Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e x harddrugs

Leeftijd 1e x harddrugs

409 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kalinka zei:
Hangt af wat je harddrugs noemt.

Begon op men 10 al met Jointjes en alcohol.

Een jaar daarna af en toe LSD.

En op men 12 a 13 begon ik jammer genoeg met heroïne :( (een grote fout in men leve)
Maar ben nu wel min of meer clean daarvan :grin: (al heb ik af en toe men herval momente nog)

(en af een toe een Jointje of een LSD trip welkom :wink: )
Klik om te vergroten...

wtf.. en ik vond dat ik al vroeg begon :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
plantenbak zei:
wtf.. en ik vond dat ik al vroeg begon :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Belgen hè. Plus je hebt altijd baas boven baas (:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kalinka zei:
Hangt af wat je harddrugs noemt.

Begon op men 10 al met Jointjes en alcohol.

Een jaar daarna af en toe LSD.

En op men 12 a 13 begon ik jammer genoeg met heroïne :( (een grote fout in men leve)
Maar ben nu wel min of meer clean daarvan :grin: (al heb ik af en toe men herval momente nog)

(en af een toe een Jointje of een LSD trip welkom :wink: )
Klik om te vergroten...
En hoe oud ben je nu?
l
lenteLid
01-01-2024, 00:00
#4
16: xtc
K
KalinkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben nu 17 :wink:

xx

Andrew zei:
Kalinka zei:
Hangt af wat je harddrugs noemt.

Begon op men 10 al met Jointjes en alcohol.

Een jaar daarna af en toe LSD.

En op men 12 a 13 begon ik jammer genoeg met heroïne :( (een grote fout in men leve)
Maar ben nu wel min of meer clean daarvan :grin: (al heb ik af en toe men herval momente nog)

(en af een toe een Jointje of een LSD trip welkom :wink: )
Klik om te vergroten...
En hoe oud ben je nu?
Klik om te vergroten...
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Twee jaar terug, ik was toen 37, samen met mijn vrouw (35) heb ik toen XTC geprobeerd. Nadat ik binnen 20 minuten in slaap viel, en na 3 uur wakker werd, was hij heeeel lekker :mrgreen:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik reken alle genotsmiddeltjes dr maar ff onder
13: Alcohol, THC, en begonnen met roken
14: MDMA en veel van bovenstaande :rolleyes:
15: Special-K, Speed, Pep
En wat volgend jaar erbij komt dat zien we nog wel :wink:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed is het zelfde als pep :P
Klik om te vergroten...

Kan best zijn ik heb er ook geen verstand van, ik kreeg het als iets anders voorgeschoteld ent voelde ook wat anders, misschien gewoon wat met speed/ketamine vervuilde mdma?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Seatbelt zei:
Speed is het zelfde als pep :P
Klik om te vergroten...

Kan best zijn ik heb er ook geen verstand van, ik kreeg het als iets anders voorgeschoteld ent voelde ook wat anders, misschien gewoon wat met speed/ketamine vervuilde mdma?
Klik om te vergroten...

Je kan best 2 keer dezelfde drug nemen en 2 keer een ander effect erbij voelen, zodat het lijkt alsof je iets anders hebt gebruikt. :) Er zit zelden speed of ketamine in iets dat voor mdma moet doorgaan, voor zover ik weet.
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
Je kan best 2 keer dezelfde drug nemen en 2 keer een ander effect erbij voelen, zodat het lijkt alsof je iets anders hebt gebruikt. :) Er zit zelden speed of ketamine in iets dat voor mdma moet doorgaan, voor zover ik weet.
Klik om te vergroten...

Ik vind het allemaal best ik loop gewoon me hoofd achterna :wink:
S
Sofie21Lid
01-01-2024, 00:00
#11
20 jaar, XTC
k
koffieleutLid
01-01-2024, 00:00
#12
net 17 geworden

cocaine - eerste x - geweldig!
XTC - eerste x - te gek voor woorden mijn lichaam bewoog uit zichzelf hahaha

ook nog wiet hasj gecombineerd - maar dat zijn softdrugs.
P
PlukJeeKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
als het een regel is zal ik me er wel aan houden, maarja ik lees regels op fora meestal niet zo snel, omdat dit op meeste fora allemaal een beetje hetzelfde is. maargoed nu OT?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Technofanaat zei:
echt bizarre leeftijden hier hor, dat is echt niet goed
Klik om te vergroten...
Je bedoelt die mensen die pas op hun 18de beginnen? Dat ben ik met je eens.
l
luxaflexLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik was 14 of 15 toen ik voor het eerst paddo's nam..
16 eerste keer XTC
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#16
XTC, ik was net 14. en ghb 15
J
JoeDutchCoastLid
01-01-2024, 00:00
#17
Uhm opna wiet en hash.

Alleen maar ghb en dat was dit jaar nog, toen ik 18 was :tearsofjoy:
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Technofanaat zei:
ik raad het iedereen aan, mijn leven is echt tegek!
Klik om te vergroten...

gefeliciteerd.
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
hasj/wiet 10
xtc 13
coke 14
heroine 16
crack 17

ik raad het iedereen aan, mijn leven is echt tegek!
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#20
15 of 16 met xtc, dat weet ik niet meer, iig te vroeg maar dat denk ik nu

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."