Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb al enkele keren ketamine gedaan. Wel altijd een kleine dosissen of althans voor me gevoel een kleine dosis meestal rond de 150 mg per keer (Ik voelde me wel aardig schuin en lopen ging niet zo lekker) Maar nu als vraag: Kan je van Ketamine de hele dag zo dromerig voelen? En kan je na je dat je uit getript ben gelijk weer opnieuw beginnen enzo de hele dag door gaan? (Dit is enkel uit nieuwsgierigheid) Want ik had het toevallig erover nadat ik vanochtend uit me bed opstond en er een vriend aan de deur stond en besloten om 10 uur s'ochtend een lekker ketje weg te snuiven. Want ik vraag me af krijg je niet op een gegeven moment meer dan genoeg? Ik herriner me toen ik zo dronken was en ik zag poppers liggen in de kast dat ik het halve potje heb leeg gesnoven over een half uur en dat ik daarna naar de klote in bed lag(Met barstende koppijn en kots gevoel en een branderige neus) Niet echt tof en eigenlijk stom van mezelf. Bij voorbaat dank!"
"ExceptionalInsight zei: Fretzel zei: Maar nu als vraag: Kan je van Ketamine de hele dag zo dromerig voelen? En kan je na je dat je uit getript ben gelijk weer opnieuw beginnen enzo de hele dag door gaan? (Dit is enkel uit nieuwsgierigheid) Klik om te vergroten... Kan wel, er zal wel wat tolerantie optreden, dus je zal steeds meer nodig gaan hebben voor hetzelfde effect. Fretzel zei: Want ik vraag me af krijg je niet op een gegeven moment meer dan genoeg? Klik om te vergroten... Wat bedoel je precies? Fretzel zei: Ik herriner me toen ik zo dronken was en ik zag poppers liggen in de kast dat ik het halve potje heb leeg gesnoven over een half uur en dat ik daarna naar de klote in bed lag(Met barstende koppijn en kots gevoel en een branderige neus) Niet echt tof en eigenlijk stom van mezelf. Klik om te vergroten... Poppers en keta kun je ook niet met elkaar vergelijken hè (: Klik om te vergroten... Dat ben ik volkomen met je eens zowiezo vallen allebei onder hele andere soorten drugs. En de structuur wijkt zowiezo al heel erg af. Ik bedoel ermee op een gegeven moment krijg ik bv. Bij Wiet en Alcohol een gevoel van nu kan ik niet meer drinken. Ik vind het dan niet meer lekker om te doen? En dan heb ik het niet bij in een grote hoeveelheid achter elkaar snuiven om een K-hole te berekeiken. Maar meer van ik heb me limiet gehad voor vandaag me lichaam trekt het gewoon niet meer. Wat bij Alcohol en Wiet wel zo is."
"ExceptionalInsight zei: Fretzel zei: Ik bedoel ermee op een gegeven moment krijg ik bv. Bij Wiet en Alcohol een gevoel van nu kan ik niet meer drinken. Ik vind het dan niet meer lekker om te doen? En dan heb ik het niet bij in een grote hoeveelheid achter elkaar snuiven om een K-hole te berekeiken. Maar meer van ik heb me limiet gehad voor vandaag me lichaam trekt het gewoon niet meer. Wat bij Alcohol en Wiet wel zo is. Klik om te vergroten... Bij mij is het altijd zo dat ik na ongeveer een halve gram (87%), verdeeld over een heleboel kleine lijntjes, zo wazig zie en mn motoriek zo verstoord is dat ik de lijntjes niet meer kan vinden. Maar je moet voor jezelf die limiet bepalen, als jij denk na een x aantal lijntjes dat het wel goed is zo, dan houd je het daarbij. Lichamelijke ongemakken ondervind ik eigenlijk nooit, niet zoals bij alcohol dat ik na te veel ga kotsen ofzo. Klik om te vergroten... Same either here. Over het alcohol het is toen ik enkele jaren jonger was dat ik wellis de consequenties van overmatig veel drinken gevoeld. Maar daar heb ik geen last meer van. On topic again. Ah op die manier gaat keta.. Thanks for the info Hoe zit het met kruislinge tollerantie. Want ik heb de laatste tijd nog wel bepaalde dingen gebruikt zoals: LSD en XTC(LSD heb ik 1,5 maand geleden gebruikt en 1 maand geleden XTC). Want zou zonde zijn als de kruislinge tollerantie zo hoog ligt na lichtelijk gebruik van andere hard-drugs dat ik er minder van ondervind."
