Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e x harddrugs

Leeftijd 1e x harddrugs

409 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
CakeSpaceBE zei:
(in volgorde)

Cannabis : 16
XTC : 17
Shrooms : 17
GHB : 17
Speed : 17

meeste was experimenteren :tongueout:
Ik doe nu alleen maandelijks XTC voor het beste effect :hearteyes:
en 1 of 2 keer per maand een jointje in het weekend.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Als je het beste effect van xtc wil krijgen moet je het absoluut niet maandelijks doen hoor. Helaas ligt de frequentie voor gezond gebruik wel wat lager.
j
j-1993Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Cannabis : eerst jointje proberen 11
Speed : 12/13 keer lijntje geprobeert
xtc : 15 ( merkte er weinig van vast slechte pillen)
speed : 16 nu elke weekend meestal 1 a 1,5 per weekend.

en had nog vraag,ik haal nu in het weekend altijd wel een grammetje op maar dit heb ik in 1 avond/nacht ook gelijk weer op.degene waar ik het van koop doet er minstens een week mee
dus hoeveel is normaal per avond/nacht? :flushed:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
j-1993 zei:
Cannabis : eerst jointje proberen 11
Speed : 12/13 keer lijntje geprobeert
xtc : 15 ( merkte er weinig van vast slechte pillen)
speed : 16 nu elke weekend meestal 1 a 1,5 per weekend.

en had nog vraag,ik haal nu in het weekend altijd wel een grammetje op maar dit heb ik in 1 avond/nacht ook gelijk weer op.degene waar ik het van koop doet er minstens een week mee
dus hoeveel is normaal per avond/nacht? :flushed:
Klik om te vergroten...

0 Gram per avond is normaal.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hersencellen herstellen zich toch niet meer?

Ben bang dat dit een verloren zaak is.
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Technofanaat zei:
Launched zei:
Was 15 toen ik paddo's at, toen ze nog legaal waren... Op m'n 16e truffels (geweldig) en halfjaartje later LSD, maar dat sloeg niet aan wat ik achteraf niet eens zo erg vind. Ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in tripmiddelen, en misschien een keertje mdma nemen ofzo op een goed feest.

Die paddo's vind ik achteraf gezien natuurlijk veel te vroeg, ik zou het ook niemand aanraden omdat ik zelf niet echt door had dat ik er nog niet klaar voor was... Maar ja ik ben nu pas 17 dus ben er officieel nog steeds niet klaar voor, maar voor mijn gevoel wel dus ik ga binnenkort voor de 2e x aan de truffels.

peace
Klik om te vergroten...
je bent er nu niet alleen met je gevoel niet klaar voor, je bent er gewoon nog niet klaar voor (je hersens niet, jij dus)
Klik om te vergroten...

Dus nog maar een keer: voor mijn gevoel wel, officieel (m'n nog lang niet volgroeide hersens, hoe je het ook wil noemen) niet. Maar ik heb er dus wel een goed gevoel over en ben er zeker van dat het goed zal gaan.

No offence maar wel ff goed lezen ajb...

peace
G
G'DLid
01-01-2024, 00:00
#6
ben nu 14.
begon op 11e met jonko roken
14 toen ik spacecake heb gechapt
was 14 toen ik paddos heb gechapt en gerookt kk challaa
14 toen ik paar lijntjes pep heb genomen was om nacht door te komen
14 toen ik MDMA nam kk spange space zowieso nog een x over 5dagen.:$
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ En als je zo doorgaat komt er over een half jaar helemáál geen normaal woord meer uit? :P

Doe rustig aan man je bent nog jong, geef je hersens op z'n minst de kans een beetje verder te ontwikkelen...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daar was ik bij zijn eerste woord dat ik van hem las reeds van overtuigd.
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
pff wat een leeftijden allemaal zeg.....

begon op mijn 15e met alcohol
17e wel eens een jointje
daarna eigenlijk niets meer dan alleen alcohol en soms sigaretten

maar ben de schade aan het inhalen :wink: (ben nu 26)
alcohol ben ik nog steeds niet zo'n fan van, maar jointje gaat er wel regelmatig in (lees elke dag/week) Verder ben ik ontzettend nieuwsgierig aangelegd, dus ben van plan nog meer uit te proberen :grin:
d
dropitpussyLid
01-01-2024, 00:00
#10
15 speed, lsd, mdma
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#11
De eerste keer dat ik een halve xtc pil nam was toen ik 15 was, maar dat was een hele lichte. Nu ik 18 ben, heb ik voor het eerst 'echte' pillen en coke gebruikt.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#12
13: Alcohol (elke vrijdag+zaterdag), wiet (vanaf m'n 14e bijna dagelijks, nu bijna nooit meer)
15: XTC,Speed,Coke (misschien om de maand)
17: LSD (1x)

Gewoon m'n diploma gehaald en nu bezig met vervolgopleiding.
Denk niet dat het ook maar enkel negatieve invloed op m'n leven heeft gehad.
P
PlukJeeKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen :grin: beste mdma trip ooit :hearteyes: zo geil als boter
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
PlukJeeKoekert zei:
op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen :grin: beste mdma trip ooit :hearteyes: zo geil als boter
Klik om te vergroten...
Zo geil als boter, met je zus?
Iedereen zijn ding hè.

Mijn familie heeft niks met drugs, alleen zeer gematigde alcoholconsumptie. Mijn ouders kunnen het wel goed begrijpen, dat is dan wel weer een pluspuntje.
P
PlukJeeKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Arthur King zei:
PlukJeeKoekert zei:
op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen :grin: beste mdma trip ooit :hearteyes: zo geil als boter
Klik om te vergroten...
Zo geil als boter, met je zus?
Iedereen zijn ding hè.

Mijn familie heeft niks met drugs, alleen zeer gematigde alcoholconsumptie. Mijn ouders kunnen het wel goed begrijpen, dat is dan wel weer een pluspuntje.
Klik om te vergroten...

nee niet mijn eigen zus..dat zou wat zijn:P mijn moeder had toen een vriend en daar die dochter van. ja dat is idd wel relax, want onsmam vindt het al erg dat ik blow, laat staan dat ze weet dat ik andere dingen ernaast doe.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
PlukJeeKoekert zei:
Arthur King zei:
PlukJeeKoekert zei:
op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen :grin: beste mdma trip ooit :hearteyes: zo geil als boter
Klik om te vergroten...
Zo geil als boter, met je zus?
Iedereen zijn ding hè.

Mijn familie heeft niks met drugs, alleen zeer gematigde alcoholconsumptie. Mijn ouders kunnen het wel goed begrijpen, dat is dan wel weer een pluspuntje.
Klik om te vergroten...

nee niet mijn eigen zus..dat zou wat zijn:P mijn moeder had toen een vriend en daar die dochter van. ja dat is idd wel relax, want onsmam vindt het al erg dat ik blow, laat staan dat ze weet dat ik andere dingen ernaast doe.
Klik om te vergroten...

Aah, het was dus niet de dochter van jouwmam en jouwpap, maar jouwstiefzus. :grin:
P
PlukJeeKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha ja sorry, kom uit brabant ben gewend om zo te praten, ook op msn/fora enzo.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#18
18, XTC
N
NeodarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was 17, XTC.
Het was geweldig :grin:
z
zoëLid
01-01-2024, 00:00
#20
13: blowen, roken, alcohol
16: xtc
17: mdma, speed, coke
en ik ben nu nog 17 dus what's next...:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."