Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe oud was je, de eerste keer " on drugs?"

Hoe oud was je, de eerste keer " on drugs?"

73 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#1
16 met alcohol af en toe in de disco
20 met roken, af en toe een sigaretje voor de leuk en op een Feestje
32 met XTC
Tegenwoordig gestopt met roken, behalve in onze empathy weekend dan gaat er een bigpack door in een paar uurtjes
Alcohol is maar een paar keer per keer per jaar zo een wijntje, limoncello of scroppino op het terras.
Empathy weekenden zijn elke 3 maanden, een zaterdag doorhalen thuis met alle toeters en bellen.
42 voor het eerst 2CB gebruikt, was het niet, zit nog in dubio om een hogere dosis te proberen.

Tijdens festivals (hardstyle) gebruik ik niet. Heel jong was ik niet toen ik ging gebruiken, maar kan wel de drugs appreciëren, wil ook echt weten, voelen en zien wat het met me doet. Niet alleen maar kapot gaan op een feest.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
17. xtc pil op masters of hardcore. Weet niks meer van die nacht/feest. Goed teken
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
16 - Alcohol
21 - Wiet
23 - MDMA, 2-CB, Truffels, LSD.

Sinds die ene keer MDMA was de drempel om een andere HD te nemen ineens een stuk lager..
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#4
12- Ephedra (Sportstackers maar illegaal), Nicotine, Blow
15- XTC, 2-CB, Ketamine
16- MDMA, Speed, Cocaïne, Kratom
17- Truffels, Paddo's, LSD

ik ben vast iets vergeten ergens maarja afstervende breincellen en slechte gezinsomgeving hé
K
KarigeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blowen sinds 14e. Doe ik nu niet zo veel meer. Ben nu 23.

Helaas jong begonnen met overmatig XTC gebruik. Rond 16e begonnen, en toen dik een jaar lang elk weekend met een hele vriendengroep zeker 2/3 snoepjes gepakt. Soms ook 2 dagen per weekend. Het heeft mij een heel ander persoon gemaakt, en heb er zonder twijfel hersenbeschadiging aan overgehouden (depressiviteit, heel vergeetachtig etc..)

17 begonnen met coke helaas en ook daar helemaal in doorgedraaid.

Laatste jaren wat rustiger aan.
f
freaker076Lid
01-01-2024, 00:00
#6
12: Alcohol

13: THC & nicotine

15: poppers

17: speed, mdma(pil, poeder & kristal) & coke

18: 2-cb, 2-ci, 2-ce, 4-fa, 4-fma, 4-fmp, 4-mmc, 6-apb, veel verschillende soorten benzo's waar ik de benamingen niet meer van weet bestelde vrijwel wekelijks legale en illegale zooi online. Ik was vaste klant van silkroad op het darkweb. Crack, crystal meth, ketamine, klein beetje truffels, paddo's & salvia.

19: DMT & methoxetamine

23: slaappillen(alleen na gebruik wat nog zelden voor komt.)

24: 3-mmc(kreeg het van een dealer en ik was blij want ik verwarde het met 4mmc oftewel miauw. Godverdomme wat een troep is 3mmc. NOOIT MEER.)

Ik zal nog wel een aantal rc's vergeten zijn want door de jaren heen heb ik ook verschillende rc varianten op die in de buurt kwamen van lsd & 2-cb. Ik heb ook ooit een rc op die gebaseerd is op crystal meth.

