Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"- op t water op een opblaasdolfijn ( hij was nogal plat dus je kon er makkelijk op liggen... ) - parkje - tuinhuis van een onbekend persoon ergens in amsterdam - zwembad - pashokjes Polo Ralf Lauren. ( kakkerzaak ) - in de auto in de achterbak bij familie ( sick.. ) - Invalidetoilet ziekenhuis. zo. beat that :'D"
"ja maar volgends mij zet jij al jou keren dat je ooit geneukt hebt. en als dat zo is is het wel zielig, want ik zet alleen mijn rare shit van afgelopen 4 maanden. :'D en eettafel en in bad is niet echt suuuuperorgineel. maar okee. je krijgt er een annoe voor ! respect ;]"
"Als je begint te vertellen over "dat het veel beter voor de mensheid zou zijn als de overheid alles gelijk maakt, dus iedereen hetzelfde geld en dezelfde rechten. Dan is er geen ongelijke verdeling" En vervolgens als iemand tegen je zegt: "heet dat niet communisme ? " antwoorden: "oh. ""
"Dit heb ik dus ook meegemaakt, maar dan met brownies. met z'n 3'en en alleen ik was degene die het super erg voelde ( was ook helemaal bad gegaan enzo, en zag echt RARE shit. gewoon heel .... vaag je verwacht het niet ;] ) Misschien was de dosis niet goed verdeeld ? Die andere 2 vriendinnen van me aten niet zo heel veel omdat ze misselijk werden van de chocola, en t kan natuurlijk dat ik t deel had met heleboel hasj, maar zowiezo kan ik er helemaal niet tegen. maar ik rook en blow wel regelmatig, en die andere had 1 nog nooit gerookt of iets gedaan en de andere wel eens gerookt, maar beide voelde niks. Ik denk dat het aan de persoon ligt maar het kan natuurlijk liggen aan dat je als je vaker blowt het gevoel eerder herkend en erop in gaat. het is lastig.."
"I love it! top!"
"omg. tis wel heerlijk om met je hoofd omlaag te hangen in kleermakerszit op t gras. 's nachts,. en dan je haren langs je gezicht. en maar chillen... En beetje bewegen. yeh."
"SoSSoS zei: oke ik ging echt kapot toen ik dit las:P Angramar Temenos zei: Je hebt ook nog de XTC fietsmode. Dit wordt als volgt bereikt: Je hebt nodig: Een eenwieler Een schans Een clownskostuum XTC een dildo een geit een megafoon. een grote bak met stront een stoel gras lijm Plaats de schans, bind de geit voor de schans aan de stoel vast. Leg de grote (30+ liter) bak met stront op de stoel. Doe het clownspak aan, en maak een groot gat in het pak op de rug. Smeer hier de lijm op, en daarop weer het gras. Slik nu je XTC, en wacht tot deze werkt. Pak de eenwieler en de megafoon; Fiets zo hard als je kan richting de schans. Neem de megafoon en schreeuw er "ICH BIN EIN BERLINER" door. Op het moment dat je de schans bereikt en in de lucht zit met de eenwieler, spring je zo hard als je kan van de eenwieler, trek je je broek uit, en ram je de dildo in het plasgat van je penis, buk voorover en ram je hoofd in je anus. Als alles goed gaat kom je nu met een kapotte penis en je hoofd in je anus neer op de grond tegen de geit aan, die keihard schrikt, probeert weg te rennen en daarmee de stoel met stront omgooit, zodat dit op je hoofd valt, terwijl je neerkomt op de geit die onder je gewicht gevangen zit, en ook bedekt wordt met stront. Als het goed is gaat de geit stukken gras van je rug kauwen; de sensatie van gebroken botten, een kapotte lul/anus, stukken huid die door de geit mee worden gescheurd en de zachte, stinkende diarree en de XTC zullen ervoor zorgen dat je harder gaat als ooit te voren! Echt een tip, proberen! Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... omg :'D xtc love."
"mijn dealer is tevens een hele goede vriend van me. heb zelfs zijn huissleutel :'D dusjaa. heerlijk. En als ik ergens anders haal vraag ik eerst rond en check internet. En omdat ik heel kwetsbaar ben laat ik meestal eerst anderen testen."
"Oom Klaas zei: SchilDpadDo zei: glamourcide zei: mijn dealer is tevens een hele goede vriend van me. heb zelfs zijn huissleutel :'D Klik om te vergroten... ik zou niet weten of ik dit wel zo fijn vind. Ik kan het goed met mijn dealers vinden enzo. Maar om hem nou echt een goede vriend te noemen. Een vriend hoort naar je problemen te luisteren enzo. Mijn dealer moet dat geen ruk kunnen schelen. Ben blij dat ze niet sentimenteel , maar gewoon zakelijk zijn. Af en toe een babbel. Want stel hij word opgepakt, of erger, neergeschoten/gestoken. Als het een vriend is , zou ik dit echt erg vinden. Maar bij mijn dealer is het lullig. Maar dat is het risico. Ik zal er niet over treuren ofzo.Dan vindt ik het een stuk minder erg. Klik om te vergroten... Precies, vrienden als dealer of andersom is gevaarlijk. Klik om te vergroten... Hoezo is het gevaarlijk? Ik bedoel. Een vriend vertrouw je toch gewoon? Ik chill heel vaak bij hem thuis, en dan komen klantjes langs, heel gezellig enzo. maar ik zie hem gewoon als een vriend. En een gewone vriend, die niet dealt, kan ook aangereden worden of opgepakt voor weetikveelwat. Het zou idd erger zijn ja, en hij loopt een grote kans, maar ik voel me juist veilig hiermee. Je weet dat hij je goed spul geeft, en meestal met een vette korting. Ik zie er niets gevaarlijks mee. Dealers zijn ook mensen :'DD"
"Oom Klaas zei: Ik heb het niet over ongelukken. En ik denk dat je goed genoeg begrijpt waarom dat gevaarlijk zou kunnen zijn, als je dat niet begrijpt is het voor jou een risico om zo iemand als vriend te hebben. Klik om te vergroten... okee. dat vind jij :'D"