Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tientallen pakjes oxycodon 200 mg diazepam 15 mg lorazepam pakjes temazepam 15 x 10 pleisters fentanyl"
"Psilocyloner zei: Als je van de opiaten probeert af te komen, kun je die oxycodon en fentanyl dan niet beter weg doen? Klik om te vergroten... Zeeekerss, fentanyl is trouwens nooit een verleiding geweest maar de oxy moet idd geval weg"
"Psilocyloner zei: Is het al weg? Niet uitstellen! Klik om te vergroten... Met pijn in mn hart ingeleverd bij de HA.."
"Legio Patria Nostra zei: Houd vol! Het kan! Het kan echt zonder! Hooguit straks een ander medicijn, maar in geringe dosis. ..maar: Het kan! Klik om te vergroten... Dankjewel! Dit soort dingen slepen me er echt even doorheen! Ik weet dat het kan en het zal ook wel lukken maar van 140 mg naar morgen 30mg gaat even zeer doen. Ik ga het echt volhouden maar wat een wijze les op 17 jaar. Een keer een nooit weer"
"Legio Patria Nostra zei: Is deze stap niet te groot? Ik zou meerdere tussenstappen nemen. Want dit gaat pijn doen. Echt pijn doen! Zoals je al aangeeft. Klik om te vergroten... Het is inderdaad te snel gegaan.. Het voelt haast alsof ik cold turkey aan het stoppen ben maar er is nu niets meer aan te doen. Ben er zo wel sneller vanaf.. Misschien als het echt niet gaat neem ik wat extra maar dat wordt lastig.."
"*.exe2.0 zei: Powerrr voor jou vandaag!! Klik om te vergroten... Dankje!!! De dag is bijna voorbij nu alleen de helse nachten nog en dan wordt het steeds beter... Thanks voor je support!"
"Legio Patria Nostra zei: Houd vol! Geef niet toe! Ik weet hoe het is, je zult erdoor komen, iedere dag is er één van meer zeggenschap krijgen over je lijf dus ga dóór Klik om te vergroten... Heb jij tijdens het afkicken (als dat is wat je bedoelt) ook een medicijn gekregen om afkickverschijnselen tegen te gaan?"
"Legio Patria Nostra zei: Jazeker. Ik was hondsberoerd. En depressief. Ik kreeg een lage dosis methadon, en alle ziekte was in 20 minuten verdwenen. Alleen lukt het me nog niet om met deze methadon te stoppen . Dit, omdat ik giga rugpijn heb Door een hernia. Als ik niets neem, kan ik niet eens meer lopen. Dus. Eerst een operatie, daarna exit methadon. Klik om te vergroten... Ja dat begrijp ik heel goed rustig aan doen zolqng je het maar niet misbruikt, aan de ene kant wel vet fijn dat je methadon hebt gekregen en aan de andere kant is dat ook wel weer minder. Ik heb dus diazepam om te slapen maar als ik 10/15 mg diazepam slik slaap ik 2 uur en dan ontwaak ik alweer. Nu omdat mn huisarts dicht is de doktersdienst gebeld in de hoop dat ik iets anders kan krijgen om te slapen aangezien ik in 3 nachten niet eens 6 uur heb geslapen. En wat is de uitkomst: Uhm ja vervelend kan niets doen. Ik snap het ook wel aangezien ik al oxycodon slik en dus de pammetjes. Maar jemig wat frustrerend, kan niet wachten tot mijn huisarts morgen weer beschikbaar is..."
"Legio Patria Nostra zei: 80 mg per dag, en je noemt dat weinig?!? Niet om vervelend te zijn, maarreh als je zover bent om te gaan stoppen, ik vrees dat je zult gaan merken dat 80 mg niet weinig zal zijn.. Ik ben er doodziek van geweest, bij 60 mg per dag.... Klik om te vergroten... 80 mg per dag is inderdaad niet weinig!! Het afkicken van 140mg per dag was dan ook echt een hel. Je gaat pas merken hoeveel 80mg is tot dat je moet stoppen. Hoe fijn dit middel ook is, begin er niet aan."
"shoreline oxy zei: thanks voor jullie reacties. nikkiebenz, ben jij er ondertussen van af? zo ja, heb je nog vaak trek en wat doe je daar dan aan? Klik om te vergroten... Ja ik ben er van af gelukkig! Ik heb nog best vaak trek en dat is soms ook echt lastig. Wat voor mij helpt is heel veel er over op te zoeken, als ik juist er niet aan probeer te denken wordt het erger. Na een tijdje zoeken zakt het bij mij wel af.. Misschien werkt dit voor jou averechts, op een gegeven moment vind je je manieren."