Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uptempo zei: Voor de 2cb lief hebbers deze zijn nu op de markt 23mg getest. Dikke aanrader foto van internet: Klik om te vergroten... Nice!! Deze heb ik ook. Ging er echt vet hard op. Goeie press met 23mg idd!!"
"Zeehond zei: Ga echt naar je ouders, nogmaals. Stel dit niet uit. Fijn dat je hier ook een hulp kreet doet. Laat het ons weten, mag ook via pb. Klik om te vergroten... Ik steun je 100% in je verhaal Zeehond, maar ik heb nare ervaringen met het vertellen van drugsgebruik aan mijn ouders. Het werd in het verdoemhoekje gestopt en in mijn familie is er een volledige taboe op drugs. Als je dan verteld dat je drugs gebruikt, kunnen ouders het juist verergeren. Zeker als ze niks van het onderwerp afweten!!!!! Ik spreek uit eigen ervaring. Edit: Ik sta dan wel sterk in mijn schoenen, dus is het nooit uit de hand gelopen. Ik kan me voorstellen dat het in de situatie van @Sandau anders is. Misschien toch maar handig om hulp in te schakelen (van ouders, of goede vrienden of worst case een kliniek)."
"Sandau zei: Zou de hulp inderdaad bij mn ouders gaan zoeken. Maar precies wat je zegt drugs is ook in mijn familie een hele taboe. Maar zou het proberen. Klik om te vergroten... Je kan het altijd proberen, mochten ze uit de bocht vliegen zou ik andere hulp zoeken bij vrienden en/of een kliniek. Boze ouders heb je niks aan."
"Sandau zei: Maar enige tips om ermee testoppen buiten hulp zoeken? Klik om te vergroten... Als je geen hulp zoekt moet je dus op eigen houtje stoppen. De vraag is of je de wilskracht hebt en sterk genoeg in je schoenen staat. Zo ja, dan kun je dat zeker proberen. Zorg dat je de drugs (xtc/3mmc) niet meer in huis hebt. Zo wordt gebruiken ook lastiger want je moet het dan nog regelen. Beste is om ook al je contacten te verwijderen die verkopen. Of om deze contacten te geven aan een goede vriend voor een moment dat het weer wat beter met je gaat. Zelf enkele keren 3mmc gebruikt, maar dat is niet mijn ding. Ik doe liever gewoon XTC of 6-APB. 3mmc vind ik persoonlijk te verslavend en het feit dat het aan je serotonine zit heb ik besloten om me er niet meer aan te wagen. Liever drugs die ik makkelijk kan controleren (zoals XTC of 6-APB)."
"Sandau zei: Top bedankt Klik om te vergroten... Geen enkel probleem! Mocht het weer wat beter met je gaan (of niet) dan horen we dat natuurlijk graag! Je bent hier altijd welkom om je gevoel en problemen te delen."
"Mooi spul dat XTC/MDMA Welkom!"
"Zeehond zei: Echt heel klote om dit te horen zeg. Zeker de onkunde van heel veel ouders zal hier een rol spelen, daarom valt een eerste reactie van ouders te begrijpen. Ik ben blij dat ik een hele andere ouder ben voor onze kinderen. Klik om te vergroten... Helaas is het zo bij mij gelopen.. gelukkig weten mijn ouders nu wel beter! Begon op mijn 17de en ben nu bijna 25. Inmiddels heb ik het e.e.a. wel op kunnen biechten, zijn ze het niet helemaal mee eens. Maar ze begrijpen mij EIN-DE-LIJK... dat heeft echt lang geduurd. Komt ook wel omdat ik er (redelijk) goed mee om ga al zeg ik het zelf ze hebben vertrouwen in mij gekregen!!"
"3MMC zou ik persoonlijk niet doen omdat dat ook (net zoals XTC) aan je serotonine vreet. 3 maanden pauze wordt over het algemeen aangeraden tussen serotogene drugs. Ik doe zelf meestal 2 a 3 maand pauze voordat ik weer een serotogeen middel neem. 2 maand is toch wel het gewenste minimale. 2CB kan ook leuk zijn op een feestje, maar dan niet een te hoge dosering. Echter kun je daar niet 13 uur mee volhouden. Ik zou persoonlijk voor Speed gaan."
"Coke is ook gewoon goud als je goeie coke hebt van de opties die je hebt is dat denk ik de beste (beste is niks, maar dat was geen optie zo te lezen )"
"Gympie zei: @hardcoredrugsnl Bekijk bijlage 13174 Klik om te vergroten... Nice! Zijn die echt? Soortgelijke pil zit namelijk in het boek 'Release' van ID&T en die zijn (natuurlijk) niet echt Zelf op Defqon paar jaar terug groene thunderdomes weten te scoren. Leuke pilletjes."