Geen aanrader!!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
freaker076 zei:
15: poppers(ik wist niet dat het homo spul was
Klik om te vergroten...
Gast, krijg de **

Zielige opmerking vriend
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#8
6: alcohol
8: antipsychotica
10: nicotine
12: wiet
16: xtc, speed, sosa
17: tripmiddelen
23: heroine, basecoke
29: koud douchen
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsychedelicMagic zei:
6: alcohol
8: antipsychotica
10: nicotine
12: wiet
16: xtc, speed, sosa
17: tripmiddelen
23: heroine, basecoke
29: koud douchen
Klik om te vergroten...
6 alcohol? hoe dan?
f
freaker076Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Stonologie zei:
Gast, krijg de **

Zielige opmerking vriend
Klik om te vergroten...
"Poppers veroorzaken een verhoogde hartslag en een monomane roes die de seksuele beleving versterkt. Omdat het middel de bloeddruk verlaagt kan het echter ook een negatieve uitwerking op de erectie hebben. Doordat het de bloedvaten verwijdt, kunnen tijdelijk ook andere stoffen, zoals drugs, gemakkelijker door de hersen-bloed-barrière dringen en een heviger roes veroorzaken. Alkylnitrieten doen glad spierweefsel, waaruit onder andere kringspieren bestaan, ontspannen. Om deze reden zijn poppers onder andere populair onder mensen die anale seks beoefenen, omdat het anale penetratie vergemakkelijkt."

Het word vooral in de gayscene gebruikt aangezien het fijner is bij anale seks. Dus ja, het word vooral door homo's gebruikt. En dat je dat slecht op vat is jouw ding want zo bedoel ik het totaal niet. Maar voor mij was het in ieder geval gelijk de laatste keer na dat ik alles er over had gelezen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
GoldenGrow zei:
6 alcohol? hoe dan?
Klik om te vergroten...

ja toch?.. slokje wijn van pappa of mamma tijdens avondeten..
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
ja toch?.. slokje wijn van pappa of mamma tijdens avondeten..
Klik om te vergroten...
Ik zag een 6 jarige voor me met een fles whiskey in de speeltuin.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
freaker076 zei:
Het word vooral in de gayscene gebruikt aangezien het fijner is bij anale seks. Dus ja, het word vooral door homo's gebruikt. En dat je dat slecht op vat is jouw ding want zo bedoel ik het totaal niet. Maar voor mij was het in ieder geval gelijk de laatste keer na dat ik alles er over had gelezen.
Klik om te vergroten...

homo's zijn ook groot fan van.. mdma.. speed.. tripmiddelen......weed, en alchol.
ik verklaar jou bij deze genezen van dat al!..
snapte?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
GoldenGrow zei:
Ik zag een 6 jarige voor me met een fles whiskey in de speeltuin.
Klik om te vergroten...

credit: @Juun

1604259965971.png
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
31 :
4mmc

32-heden :
2cb, weed, xtc,3mmc,3cmc,coke , pep.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
dit was al genoeg.
Klik om te vergroten...

Zoals ik dus zei, hij kon zich beter verwoorden. We maken allemaal fouten, toch?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
homo's zijn ook groot fan van.. mdma.. speed.. tripmiddelen......weed, en alchol.
ik verklaar jou bij deze genezen van dat al!..
snapte?
Klik om te vergroten...

Opzich heeft hij een punt. Maar hij verwoord zich verkeerd, beter had geweest :

" Blijkbaar is dit populair in de homo wereld"
My 2 cents
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
freaker076 zei:
15: poppers(ik wist niet dat het homo spul was).
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Opzich heeft hij een punt. Maar hij verwoord zich verkeerd, beter had geweest :

" Blijkbaar is dit populair in de homo wereld"
My 2 cents
Klik om te vergroten...

dit was al genoeg.
f
freaker076Lid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Opzich heeft hij een punt. Maar hij verwoord zich verkeerd, beter had geweest :

" Blijkbaar is dit populair in de homo wereld"
My 2 cents
Klik om te vergroten...
Excuses aan iedereen in ieder geval. Had het inderdaad beter anders kunnen verwoorden...😅
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Zoals ik dus zei, hij kon zich beter verwoorden. We maken allemaal fouten, toch?
Klik om te vergroten...

ja en ja, lol.

mijns inziens indicatief voor een bepaalde zienswijze..
plus de uitleg..in tweede instantie ( ezel/steen)..paraphrase: ' als ik geweten had dat homo's het gebruikte had ik het nooit gedaan.'

btw, de eerste en enige keer dat ik het gebruikte was bij een homo thuis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."