"Thanks underworld, Dus ik kan gerust op Mysteryland in de ochtend tot rond 5 uur aan de keta en dan overgaan op xtc.(Zo een 6 uur begint vanaf 11 uur) Niet dat ik op een gegeven moment moet worden weg gedragen omdat ik nokkie ga :P Iedergeval dat word dan even een daagie genieten Fretzel over en uit!"
"je weet dat je teveel blowed als je... Je de pot sambal pakt om over je cornflakes heen te gooien om dat je de melk kwijt bent."
"Die was stuk en was leeg"
"Xeloc zei: Oppervlakte vergroot, dus ik zou zeggen dat poeder sneller opgenomen zou worden. Is ook de reden dat het gezonder is om te kauwen op je eten, verteerd het beter/sneller. Klik om te vergroten... Conclussie kauw je xtc voordat je het door slikt Maar het klopt wel maar niet kauwen op je pil natuurlijk gaan je tanden erg hard van achteruit. weer ff OT. Probeer maar is een pil te vergruizen neem daar 1/3 á een 1/4 van en neem dat is. De inslag is dan best wel hevig en van iets minder korte duur dan normaal. Maar dat is allemaal vrij relatief."
"sjaakdekker zei: Fretzel zei: Conclussie kauw je xtc voordat je het door slikt Maar het klopt wel maar niet kauwen op je pil natuurlijk gaan je tanden erg hard van achteruit. Klik om te vergroten... Heerlijke zin haha, maar goed is het niet zo dat tegen de tijd dat je lichaam alles opgenomen wordt, de tablet allang niet meer in een brokvorm in je lichaam zit? Fretzel zei: Probeer maar is een pil te vergruizen neem daar 1/3 á een 1/4 van en neem dat is. De inslag is dan best wel hevig en van iets minder korte duur dan normaal. Maar dat is allemaal vrij relatief. Klik om te vergroten... Ik denk dat je je dit inbeeld, ik kan me niet voorstellen dat een klein beetje van een pil harder inslaat als een complete pil? Klik om te vergroten... Naja inbeelding sugereert naar wanen. Ik kan je helaas niet vertellen of ik aan wanen leid. Maar ik kan je wel de gedachtegang erachter vertellen. Een pil is een "massieve" vorm waarbij de pil minder snel word opgenomen en de afgifte wat meer stabiel is en als je de pil vergruist is het in een poeder vorm waarbij de dunnedarm het sneller kan opnemen dan een pil. Omdat het het oppervlak uit is gespreid. Conclussie: Kleine deeltjes worden sneller opgenomen dan een groot stuk. Helaas kan ik dit niet wetenschappelijk onderbouwen maar het klinkt meer dan logisch en vanuit eigen ervaring kan ik dit voor mezelf wel aardig verifiëren en uit gesprekken met vrienden."
"want een zonnebril s'avonds valt niet op natuurlijk die draag je alleen omdat de straat verlichting zo vel is haha. nu weer on-topic. Grote Pupillen verminderen is een total no-go. Meestal probeer ik het afkomen van de mdma-trip lichtelijk te sturen door b.v. Zoveel tijd voordat ik richting huis niet meer te nemen. Voor mij werkt 2 uurtjes wel goed. Meestal loop ik toch tijdje buiten te leuren en beetje te smoken tot ik me op het niveau voel dat ik lekker kan gaan pitten. Mja weet waar je aanbegint ik ken mensen die het niet trekken als de vermoeidheid toe slaat. Het is een hel waar je even doorheen moet prikken. Maar meestal als ik geslapen heb zijn me pupillen wel weer aardig normaal. Maar het verschilt wel per persoon hoelang je pupillen groot blijven."
"Ik deel jullie graag hoe ik het meestal aanpak. Je moet zowiezo niet teveel gaan op fokken van tevoren. Al gebruik je s'avonds. Eet S'ochtends gewoon normaal. Eet tussen de middag een goeie hoeveelheid liefst warm. Daarna gewoon nuchter blijven. Drink voor dat je gaat gebruiken 1 flesje water leeg. Ik neem meestal een halve.(mijne zijn getest op 190mg) Ik blijf gewoon rustig me water drinken wacht tot hij in slaat zoek even een wat rustiger plaats op neem een colat'je(of iets zoets, of anders een bubbilicious. Niet om te kauwen maar omdat het zoet is spuug het naar paar minuten weer uit.) En ga weer terug op de water. Want de inslag komt af en toe wel hard aan. Op mysteryland begon ik met een hele dat was me iets teveel maar kwam allemaal goed na een cola'tje. Raketjes zijn ook een aanrader om door de inslag door te komen. Bij mij is het altijd op deze manier goed gekomen. Je moet er even door heen prikken dus maak het jezelf zo aangenaam mogelijk. Tripze"