#1
16 met alcohol af en toe in de disco
20 met roken, af en toe een sigaretje voor de leuk en op een Feestje
32 met XTC
Tegenwoordig gestopt met roken, behalve in onze empathy weekend dan gaat er een bigpack door in een paar uurtjes
Alcohol is maar een paar keer per keer per jaar zo een wijntje, limoncello of scroppino op het terras.
Empathy weekenden zijn elke 3 maanden, een zaterdag doorhalen thuis met alle toeters en bellen.
42 voor het eerst 2CB gebruikt, was het niet, zit nog in dubio om een hogere dosis te proberen.
Tijdens festivals (hardstyle) gebruik ik niet. Heel jong was ik niet toen ik ging gebruiken, maar kan wel de drugs appreciëren, wil ook echt weten, voelen en zien wat het met me doet. Niet alleen maar kapot gaan op een feest.
20 met roken, af en toe een sigaretje voor de leuk en op een Feestje
32 met XTC
Tegenwoordig gestopt met roken, behalve in onze empathy weekend dan gaat er een bigpack door in een paar uurtjes
Alcohol is maar een paar keer per keer per jaar zo een wijntje, limoncello of scroppino op het terras.
Empathy weekenden zijn elke 3 maanden, een zaterdag doorhalen thuis met alle toeters en bellen.
42 voor het eerst 2CB gebruikt, was het niet, zit nog in dubio om een hogere dosis te proberen.
Tijdens festivals (hardstyle) gebruik ik niet. Heel jong was ik niet toen ik ging gebruiken, maar kan wel de drugs appreciëren, wil ook echt weten, voelen en zien wat het met me doet. Niet alleen maar kapot gaan op een feest.
