelfs op tot soms wel 100 uur.Daarnaast Benzo's: oxazepam, Lorazepam, Diazepam. Ook in zeer hoge dosis (40 mg diazepam over een dag) Kijk uit met Benzo's!! ze werken zeer verslavend en tollerantie bouw je al na een week gebruik op. Als je ze langer dan 3 maanden dagelijks slikt is het zeer, ZEER moeilijk om er van af te komen. Afbouwschemas kunnen soms langer dan een jaar duren en dan nog is het heel erg moeilijk om de laagste dosis te laten vallen. Mensen worden daarvoor vaak speciaal opgevangen in psychiatrische inrichtingen, om af te kicken. 6 a 7 maanden is daarbij geen uitzondering.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."