Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"12: Alcohol 13: THC & nicotine 15: poppers(ik wist niet dat het homo spul was.) 17: speed & mdma(pil, poeder & kristal) & lachgas 18: 2-cb, 2-ci, 2-ce, 4-fa, 4-fma, 4-fmp, 4-mmc, 6-apb, veel verschillende soorten benzo's waar ik de benamingen niet meer van weet bestelde vrijwel wekelijks legale en illegale zooi online. Ik was vaste klant van silkroad op het darkweb. Crack, crystal meth, ketamine, LSD, Paddo's, Truffels 19: DMT & Methoxetamine 23: slaappillen(alleen na gebruik wat nog zelden voor komt.) 24: 3-mmc(gekregen van een dealer en ik herkende de naam als miauw maar had dus 4mmc en 3mmc door elkaar gehaald. Wat een tering zooi is dat spul zeg... Nooit meer. Ik zal vast nog wel wat verschillende dingen vergeten zijn aangezien ik ook een aantal verschillende rc's op heb die in de buurt kwamen van lsd & 2-cb. Maar die hadden lange moeilijke namen. En ik heb ook ooit een designer variant van crystal meth op.(geen aanrader!!!)"
"CuriousExplorer zei: Opzich heeft hij een punt. Maar hij verwoord zich verkeerd, beter had geweest : " Blijkbaar is dit populair in de homo wereld" My 2 cents Klik om te vergroten... Excuses aan iedereen in ieder geval. Had het inderdaad beter anders kunnen verwoorden...š "
"Stonologie zei: Je stuurde wanneer je het voor het eerst hebt gedaan, gevolgt door: "ik wist toen nog niet dat het voor homo's was". Dus als je dat wel had geweten had je het niet gedaan omdat jij geen homo bent lees ik daaruit op. Het is niet voor homoseksuelen, en je opmerking voegde niks toe. Straight mensen hebben ook anale seks en vinden poppers hartstikke leuk. Ik ben hartstikke straight, maar kan niet tegen dit soort onderliggende homofobie. Als je zegt "jij vat het zo op", wil ik graag van jou horen wat die opmerking betekende en waarom je dat benoemde zonder enige reden. Ik kan mij namelijk niks anders bedenken dat dat je daarmee zei dat als je dat had geweten je het niet had gedaan. Klik om te vergroten... Ik bedoel het ook daadwerkelijk dat ik het anders niet had gedaan als ik weet waar het normaal gesproken voor gebruikt word. En ik heb niks tegen homo's. Me vriendin zou t best van me mogen pakken heb ik er profijt van. maar mijn kringspier blijft dicht.āļø"
"CuriousExplorer zei: En zomaar wat roepen? Als ik min. 10 mensen effectief grammen 4mmc zien snuiven heb op korte tijd, en geen begon te beven, terwijl ze dit bij kleinere hoeveelheden 3mmc wel allemaal hadden...Ja, dan durf ik zeggen dat je op 4mmc niet trilt en op 3mmc wel. Hoe ik dat volgens u moet kunnen bewijzen blijft me een raadsel. Klik om te vergroten... Hier ben ik het 100% mee eens. Ik heb zelf 4x 4-mmc gedaan en nu ik dit aan het typen ben, ik ben net 4u geleden gestopt met pakken. Er is 1.5 gram doorheen gegaan in 4 uur tijd bij mij. Heb ik ergens last van? Totaal niet. Ik heb 1x 3-mmc op. Het was toen bijna een gram wat ik op had. NOOIT MEER. Wat een troep is dat zeg. Rillen, trillen en me polsen en enkels voelde helemaal vernauwd aan, nooit meer. Eergister had ik trouwens ook 4-mmc op. Was ongeveer een half grammetje. Was een gezellige geile nacht met mijn vriendin.