Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klein spellingsfoutje in de video "kanne", verder heb ik er veel ervaring en nuchter zullen de meeste mensen er inderdaad geen reet van merken, tis meer een emphasizer je merkt het bijv na het drinken een beetje, bij alles pakt het weer anders uit, direct na lachgas te snuiven gaf mij een onverwacht enorm effect."
"Klinkt naar mindfucks, ik krijg ze andersom ik denk dan dat mijn hart te snel en hard klopt, op zo een moment kun je er ook niet rationeel over nadenken en zul je alleen negatieve mogelijkheden bedenken. Het zijn allebij niet echt narcosemiddelen, het zou nog is anders zijn bij een hoge dosis GHB of iets dergelijks maar hier zou ik me geen zorgen over maken, ook gebeuren de meeste hartstilstanden bij een gezond lichaam eerder accuut zover ik weet en bouwt het niet af."
"In combinatie met andere dingen steeds een ander effect, maar ik neem aan dat je op de lachgas doelt, kanna na lachgas bracht me weer een beetje terug in de lachgas space zonder het rare geluid en minder extreem, gewoon wat weg in je eigen hoofd. Maar wel heel duidelijk aanwezig merkbaar en meteen na nasaal gebruik wat ik niet gewend was van kanna."
"Denk dat jij je eeder zelf gek maakt op zo een moment, je zit, zoals elke keer dat je blowd, te denken op een andere manier en als jij je gek gaat maken over tintelende voeten zul je dit ook snel verder door je lichaam voelen en als je bij die slik cola nadenkt hoe je hem je maag in voelt gaan ( wat ook vaak genoeg nuchter bij een slok koolzuur gebeurd ) dan zul je ook elke hijs en handeling door je lichaam voelen gaan."
"Ik verbaas me altijd hoe verschillend drugs kunnen werken op verschillende personen. Heb een keer mephedrone aangeschaft, pilletjes ong 150mg, de eerste klapte gewoon plotseling na 20 minutes in, met een acceleratie van normaal tot piek in 2 seconden, de tweede later erachteraan precies hetzelfde. Andere avond halfje over gehad, en tot mijn verbasing, netzohard als een hele ingeknalt. Eerste keer duidelijk een harde crash gehad, tweede keer opgevangen wars door methylone."
"Toch leuk om zo een report te lezen van iemand die weed voor de eerste keer doet en zo leuk beleeft. Voor de meeste onder ons zal weed al bijna zo gewoon zijn als lucht, altijd leuk dus zo een report"
"Re: eerstekeer XTC henkdevries zei: ja ik kwam toen straks op een internet site waar stond dat ze het gewoon naar Nederland opsturen. Ik had het er niet met een vriend over en die zij dat de pillen meer blauw waren... maar t was geen viagra, in tegendeel zelfs Klik om te vergroten... Viagra? :P Ik denk dat er eerder gedacht word dat het mephedrone is, een research chemical waar nog niet veel bekend over is maar wel al veel nare bijwerkingen bij hogere doseringen opgemerkt zijn. Ik heb pas ook blue swirls gehad, dacht 7 mm hoog, copyright tekentje achterop naast breeklijn, was 150mg mephedrone."
"Re: Verschrikkelijk Bad trip [LSD] Ik trap er zelf elke keer in, zovaak zolang zoveel wiet gerookt dat het de normaalste zaak is, maar ik word er nu dus laatste tijd paranoia van en blijf er meestal ook wel vannaf, maar als ik dus al onder invloed ben van wat dan ook is zo een "gewoon" jointje absolut geen probleem tot ik bad ga."
"Ik zou dus amsterdam niet in zijn gegaan :P vorige keer dat ik dat deed in haarlem begon ik te vergeten wat het verschil tussen nat en droog vast en vloeibaar was, het regende heel hard eerder en ik wist niet of ik nou wel of niet nat was, toen begon het idee dat ik mijn broek zou kunnen hebben gezeken ( omdat ik al lang niet naar de wc moest ) zonder dat ik het zou weten en ik wou nergens meer gezien worden. Natuurlijk had ik het niet in mijn broek gedaan, maar ik ging wel bad op de gedachte dat ik het echt niet zou wete als het zo was."
"Ik zou hier waarschuwen voor verslavingen en al het dergelijke, maar genoeg mensen hebben dat voor mij gedaan en mijn kennis van die drugs is toch te klein, Ik hoop dat je het recreatief kunt blijven gebruiken en het mooie eruit kunt blijven halen Ik vond je tripreport wel lekker lezen en het maakte mij heel nieuwsgierig ernaar, maar toch zal het een nieuwsgierigheid zijn die ik hopelijk nooit zal voeden."