š Heb van 7:00 tot 15:00 geslapen en om 20:30 richting een huis feest gegaan. En nu bijna 10u later dit aan het typen. Wil hier ook bij melden dat voor dit weekend het zeker wel 6 jaar geleden was dat ik 4-mmc op had. Ik ben nu 24. En mijn eerste keer 4-mmc had ik echt enorme cravings. Die heb ik dit weekend totaal niet gehad. En ja, als ik gebruik gebruik ik hoge hoeveelheden. Maar voor mijn gevoel was de 4-mmc vroeger ook gewoon veel beter of wat ik heb gekocht was misschien minder zuiver. Ik ken in ieder geval mijn lichaam en ik weet wat ik kan hebben. Een maatje van me haalt bijna wekelijks bij de dealer waar het vanaf kwam hadden ook samen 5 gram gehaald en verdeelt. En hij heeft er ook alleen maar goede ervaringen mee. En hij heeft door de jaren heen van veel verschillende dealers het op en hij zegt ook dat het gewoon kwaliteits spul is. In ieder geval 3-mmc is vuile rotzooi. 4-mmc is mooi spul. Ik ga nu in ieder geval slapen na een geslaagd weekend. Komende maanden weer even braaf zijn en het bij een biertje houden. 2x goed uitrusten en morgen weer fit op me werk staan.šāļø Weltrusten drugsforum, mijn plafond dienst zit er nu weer op na 2 uur op mijn telefoon te hebben gekeken op bed. Heb ook iets van 8 flessen bier en 2 shotjes boswandeling op. Ik ga me ogen dicht doen."
"Ik gebruik nu al ongeveer 1,5 jaar wel eens een xtc pilletje of af en toe een snuifje speed. Maar vorige week heeft mijn vader stiekem in mijn telefoon zitten kijken en heeft daar wat dingen in gevonden en gelezen wat niet bepaald de bedoeling was...... Ik gebruik alleen op feesten en ga er verstandig mee om maar dat interesseerd hem natuurlijk niet. Ik heb dit weekend HardcoreXL en volgende week Masters of Hardcore, en mijn vader heeft gezegd dat hij de maandag na hardcorexl en MoH mij een plastest zal gaan geven. Zijn er goede manieren om het te omzijlen of niet? Tips, tricks of zelf ervaring mee? Laat het me weten! Als jullie er zeker van zijn dat het niet goed zal werken of een 50/50 kans zal zijn dan doe ik het niet wil wel een manier hebben waar ik veel zekerheid bij heb. Gr. Freaker076"
"freaker076 zei: Ik heb na mijn eerste keer pep ook zitten hallucineren... en toen ik op bed lag naar alles wat ik keek vervaagde of kwam idd ook op me af. het was echter wel mijn eigen schuld wand mijn eerste keer pep was zon 1,5 gram..... (Ik was ook 46u wakker.) Dus vanaf nu ga ik er ook verstandiger mee om! Klik om te vergroten... Wauw, grappig maar ook raar om dit terug te lezen. Vandaag na 6 jaar weer eens ingelogd en nu ik dit op eens zie wauw wat was ik een leugenaar. Ondertussen 3 jaar uit de kliniek waar ik dus voor speed zat. Ben er helemaal vanaf gelukkig."
"Jezus wat was ik destijds toch dom. Ondertussen 3 jaar uit de kliniek waar ik dus voor speed zat. Speed heb ik niet meer aangeraakt sindsdien gelukkig."
"straatpiraat zei: Nou..... Klik om te vergroten... Met speed wel. Dat was voor mij het grote probleem 3x per week kort slapen heeft mij destijds helemaal de tyfus in geholpen. Nu gelukkig geen last meer van. Ging met 48kg de kliniek in en kwam er 5.5 maand later met 76kg uit."
"Wist niet dat het verboden was om op je eigen post te reageren. Sorry karen."
"TripJess zei: Wow sad dit bericht van jou, ik was juist verrast om dit te lezen van ts en vind het wel fascinerend hoe iemand uit 2014 met zo een topic dus toch verslaafd is geweest, plus eruit is gekomen. Dit soort berichten zijn wat mij betreft meer dan welkom hoor?! Integendeel van jij zegt zelfs, leuk juist dat iemand van vroeger weer eens opduikt op t forum en ervaringsverhalen deelt! GroetJessss Klik om te vergroten... šāļø"